9.

760 59 2
                                    

Г.Т.К
След като свършихме за не знай кой си път тази нощ се проснахме на леглото. Алексис легна до мен и ме обви с ръце.
-Трябва по-често да излизаме!-каза със сънен глас и затвори очи.-Камерън?
-Кажи!-досадата със сигурност си личеше.
-Обичаш ли ме? Защото аз да! Мноооого.- познаваме се от 4 дни и сме гаджета от 3.#странно. Уоу. Започвам да приличам на Джордан. Остава само да предлагам на хората да ги изнасилвам.
-Да, да, както кажеш!-размина ми се. Беше заспала.

Взех си телефона и видях съобщения от Джрдан от преди няколко часа.

Джо: Ехоооо

Джо: Искаш ли да хапнеш сладолед в компанията на две очарователни дами

Джо: #обичамсладолед #веченямазатеб

Джо: #обичамсладолед #веченямазатеб

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Джо: Ванеса каза, че съм прасенце

Джо: Ама нищичко не бях направила

Джо: Леко и отхапах от сладоледа, а останалата част без да искам изпуснах на земята

Джо: Камиии

Джо: Сърдиш ли ми се за нещо

Джо: Ако е така знам как да ти оправя настроението

Джо: Ванеса каза, че си секси

Джо: Ама и казах, че ти си само мой

Джо: #дасиманияк

Джо: Еее добре

Джо: Чао

Джо: Пиши, когато можеш

Погледнах към Алексис и веднага я сравних с Джордан. Тя е дива, забавна и мнооого луда. Алексис е просто курва. Оставих телефона и се опитах да заспя, но образа на едно синеоко момиче не ме оставяше.

Г. Т. Дж.

Още се чудя какво да облека. Надявам се да... Звъни ми. Мамка му. Трябваше да се чакаме с Карлос в парка, а аз закъснявам. Защо не? Проверих машата за стотен път. Защо това шибано произведение на сатаната не работи? А нее. Отказвам се. Взех единствените дрехи, които още бяха в гардероба и си вързах косата на кок. Взех си чантата, обуе се и се затичах към парка.

---

-Хейй! Извинявай, че закъснях! Технически проблеми!-трябва да споррувам повече. Имам чувството, че дробовете ми ще изскочат от гърдите. Това определено не е добро начало за среща.
-Так ли казвате момичетата, когато не знаете какво да облечете?-гледаше развеселено.
-Спипанааа.-усмихнах се облекчено. Кам е наистина готин.-Благодаря за разбирането, Кам!
-Карлос.
-Това казах!-и красивите си имат недостатъци. Изпуфтях.
-Каза Кам.-погледнах го тъпо.
-Все тая. Къде отиваме?
-Ама аз искам да знам!-леко започваше да ме дразни.
-А аз искам шевролет! Животът е кучка! Хайде да забравим темата, а?
-Ама...
-Искаш ли сладолед?-задърпах го към щанда за сладолед.

Изглеждаше объркан. Браво Джордан! Няма и 5мин., откакто сте заедно и уплаши момчето.

Това ми се размина! Дори не знам какво стана!

Дооообре. Мисля, че се получи леко блудкаво частта с Кам. А това за Джордан се сетих преди 5мин. Но се надявам да ви хареса!
#когатонезнаешкакваснимкадасложиш #когатонезнаешкакмислятмомчетата
#когатопишештвърдедългихаштагове

Texting With Cameron Dallas Where stories live. Discover now