Il apuc de gat pe Kage ,dar lui parea ca nu ii pasa se uita la mine si zambea ..
-Ce e papusa te enervezi ?
- Taci din gura cretinule !
- m-am intors cu o pastila de dureri de cap .....ce se..
-.....
- Ce se intampla aici? Kage?!
- Ce nu am facut nimic !
- Nu inca ...
- ms Alex 😊
- ok....ce se intampla ? Pana acum vroiai sa placi si dintr-o data .....
- ceeee? Nuuu!
-😑
-.....
- bine hai sa mergem sa ne plimbam prin padure
- dar colegii nostri?
- o sa-i revedem maine la scoala
- dar cum ...ne ...intoarcem la...ei ?
Am iesit din casa si fix atunci casa a disparut . Ne ratacisem ma rog eu ma ratacisem Alex parea ca stie unde e . Am mers pe o carare prin padure pana cand Kage a venit si i-a spus lui Alex ca ceva sau cineva ne urmarea . M-a luat in brate si ma tinea strans cand dintr-o data vedem cum din padure apare un tip cu ochii ascutiti si luminosi , parul negru ca Alex si purta un costum negru de ginere ,iar in mana avea o cheie .
Se apropie de noi si spune
- Am venit sa imi recapat cheia !(uitandu-se fix la mine)
- las-o in pace !striga Alex furios
- de ce as lasa-o? IMI APARTINE !
- ce ma ?
Ma smulge din bratele lui si ma pune intr-un fel de balon si dispare cu mine cu tot !
Ajungem intr-un laborator si ma leaga pe un pat din fier imi face o injectie cu nush ce si incep sa ma simt rau aveam ochii rosi si eram agitata zambeam ca o nebuna si nu puteam sta locului vroiam sa il prind de gat pe Axum dar nu puteam ....i-a stai....de unde stiu cum il cheama pe asta?
- ti-am zis eu prin telepatie
- serios Axum ? Parintii tai te urau ?
- nu doar ca eram mai special
S-a apropiat de mine cu o cheie de aur si mi-a infipt-o in mana apoi a scos-o cu tot cu sangele meu .Dupa imi apare un semn cu yin si yang ,iar Axum scoate din el o alta cheie de data asta din argint ...
-acum iti voi lua sufletul!
- Cred ca daca scap acum tu iti vei pierde sufletul!
- nu zau!
-(Alex unde esti?😢)
CITEȘTI
Katarina
HorrorRound and round like a horse on a carousel we go! Will i catch up to love ? Buna !scuze iar m-a apucat cantatul !ei bine sper sa va placa cartea mea e inspirata din visele mele si din imaginatia mea ciudata + desenele pe care la fac ! Nu va dau p...