Cand mi-am deschis ochii am vazut ca eram intr-o camera pe care nu o mai vazusem pana acum ,nu era cameara de hotel unde eram cazati si nici camera mea ....UNDE SUNT ? tip eu in gura mare
Nu se auzea nimic ,dar vedeam cum umbra iese de sub pat facandu-se din ce in ce mai mare aparandu-i doi ochi ca 2 mingi de volei si un zambet larg pana la urechi
- hei papusa ce faci ?
- cine esti ciudatule ?
- ce e foxy iti e frica ?
- mai taci ciudat cu ochii bulbucati si cu fata de retardat!!! SI NU IMI MAI SPUNE FOXY !
- OOOOOO s-a infuriat vulpita !😏
- ce vrei de la mine retardatule ?
De odata din umbra apare Alex ....CEEEE????
- Buna Katarina te simti mai bine ?
- A.....Ale.....Alex? Imi pare rau ....pentru tot ce am facut .....scuze ca nu ti-am spus !
- nu iti face probleme nici eu nu ti-am spus ca sunt demonul umbrelor ..scuze!
- POFTIM? ADICA CEL PE CARE EU L-AM INJURAT ERAI....tu...o nuu!
-ha ha ha ce prostuta esti
Ma ridit din pat dar simt cum picioarele mi se inmoaie si imi vine sa cad jos ,dar Alex ma prinde .
- mai bine ramai aici
- nuuu trebuie sa ma ridic !!!😠
- daca te ridici vei regreta!
Nu mi- a pasat de amenintarea lui asa ca m-am ridicat si am incercat sa plec ,insa umbra lui pe nume Kage a aparut si m-a luat pe sus punandu-ma inapoi in pat . Ma tinea strans de maini ...il vad pe Alex cum se apropie de mine cu o seringa (am uitat sa va spun ........IMI E EXTREM DE FRICA DE ACE !!!!!!!!!) imi venea sa tip dar ma abtineam eram rosie la fata , respiram greu si tremuram asa de tare !!! Il vad cum vine din ce in ce mai aproape inghid ochii si ii tin stransi incat incepea sa ma doara cand ....simt cum primesc un sarut pe frunte si deschid ochii nelamurita .
- nu inteleg ....de ce ?
- pentru ca nu ti-as face rau niciodata dar daca trebuie sa te sperii ca sa te astamperii asa voi face !
- oau chiar atat de incapatanata sunt?
- cam da si nu te judec imi place ca esti perseverenta .
- ok ,dar esti constient ca nu voi ramane aici ,nu?
- esti constienta ca nu te las sa pleci,nu?
- dar..
- fara dar am spus ceva si asa vei face!!🙅
- ( nu l-am mai vazut pe Alex asa nervos )
Incepusem sa cred ca nu mai am scapare din camera aia dar stiam ca trebuia sa ies nu pot sta inchisa ...fiindca....ma panichez cand nu pot iesi de undeva ,iar Kage se uita la mine cu o fata de pedofil..
- Si i-a zi foxy ce mai faci ?😏
- Lasa-ma in pace cretinule !!!😓
- ooo te panichezi ?
- ce?? Despre ce vorbesti ? Eu nu ma panichez !!NU MA PANICHEZ SUNT CHIAR FOARTE BINE !
- Atunci de ce respiri asa repede si de ce tipi ?
- Dispari!!!
- uite iubitico eu sunt seful asa ca mai bine ai fi fata cuminte si ai face ce iti zic eu !
-Poftim?
- Cred ca esti cam obosita vulpit-o mai bine ai dormi !
Incepeam sa vad cum peretii se apropie si auzeam multe voci in capul meu care ma strigau ,ma durea capul si nu puteam iesi afara ....Alex se uita la TV ma duc langa el pun capul pe perna si ma ia somnul ......
Visam ca eram la scoala la fosta scoala si ca toti colegii mei si cei noi si cei vechi se jucam cu mingea in curte ,iar eu o urmaream pe nistor care si ea la randul ei urmarea o femeie imbracata in negru . Am intrat in scoala si am inceput sa urc niste scari care duceau in pod cand de odata o vad pe nistor cum fuge inapoi si tipa:
- AAAAAAA FUGIIII!!!!!!
Ma uitam la ea fara sa imi pese de ce zicea cand PAC! Nush cum am ajuns in curtea bunicii mele si era noapte o vad pe mama si pe cealalta bunica de a mea cum urmareau o bufnita gigantica facuta din fier .Aceasta a intrat intr-o gaura in pamant, iar mama si bunica mea au intrat si ele si eu la randul meu .
Am mers pe un hol lung si intunecos pana cand am intrat intr-o camera mare si alba unde era foarte frig si erau multe frigidere puse ca un fel de perete ....mama mea deschide unul dintre frigidere si ia de acolo ceva infasurat in folie de aluminiu si era destul de mare. Cand il desface usor vede ca inauntru era un bebelus mort si congelat !!!!!!!NU MA JUDECATI !!! ASTA VISEZ!!! Ea incepe sa tipe si sa il scape pe jos ....eu ...eram socata ....am vazut o maneta si m-am dus sa trag de ea . Cand am facut asta toate frigiderele s-au dat la o parte si am vazut ca erau copii de toate varstele impaiati si pusi pe suporturi .
Mama si bunica incepusera sa planga ,iar eu nu mai aveam cuvinte incremenisem uitandu-ma la un copil de vreo 5 ani care era pus acolo ......pana cand......SI-A MISCAT OCHII SPRE MINE .....vroiam sa tip dar nu puteam si il vad cu vine in fuga spre mine siiii......
- off doamne ce vis am avut ...i-a stai asa cum naiba stau eu ?!
Alex ma luase in brate iar eu stateam cu capul pe pieptul lui ...ok.....si el dormea ....
Am incercat sa ma ridic ,dar m-a prins de mana si m-a tras la loc spunandu-mi :
- nu pleci pana nu ma asigur ca te simnti mai bine !
- dar nu sunt bolnava!
- a da atunci de ce ai lesinat?
- oboseala?
- ha ha ha cu mine nu iti merge asa draguta !
Se ridica si iese pe usa ,iar Kage statea " sa ma pazeasca " insa mai mult isi bate joc de mn ...
- i-a zi pisi ce ai visat aseara ?
- ce te intereseaza pe tine ?
- asculta draguta pot oricand sa iti fac ce vreau eu asa ca ai grija cu tonul asta !
Atunci m-am enervat si m-am preschimbat in Kitsune doar ca mai mica de vreo 2 metri deoarece nu aveam prea multa putere dar aratam la fel .VISELE SUNT REALE !!!
CITEȘTI
Katarina
HorrorRound and round like a horse on a carousel we go! Will i catch up to love ? Buna !scuze iar m-a apucat cantatul !ei bine sper sa va placa cartea mea e inspirata din visele mele si din imaginatia mea ciudata + desenele pe care la fac ! Nu va dau p...