IN VIZITA LA BUNICA

35 2 0
                                    

    Era sambata si eu impreuna cu familia mea am hotarat sa mergem sa o vizitam pe bunica deoarece era singura tinand cont ca bunicul meu a murit acum 4 ani .....oricum timp de o saptamana nu il voi vedea pe Alex sau restul prietenilor mei ,dar si aici am prieteni !!!sunt Lori, Nico,Alin,Andreea,Sebi(nu stiu exact daca imi este prieten )si  Cristina....da suntem oarecum o gasca ...adica eu nu prea ma simnt ca si cum as face parte din ea ,cateodata nici nu stiu despre ce discutam ..ma simnt ...pe dinafara...! Dar e ok! Din pacate Lori cu Nico au plecat 4 zile la bucuresti ,iar Cristi ei bine ...habar nu am unde e ! Asa ca am ramas eu Andreea,Alin si Sebi( el nu prea sta asa mult cu noi ) !
     Azi eu cu Andreea am fost in parc :
    - ce facem?intreb eu
    - nu stiu! I-a stai ....aia nu sunt....Alin si Grigore?
    - NUUUUUUUUU!!!!NUUUUUUU GRIGORE!!!!!!!!NU IL SUPORT!!!!!
    - dar ce ti-a facut ,Katarina zici ca-i moartea pentru tine !
     - nu il suport!
    - de ce ?
     - eh ....e de acum ceva timp
    - ok
    - facem ceva ?
  - ce?
    - hai in parc !(cor)
    - luam si mingea !
   - va bat pe toti!!!am spus eu in gura mare !
   - mai vedem noi!
   Inainte sa iesim din casa am vazut cum un ditamai paianjenul si-a dat drumul de sus ( URASC PAIENJENII!!!!)am tipat ca ultima drogata de pe strada !!  

-AAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
   - NU mai tipa !
   - Paianjen!!!!!
   Alin a luat un plastic si l-a omorat apoi il tinea de un picior si se apropia de mn !!!
   - pleaca cu aia de aici!!!
   - hi hi hi !😈
   - te rog ARUNCA-L!!!!!!!!!
     - bine!
   ......l-a aruncat pe mn................AAAAAAAAAAAAAAAAAA.    CE P***A.  MA-TII???????????BAGATE-AS P**A IN OCHI!!!!!!!!!
     - Gata Ioane  sa nu folosim cuvinte vulgare ,spuse Lori ( Ion porecla mea "katarina")
      - ba taci ma din gura ca iti zic si tie ceva ....
     
- bine ma bine cum zici tu 😂😂😂
       Si uite asa dupa ce eu am facut acea minunata si inegalabila criza de nervi am plecat toti spre parc ....ajunsi acolo am jucat o partida de chestie caci nu se poate numi joc , unii dadeau cu fundul in minge altii isi faceau poze eu dadea cu piciorul iar restul se urcau prin pomi si strigau
     " Vindem cirese haideti la cirese sunt visini si semoase si gustoase si cremoase si pufoase si te excita 😏"
    Evident eu ma-am asezat ghemuita pe o banca prefacandu-ma ca nu ii cunosc ....
       Astfel a venit si momentul sa plec inapoi acasa la Bucuresti unde ma intampinau minunatele mele prietene "vasele murdare" deoarece si pentru ca fratimiu nu poate sa le spele ca are bete infipte-n cur si-l foare mana ......
     Maine e luni deci trebuie sa imi fac ghiozdanul si evident sa nu imi lipseasca cutitul pe care il tine orice persoana intreaga pe jumatate la minte in penar ..
     - Katarina du-te la culcare maine te teezesti de dimineata !!
   - da mami stai sa termin jocul de pe telefon !
     -Nu te duci la culcare ACUM!
      - dar mai am putin !
      Mama imi smulge telefonul din mana si il ia la ea :
    - Noapte buna pisicuta !
    - noapte buna mama.....
     Dimineata a inceput ca oricare alta eu tragand de mn sa ma ridoc din pat apoi asteptand 5 ani pana sa imi vina randul la baie dupa care inca 6 sa ma hotarasc cu ce sa ma imbrac si intre timp ca muzica de fundal criticile tatalui meu cu ca dc nu m-am pregatit de seara ca asteapta 7ani dupa mn ( tata ma duce cu masina pana la metrou, e destul de departe de casa mea)
     La metrou mai dau de cativa boschetari ,apoi ma intalnesc cu colegii si merg spre scoala .....ajunsa la scoala minunata mea traditie mai e si sa imi azvarl ghiozdanul in clasa apoi sa ma duc in curtea scolii si sa stau pe banca ascultand muzica la casti si asteptand sa apara Adriana ca sa imi povesteasca cum ii mai merge viata cu minunatul meu amic MEXULA scuze vroiam sa spun Mihail . Am asteptat si am asteptat si am asteptat si m-a luat somnul ....dupa vreo 15 min ma trezesc cu Alex langa mn care se uiat in telefonul meu sa vada ce melodi am
    - ba ce faci cu telefonul meu?
      - Tu asculti numa' dubstep?
     - probleme colega ?
     - nu , am intrebat doar!😂😂
     - bine atunci !
   Dupa ce mi-a dat un pupic si a plecat s-a trezit si Adriana sa mai dea si pe la mn
     - Copila lu' Dumnezeu unde sparanghlu' pisicii mele maidaneze ai fost?
    - la Mc' Donald ......mi-era ....foame
     -😠😠😠😠😠😠😠😠😡😡😡😡😤SI TE-AI GANDIT SA MA SUNI CA SA NU MAI ASTEPT CA IDIOATA AICI DEGEABA CRED CA MA INJURA SI PROFESORUL!!!!!!?????
     - a da legat de asta mi-am scapat telefonul in canal...
    - cum ai reusit ?
    - am vrut sa vad cat e ceasul si m-am gandit ca ar fi fost mai amuzant sa o fac in timp ce dansez si uite asa l-am scapat ....
    - POFTIM?! de fapt pe cine pacalesc pare amuzant si eu as fi facut la fel !😂

    

Katarina Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum