REGASIREA

51 3 0
                                    

  ~ Alex~
 
      -Aici am vazut ca a adus-o pe Katarina ,Kage!
      - nu mai tipa fraiere o sa ne dai de gol !
    - daca ai raspunde si tu nu as mai tipa
   - hai gata taci !
   - " semnul muistilor" !
   - misto educatie ,Alex!
    - nu zau ,hai sa intram o data !
  Am intrat intr-o sala de experimente ,Axum nu era acolo dar Katarina era legata de un pat din fier ..
    - Ce cauti aici?
    - Ce nu vrei sa te salvez?
    - Nu vreau sa intri in probleme din vina mea !
   - nu intru !
   - ba da!
   - ba nu!
   - ba da!
    - ba ce plm mea nu intru!
   - hi hi hi limbaj licentios !
   - nu e timp pentru asta !
   A venit si m-a dezlegat si fix cand am vrut sa fugim de acolo se trezeste si cap de dos sa incurce totul !
     - vroiati sa plecati cu cheia mea?
    - frate ti-ai pierdut cheile de la casa de tot amintesti de nush ce chei? Iti fac eu dubluri !
    - f**** m***** m****!
    - mama ce injuratura mi-ai dat !
    - Alex gata hai sa plecam!
    Kage se batea cu Axum iar noi am fugit . Ma bucur ca ne-am regasit dar mai mult ca sigur Axum nu va renunta! Si FIX cand viata era mai frumoasa apare de nicaieri o gasca de vrajitoare printre care si fosta cea mai buna prietena a mea Ayanna ....si masa' Beatorice...fuck !
     Insa mama care e si ea demon impreuna cu maestra mea Toyo au venit si au inceput o lupta in timp ce noi 2 fugeam mancand pamantul spre casa . Au trecut 3 zile si mama nu s-a intors asa ca am stat numa' cu tata si fratele meu mai mare.Ma simnteam mai bine ,iar Kitsune era mai calma ca niciodata ...ei bine in dupa amiaza asta aveam cursuri de japoneza fix dupa scoala.
   Am plecat de la scoala spre cursuri impruna cu o colega de a mea pe nume Syol ( ea se duce la cursuri de coreeana dar mergem in acelasi loc)
    La cursuri a fost destul de usor deci sa ma prezint ! Hajimemashita ! Watashi wa Katarina desu ! Dozo yoroshiko onegai ishi masu? Da....am terminat cursurile si ma indrept spre casa ,afara incepuse sa toarne cu galeata . Nu aveam umbrela asa ca eram uda leoarca ....merg eu ce merg insa nu ma grabeam nu aveam chef sa ajung acasa si sa ii raspund tatei la intrebarile de genu "unde e mama ta?" ; " de ce ai stat in ploaie?" ; "unde ai fost si de ce ai lipsit ieri de la scoala?" ENERVANT!
     Deci in timp ce mergeam ascultam muzica la casti ca sa nu ma plictisesc desi nu eram prea atenta unde ma duc .....AM GRESIT DRUMUL! Am ajuns pe un drum cu o casa parasita ,am decis sa ma adapostez acolo pana se mai domoleste ploaia .Intru in casa care avea usa sparta si vad ca era goala dar plina de paienjeni!!!!(YAAAAAAACCCCC!!!!😩)
    Aud niste zgomote din camera de alaturi asa ca ma duc sa vad ce e ,insa nu era nimic .Am observat ca acolo fusese o bucatarie ....recunosc imi era cam foame si nu aveam nimic la mine asa ca ma apuc sa caut prin dulapuri sa vad daca mai erau macar niste biscuiti sau orice ar fi comestibil....
     - Hei!!! Frumas-o ce faci singura aici?
    - ce? Cine vorbeste ?
    - ce e pisi ti-e frica?
   - poftim? Nuu! Si nu imi mai spune asa!
    - sau ce imi faci?
    - iesi afara !
    - bine draguta ! Uimeste-te de splendoarea mea!
   - mama da modest mai esti...
    - stiu e un talent ai vrea si tu!😏 
    -😒
   *pov Katarina*
    Am vazut cum o silueta mult mai inalta se apropie de mine .Era imbracat intr-un hanorac gri cu niste blugi tot gri dar mai inchis si tenesii ei bine .....gri .Avea parul negru si usor ondulat ,iar ochii tot negri!Stai! Asta....Ce?...Cum?..de ce?...WTF??????
   ALEX??!!!?!!?
   Se apropie de mine si imi da un bobarnac usor furios..
   - Auu!
   -Asa meriti !
   -Dar ce am facut?
  - In loc sa te duci acasa te plimbi singura pe strazi si prin case parasite !
   - Asa si ?
   - Afara e noapte si umbla toti pedofilii acum iar tu esti  fata deci...
   - Pot sa ma apar !
   - Nu nu poti!
   - Sunt Kitsune ai uitat?
  - Nu te ajuta cu nimic ,deoarece oricat ai vrea fiind fata o sa te sperii si cand faci asta nu iti poti folosi puterile !HAIDE!
   -NUUUU!!! Vreau sa mai explorez casa
   
    * Pov Alex*
     Incercam sa o conving pe Katarina sa mergem acasa deoarece era tarziu si periculos pentru o fata de 14 ani sa umble singura ,insa parea ca nu ii pasa . Se plimba prin casa parasita neascultand avertizmentele mele ....OFF CE COPIL INCAPATANAT !!!
     Se intoarce spre mine razand ...nu era ea ,ea nu rade asa . Era un ras nebun ca si cum ar fi un criminal care isi vede victima suferind si plangand la picioarele lui ....Ma apropii de ea si o ating pe mana insa aceasta nu face nimic ,se uita in pamant si tace ...
    
   

Katarina Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum