Eram in pat incercand sa fac in asa fel incat sa ma simnt mai bine ,dar tremuram toata era rosie la fata si simnteam ca sunt extrem de nervoasa nu stiu de ce ...
- hei te simnti mai bine ?
- aa....da ...
- daca ai nevoie de ceva sa imi spui !
-ok
Alex se uita la televizor iar eu eram pe balcon tragand aer in piept ( locuiesc lanaga un camp deci acolo aerul e foarte curat) soarele apunea iar eu ma uimeam de cat de frumos arata cerul ! La un momendat instinctul meu imi spunea ca trebuie sa plec ca e ceva ca ma astepta pe camp ....imi era imposibil sa plec fara sa ma vada Alex deoarece usa de la intrare e langa sufragerie si trebuie sa trec pe acolo ca sa pot iesi ....
- ce copil lipsit de imaginatie!
- KAGE!!!
-chiar eu !
- ce vrei ?
- ma asigur doar ca nu pleci ca o tampa pe drumuri la ora 23:15 ..
- nu plec nicaieri !DISPARI!
- scuze nu pot e datoria mea sa stau !
Dupa ce m-am chinuit vreo 30 de min sa scap de Kage am reusit si sa ies din casa deoarece Alex era in bucatarie ! HI HI HI HI😈
Si uite asa am ajuns sa ma plimb ca un boschetar pe camp cautand fiare vechi sau in cazul meu ce dracu cautam eu !
- Stai!
- poftim? Cine esti?
Nu o sa ma credeti cand o sa va zic ca era jeff the killer ,dar asa era in plus tinand cont ca eu sunt un demon vulpe tampit si cam lovit de asteroid si ca prieten meu e o umbra ( proasta de fel ! Nu ii spuneti) orice e posibil!
- tu esti jeff? Jeff the killer?
-chiar eu !
Nu am apucat sa zic restul ca a si venit langa mine punandu-mi cutitul la gat ! Stiam ca ma asteapta ceva aici dar nu ma gandeam chiar la asta ! Instinctul meu este destept!
Si iata-ma fata in fata cu cel mai mare criminal pe care il stiu !
- iiiiiiiiii!!!!!!!!!esti tu!!!!!!!
- nu mai tipa imi spargi timpanele!
- scuze...dar yuuuupiiiii!!!! Esti idolul meu in viata !
- ce ?
- te rog invatama tot ce sti fi maestrul meu !
- fetit-o ...cati ani ai ?
- 14 ...tu?
- 23...
- stiam eu!
- nu stiu daca pot invata o fetita de 14 ani toate tacticele mele de ucis ...
- haide ma pricep !
- hmmmm.... Uite omoara aceasta femeie pe care am capturat-o in timp ce veneam aici !
- s-a facut!
In clipa 2 am inceput sa rad nebuneste cu un zambet pana la urechi ..ochii mei straluceau rosu in intuneric si cu o singura miscare am scos din pamant o coasa mai mare ca mine cea cu doua capete ,apoi intr-o viteza am fluturat-o prin aer taind-o pe biata fata in mai multe bucati!
- hmmm...esti buna ! Cumva ai puteri ?
- da sunt kitsune deci?
- bine iti voi fi maestru cu o conditie !
- da ....
-in primul rand am mintit nu am 23 de ani ci 39 si in al doilea rand e posibil ca iubitul tau drag sa fie fiul meu !
- ....CEEEE?!?!??!?!!!!!! ADICA PERSOANA PE CARE O IUBESC E FIULU LUI JEFF THE KILLER?! Eh...nu ma surprinde semanati .
- ok...vezi tu el are trasaturi de ale mele si nu doar fizice ci si psihice ! Va sti ca iti sunt maestru si nu il va deranja dar va incepe sa se comporte ca mine ca un maniac deci ai grija sa nu te omoare !
-bine?
- acum du-te inpoi pana nu face o criza de nervi !
- ok! Imediat dupa ce l-am salutat a disparut! Tot nu imi vine sa cred ca Alex e fiul lui!
Fix cand am vrut sa ma intorc sa plec ceva m-a lovit in cap ...era o minge
- cine p***a ma-sii mi-a dat cu asta in cap ? Bagati-as p**a in ochi de cretin! Ups poate prea mult !
- ma scuza-ti domnisoara nu am vrut !
Era un copil de vreo 8 ani care se juca noapte singur ! Ceeee????
- copile dispari pana nu te fac tocana !
- aaa.....incremenise tot !
Ma enervasem asa ca m-am dus la el am spart mingea aia nenorocita si l-am apucat de gat ridicandu-l in sus !
-cere-ti scuze !
- dar tu ....ai ...stat...in fata mea!
- CERE-TI SCUZE !
-NUUUU!
Pana aici deja turbasem ! Incep sa in strang mai tare pana cand ii iese sange pe gura apoi ii smulg fiecare deget in parce dupa ii indoi mana invers pana i-a iesit osul si fix cand era cel mai amuzant si eu radeam mai ca ceva ca o hiena turbata ceva ma opreste ....era mila ....ma uitam la ce i-am facut bietului copil si incep sa plang!
- ce am facut? CE AM FACUT?CE AM FACUT????!!!!!NU POT SA CRED !SUNT UN MONSTRU ,UN DIAVOL!
- Katarina ...?
Cand m-am intors spre Alex acesta avea o privire rece cruda o privire pe care mi-o dau mai aproape toate persoanele o privire pe care o urasc !
- si tu!
- eu ce ?
- si tu esti ca ceilalti!
- poftim?
Simnteam ca ma topesc ...corpul meu amortise se inmuiase nu mai rezistam imi doaream sa ma loveasca cineva cu o bata in cap si sa cad lata ! Si iata ca ceea ce mi-a zis jeff se adevereste ! Pe fata lui Alex a aparut un zambet infricosator ,il vedeam cum se apropie de mine .
Am vrut sa fug dar picioarele mele fix acum si-au gasit momentul sa fie lesinate ! Am asteptat sa vad cum ma va ucide . Cand a ajuns spre mine mi-a zis la ureche :
- anata baka desu!( ea este o proasta !)
-heeeiiii!!
Apoi m-a luat pe sus ca pe un sac de cartofi ,frumos din partea lui!
Si-a luat cutitul si mi l-a pus mie pe fata ,cu varful a desenat o inima pe pielea mea lasand ca sangele meu rosu sa se scurga pe obraz in jos ..
- auu!! Ce te-a apucat ?!
- se apropia de fata mea si credeam ca vrea sa ma manance !pe pune acuma avea fata unui caine flamand !
Dar ce sa vezi nu m-a mancat ! Ci m-a sarutat !
- dar.....
- scuze pentru taietura ...va trebuie sa te obisnuiesti cu personalitatea mea ucigasa ...
CITEȘTI
Katarina
HorrorRound and round like a horse on a carousel we go! Will i catch up to love ? Buna !scuze iar m-a apucat cantatul !ei bine sper sa va placa cartea mea e inspirata din visele mele si din imaginatia mea ciudata + desenele pe care la fac ! Nu va dau p...