SCOALA!DEZASTRU !

37 2 0
                                    

Trecusera cele 3 zile ,colegii mei au plecat cu totii acasa iar tata,mama si fratele meu s-au intors acasa . Era dimineata si trebuia sa plec la scoala deci ma duc la baie ca sa ma spal pe fata si le dinti sa imi fac parul (adica sa ma piepten) apoi ma duc sa ma schimb.Imi iau un tricou negru si un hanorac gri apoi imi pun pantalonii mei preferati adica cei negri si niste tenesi gri ,imi pun gluga in cap si plec spre scoala cu ghiozdanul in spate .
    Afara ploua dar nu tare insa eu la cat de inteligenta sunt nu mi-am luat umbrela si era prea tarziu sa ma intorc acasa deci imi continui drumul .
   -Auuu!!ce naiba?
  - Scuze ! Scuze! Scuze!
  - ahhh..nu-i nimic ! Cine esti?
  - Eu sunt ....Cristian !
  - Eu sunt Katarina.
  - incantat ! Hei te duci cumva la Tonitza?
  - da...?!
- si eu tot acolo studiez!
  - pe bune ?
  - da!
  - hei vrei sa mergem impreuna ?
  - mi-ar placea!
Pe drum am ras in hohote ! Era ceva foarte amuzant la tipul asta ! La scoala eu m-am dus in clasa mea si el in a lui ,am observat ca era clasa a 10 a deci probabil era in clasa cu Alex .
  In pauza m-am dus pana afara si cand am vrut sa ies din scoala simnt ca cineva ma trage de mana....cand ma uit il vad pe Cristian cum ma impinge in perete :
   - Ce faci?
  - o mai taci papusa!
  - Ce ? Ce ai de gand ?
   - Iuby esti mica si inocenta iar eu pot sa-ti fac ce vreau !
  - POFTIM? DA-MI DRUMUL PSIHOPATULE !
- Nu vreau!
  Il vad cum se apropie de mine si ma musca de gat apoi ma saruta pe obraz..
- INCETEAZA!!!
    - HAAA...S-o crezi tu!
    Am incercat sa scap dar fara folos era mult mai puternic ca mine ..STAI!
( kitsune ...of. Am uitat nu pot sa imi folosesc puterile in astfel de momente )
    Vrea sa ma sarute ! Il vad cum isi apropie buzele de ale mele cand dintr-o data cineva il trage inapoi:
   - LAS-O IN PACE !
   - sau ce ? Si bam primeste un pumn in fata !
   Aveam ochii plini de lacrimi deoarece ma speriasem rau asa ca vedeam intetosat ...
   - esti bine ?
    -.....
   Imi sterg lacrimile si vad ca cel care ma salvase era Alex ! Ma ia in brate si incep sa ma mai linistesc
   - gata nu mai plange nu are ce sa-ti mai faca !
   - chiar m-am speriat!
   - gata acum sunt aici si nu mai plec !
    - de ce trebuie sa existe violatori tampiti ca ala ?
    - baietii au o minte ciudata
   - tu nu ai face asta nu ?
    - evident ca nu as face-o!
  Alex a contactat directorul povestindu-i ce s-a intamplat ,iar acesta l-a exmatriculat pe Cristian pentru agresarea unei fete mai mica !( de parca daca eram in clasa la el nu era la fel !)
      Cand am plecat de la scoala nu am mai stat sa vb cu colegii mei ,mi-am pus castile in urechi si am plecat spre casa ...pe drum m-am asezat pe o banca deoarece ma dureau picioarele si ma gandeam incontinu la tot ce s-a intamplat azi! Chestia asta ma punea pe ganduri ,incepeam sa nu mai am incredere in baieti deoarece ei se gandesc numa la *** ceea ce nu mi se parea normal ! PE BUNE ASTIA ALTCEVA NU STIU?! iar eu nu aveam de gand sa imi pierd inocenta de la 14 ani astept pana la 24 de ani ! Si dupa ce ma casatoresc !
   Incepeam sa ma gandesc daca nu cumva si Alex era la fel . eram asa pierduta in gandurile mele incat nici nu observasem ca cineva era langa mine ...dar si cand am vazut am tresarit in sus ...m-am uitat mai atent sa vad cine era si era fix el cel in care am incredere :
   - Dc stai aici?
   - tu ce cauti aici, Alex ?ma urmareai?
   - Da pentru ca am vazut ca ai prostul obicei sa te plimbi noapte prin case parasite !
  - pai uite nus intr-o casa parasita si nu e nici noapte !
   - mai bine te-ai duce acasa ,e 17:30 si suntem in octombrie se insereaza mai devreme !
    - bla bla bla nu ma duc ! Eu stau aici !
    - ce e cu tine ? De ce esti asa incapatanata?
    - ai venit dintr-o data si imi spui sa plec acasa ca ma mananca bau bau !
    - vrei sa dai de vrun pedofil ? Nu ti-a ajuns ce ti-a facut Cristian ?
   - *fata bosumflata*
   Si cand viata era mai frumoasa Alex ma ia pe sus si ma duce acasa! CE ARE TIPU ASTA? NU MA OMOARA NIMENI!
    OFFFFffff.....baietii....cred ca fetele nu se pot apara sau poate o fi din cauza la ceea ce s-a intamplat azi ! DOAMNE SUNT ASA OBOSITA CA INCEP SA DELIREZ !!! Am ajuns in fata blocului meu si fix cand vreau sa intru in bloc ma opreste :
    - hei papusa de acum incolo sa ma asculti si sa nu mai faci pe dura fiindca nu e de ras cu baietii !
    - 😠
   - degeaba te superi asta e adevarul !
    - sunt ..
   - ce ? Kistune ? Si ?
   - .....
    Alex a plecat fara sa se gandeasca la prostiile pe care le fac cand ma enervez . Asa ca am asteptat sa vina noapte si am plecat "sa ma plimb" dar dupa mama cica as fi sa cumpar paine ! Dar la magazinul mai de departe deci o sa intarzii cam 30 de min ,deci ma plimb dar la sfarsit tot trebuie sa iau paine !
    Era 21:45 si eu ma plimbam pe strazi ....!!!!!

Katarina Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum