GHINIONUL

33 2 0
                                    

Bun, deci orele incepusera si eu ma chinuiam sa gasesc o scuza credibila pe care sa i-o spun profesorului cand intru pe usa cu ca de ce am intarziat ....i-a sa vedem ce scuze avem deci :1 m-au alergat cainii
    2: am dormit prea mult
    3 : am fost rapita de Elodia
    4 : am asteptat-o pe Adriana dar a apucat-o dansul pe strada in timp ce se uita la ceas si si-a scapat telefonul in canal apoi s-a dus la Mc 'Donald si eu am asteptat-o ca fraiera si nici macar nu mi-a adus si mie ceva
     5: mi-a fost rau fiindca sunt bolnava de prostie atroce
    Hmmm.....cred ca o zic pe aia cu cainii fiindca daca o zic pe aia cu dormitul imi tine predica ca de ce nu mi-am pus ceasul sa sune deci da cainii raman .
          Am ciocanit la usa si am intrat incet :
    - oooo domnisoara Katarina te-ai gandit sa iti mai faci aparitia?!
   - aammm.....ma scuzati de intarziere dar o haita de caini m-a alergat pe strada...
    - si ce ? Nu te-a ajutat nimeni?
    - ...ammm...nuu deoarece oamenii din ziua de azi nu te ajuta nici daca mori langa ei ?!
    - nu zau! Unul tot se gasea sa te ajute! Si i-a zi cum ai scapat de acei " caini"?
   - paiii.....mi-a aparut in cale o capra?!  ...sii.....s-au luat dupa ea ?!
    - de unde capre in Bucuresti ?
    - pai vedeti dumneavoastra era un om care avea ca animal de companie o capra si o las-o balta ....ce pedeapsa imi dati?
    - ceva foarte amuzant !!!! Va trebui sa te duci la fiecare clasa si sa le spui sa iti dea o tema de exemplu: padure: iar tu va trebui sa faci un referat de 5 pagini pentru fiecare tema ai timp pana poimaine cand avem ora din nou impreuna !
     - poftim? Dar sunt atatea clase nu voi putea face toate astea !!!
   - preferi sa stai ca supraveghetor la clasa a 5 a?
    - da ..
   - ok ai grija sunt niste mici bestiute !
    Si uite asa am ajuns sa stau cu aia de a 5 care sunt niste SCHIZOFRENICI TURBATI SPERIATI DE BOMBE TELEGHIDATI DE TELEFOANE DIAFOLUL IN SINE MOARTEA FIN CARPATI CIUMA BUBONICA SOBOLANI COCOSATI CU DINTII DE AUR!!!!!!! Mai pe scurt NU POT STA ORE INTREGI CU ASTIA FARA SA IES DE AICI CU MACAR O MANA DISLOCATA UN PICIOR RUPT ORGANELE PE GEAM SI SFARSIND SPANZURATA DACA NU LE DAU BANI PTR ACADELE !!!!!!!!!!!
    -Heeii! Fata imi dai si mie un leu sa ma duc la bufet si sa imi iau o ciocolata ?
    - fetit-o ti se pare ca am fata de bancomat ?nu iti dau nimic !
    -AAAAAAAAAAAAAA!!!!!VREAU BOMBOANE!!!!!!VREAU BOMBOANE!!!!!!!
     - hei doamna profesoara da-i bani ptr bomboane ca altfel ...
    - oooo oo in primul rand nus profesoara puslama mica ce esti in al doilea rand nus obligata sa va dau bani!
    - DA-NE BANII!!!!
    -NUUUUUUU!
     -DAIIII!!!!!
     -NUUUUUUUUUUUUUUUU!
   si astfle am sfarsit jefuita de niste pusti deci sunt leftera super .....nu mai am cartela de metrou...😖
     Nu imi pot folosi nici puterile ca de suntem intr-un loc public .....
    A venit si pauza iar eu am adormit pe undeva pe hol pe la capatul scarilor ca orice boschetar profesionist care isi iubeste meseria si i s-a urat de viata
    - Katarina esti bine ? Arati .....amm....ca si cum tocmai ai scapat din ghiarele unui urs
     - Nistor nu-i momentul cel mai perfect ptr glume ....copiii aia m-au jefuit sunt mai rai decat hienele !!!
      - iti imprumut eu bani daca vrei!
     - nu mersi nu trebuie sa imi dai nimic !
     - nu cred ca am fost destul de clara MISCA-TI FUNDUL PANA LA BUFET SI I-ATI HALEALA !!!!
    -😓d....da...
    - asa !😊
    La bufet imi cumpar un hamburger si cand vreau sa ies ma izbesc de Alex..
    - au .....scuze ....nu am fost atenta !
     - nu-i bai dar te simti bine? Pari extenuata!
     - sunt ok trebuie doar sa ma indop cu asta sa ma duc acasa si sa dorm vreo 2 zile ..
     - misto program !
     - mersi ...acum scuze-ma dar cineva mi-a infipt o guma in par si trebuie sa ma rad in cap ca sa o scot!
    - hihi nu e nevoie te ajut eu sa o scoti !
    Si iata-ne pe mn si pe Alex cum ne chinuim o ora sa scoatem guma din capul meu !
      Oau se pare ca am mult noroc azi ,mai bine plec acasa inainte sa vina si mai mult ghinion si sa cada scoala pe mn ....ajunsa la metrou am observat un pedofil care ma urmarea si care si-a pregatit servetelul pe care turnase somniferele si ce sa faca orice fata normala ca mn?! Ii arata muie !
     Si iete asa ma alerga boschy pe la metrou si ce imi placea cel mai mult era ca nimeni nu facea nimic ca si cum era normal sa te alerge unu de vreo 50 de ani pe la metrou ....
     Am urcat in tren si am plecat spre casa sperand ca am scapat de ala , pe drum am ascultat muzica si era sa ma calce masina de 5 ori apoi acasa m-am lovit la picior in pat si cand am vrut sa ma culc a venit mama care s-a pus cu comentariile pe capul meu ...da ...minunat
    

Katarina Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum