Stateam pe banca ascultand melodiile mele preferate , iubesc dubstepul ,si imi place putin si rockul dar nu mult ! Din cauza castilor nu mai auzeam nimic stateam si ma uitam la stele ..era asa bine ,vantul batea incet ,iar lumina lunii imi lumina fata .Era asa placut !!
- Hei fetita !
- hmm?
- Cu tine vorbesc !
- Cine esti ? Ce vrei?
- Ha? Un criminal sta in fata ta si tu totusi ai atat curaj sa imi raspunzi!?
- Criminal? Stateam si ma uitam mai atent la el ,avea gluga pe cap ,un par saten ca al meu ochii albastrii si o taietura pe fata zambea larg uitandu-se la mine !
- Ai amutit deja?
- nu imi e frica! ( ba imi e ! Dar nu voi arata asta )
- atunci de ce tremuri?
- aaa....nu...( nu am apucat sa termin ca ma apuca de brat si imi pune cutitul la gat )
- ce ziceai?
- nu imi e frica!( muream de frica !!!!!! )
- atunci de ce respiri asa repede si inima ta bubuie o pot auzi de aici !
- au!
Ma sgariase putin cu cutitul pe gat ,nu durea tare dar tot simnteai putin.
- asculta vrei sa te las sa traiesti? Demonstreaza ca meriti!
- ce vrei sa fac?
-Hmmmm.....pai ...sa imi spui ce cauti aici !
-ce? De ce iti pasa tie ?
- pentru ca esti singura noaptea pe o banca si uite unde ai ajuns stai fata in fata cu un ucigas !
- si totusi cu ce te-ar ajuta pe tine ?
- curiozitate?
- nu zau !
- vrei sa traiesti sau nu?
- ehh...depinde ..
- 😑
- nu iti zic ! Nu e treaba ta !
- preferi sa mori ?!
- cateodata da !
- ghinion nu o vei face azi !
- ce?
Se apropie de mine ...ma ia pe sus si ma duce acasa ...stai!...DE UNDE STIE UNDE STAU?!
- Acum dute si culcate!
- dar...de ce ? De ce nu m-ai omorat?
- pentru ca te iubesc !
- wait! WHAT??????!!!CEEEEE????NANDE??????
- hi hi ! O sa afli !
- aaa....nu am apucat sa mai zic nimic ca a si disparut parca ar fi fost o umbra !
A doua zi la scoala nu vroiam sa dau ochii cu Alex ! Ce ii puteam spune ? " o uite sti aseara dupa ce m-ai dus acasa am plecat noapte pe starzi a venit un criminal la mine si mi-a zis ca ma iubeste " nu e ciudat deloc nu ?
- Katarina! De ce ma ignori?
- Al...ex nu pot vorbi acum trebuie sa plec acasa scuze !
- te conduc !
- nu mersi vreau sa fiu putin singura!
- ok...daca ..zici ..tu ..
Am plecat fara sa mai zic nimic !
* POV ALEX*
Stiam eu!!! Ce s-a intamplat aseara a avut efect acum sa vedem daca mai bantuie pe strazi! Oricum nu trebuie sa stie ca acel criminal eram eu deghizat !hmmm....i-a sa o mai vizitez eu putin !
Am fugit in baie ca sa imi pun costumul ,peruca si lentilele apoi am plecat spre ea .
Mergea destul de repede si tremura toata ! Oare am exagerat? Se uita in toate partile speriata , la un momentdat se opreste ...ma apropii de ea fara sa ma zareasca si o vedeam cum plange ...imi era mila de ea asa ca i-am pus mana pe umar insa ea a tresarit si a fugit !
- Stai!!!
- Lasa-ma ucigasule !
- Asculta-ma!
- Nici nu te cunosc !
- Ba da !
- LASA-MA!!!!
Am fugit repede in bloc apoi in camera mea fara sa le zic ceva mamei sau tatei ! Eh fratimiu ...il durea in cur de ce fac eu statea si se juca pe calculator ceva cu Batman .. Tipic lui.
Am inchis usa de la camera am deschis-o pe cea de la balcon ( stau la etajul 3) fiindca aveam nevoie de aer ,ma schimb in pijamale si ma arunc in pat . Tremuram toata ma gandeam numai la tipul care se presupune ca ar fi criminal ....eram tare obosita ...asa ca am adormit repede avand cel mai scurt vis desi a tinut toata noapte .
" eram la bunica acasa si stateam cu mama in pat cand ma uit in sus era un paianjen mare cat ambele palme puse la un loc si era alb apoi a sarit pe mine " si fix atunci ma trezesc . Cand m-am intors era ...acolo ....criminalul ...dormea langa mine ! Am vrut sa tip dar daca faceam asta imi trezeam parintii si s-ar fi panicat !
CE FAC? Stateam si ma uitam fix la el nestiind ce ar fi trebuit sa fac ...am incercat sa ma ridic incep fara sa il scol ..ma duc langa birou unde era o foarfeca mare si ascutita .O iau si incerc sa ii dau una celui care dormea la mine in pat ,dar imi prinde mana apoi se pune peste mine :
- Da-te!
- ce incercai sa faci?
- eu? Tu esti cel care sta in camera mea !
- da fiindca nu ai vrut sa ma asculti!
- esti un criminal care m-a amenintat apoi imi spune ca ma iubeste nush dc ...cine esti?....ce vrei ?..( incepusem sa plang ,deoarece imi era frica si deoarece ma strangea de maini)
- nu sunt cine crezi tu!
-poftim?
Isi da gluga jos apoi peruca dupa lentilele si era Alex!
- ce??? Dar de ce? De ce mi-ai facut asta ? Nu ai idee ce sperietura am tras!
- si totusi mi-ai tinut piept!
- Ai vrut sa iti bati joc de mine ? Sau ce ? Ti-am gresit cu ceva ?
- da ! Ai umblat iar singura pe strazi noaptea desi te-am avertizat!
- dar....
- acum sa te prind ca nu ma mai asculti !
- bine !* fata bosumflata*😡
-asa acum eu trebuie sa plec !
- ok dar sa nu mai faci asta !
Dupa ce se da de pe mine lasa foarfeca pe masa si ma saruta pe frunte apoi dispare !
Oau poate ar trebui sa ascult altadata !
CITEȘTI
Katarina
HorrorRound and round like a horse on a carousel we go! Will i catch up to love ? Buna !scuze iar m-a apucat cantatul !ei bine sper sa va placa cartea mea e inspirata din visele mele si din imaginatia mea ciudata + desenele pe care la fac ! Nu va dau p...