Incep sa o zgaltai insa nu reactioneaza ...pentru un moment am crezut ca e intr-o transa pana o vad cu sange la gura si pe maini!DE UNDE ? Isi ridica mainile aratand cu degetul spre mine apoi simnt o lovitura puternica in burta . Imi daduse sangele la gura insa nu durea rau ,ma uit la Katarina incercand sa inteleg de ce m-a lovit ,dar in schimb o vad cum isi tine strans mana cu cealalta incat isi lasa urma si incepea sa se invineteasca .O lacrima i se scurge pe obraz .Ma apropii de ea ingrijorat .
- Esti bine ? Ce ai?
- Imi pare rau Alex ,dar......
- Dar...?
- Imaginile astea ..
- Ce imagini ?
- Sunt eu mica in timp ce omor oameni ..eram o criminala si nu inteleg de ce ...
- Cum asa?
- vad o față cum se uita la mine si zambeste nebuneste ,avea o privire dementa si un zambet imens
- o vezi detaliat?
-nu .
-hai gata! Sa mergem !
Tocmai cand o luasem de mana sa plecam aceasta se smuceste si o ia la fuga prin casa .Ma duc fupa ea si o vad cum sta ghemuita intr-un colt...ok?...ma apropii de ea si o vad cum manca din capul unui om!!!!!!!WHAT?????!😨
Se uita spre mine si vad cum ochii ei rosii sclipesc in intuneric si cum sangele de la gura i se scurge pe gat in jos !
Pe un perete scria cu sange " kítšune the kíller " ( ces cu virgulele alea ? ) in fine ! Deci daca in copilarie Katarina a fost criminala ? O vad pe Katarina in timp ce se transforma in demonul vulpe !!
* pov Katarina*
Am simtit o durere mare in inima si in acelasi timp vedeam anumite imagini de cand eram mica ...cred ca aveam vreo 5 -6 ani .ma rog. In fine cand eram mica lumea ma cunostea ca asa renumita "kitsune the killer " deoarece ma bateam iar la sfarsot ii killaream pe toti. Ma transformasem in demonul care eram de fapt si am inceput sa daram casa ,un fulger coboara in viteza din cer fix langa mine ,iar eu tresar inspaimantata . Si bineînteles cum spusese si Alex nu imi pot folosi putere cand imi e frica deci am devenit la normal revenindu-mi .,......mi se pare ca uit ceva....stai!....UNDE E ALEX!!!!NUUUUUUUUU!!!DACA A MURIT NU O SA-MI IERT ASTA NICIODATA!!!! Cand ma uit in stanga il vad pe Alex incruntat cum ma privea si ei bine Kage l-a aparat ....
- ACASA ! ACUM!
- DA SEFU'! Ii raspund eu uitandu-ma putin inspaimantata spre el .
Ma apropiam de el cand simnt dintr-o data ca , cad la pamant .nu ma puteam ridica si nici sa ma misc eram asa obosita si amortita ca nu mai puteam face nimic !
Alex veni in fuga spre mine si ma lua in brate tip "mireasa " apoi ma duce acasa unde surprinzator nu era nimeni ! Ma pune in patul meu si apoi se aseaza langa mine....rosesc !!!!!😳
Ma luase un somn de nu mai puteam tine ochii deschisi nici 5 sec asa ca pun capul pe perna si adorm
*pov Alex*
Ma uitam la TV cand observ ca iubirea mea a adormit langa mine .O invelesc usor cu o patura pufoasa si inchid TV-ul ca sa nu o trezesc .Nu m-a lasat inima sa o las singura acasa mai ales ca avea si febra ...asa ...ca m-am culcat langa ea ....😊 am luat-o in brate si am sarutat-o usor pe frunte apoi am adormit si eu ......😴
CITEȘTI
Katarina
HorrorRound and round like a horse on a carousel we go! Will i catch up to love ? Buna !scuze iar m-a apucat cantatul !ei bine sper sa va placa cartea mea e inspirata din visele mele si din imaginatia mea ciudata + desenele pe care la fac ! Nu va dau p...