Две години по-късно
Г.Т.Дж
-А ти се притесняваше, че снимките ще са провал. Изглеждаш повече от перфектно.-
Нат (а/б Натаниел Бузолик, не се сдържах 😍😍 уникален е) ме прегърна и притисна устни към моите. Ръцете му се плъзнаха надолу по тениската ми.
-Забравих, че винаги си прав.- телефонът ми извибрира и видях името на екрана. Томас. И той е видял снимката.-Моето красиво момиче. Цял ден хората питат дали момичето от корицата ми е дъщеря.
-Здрасти, Том.-засмях се и погледнах към Нат.Родителите ми и Натаниел не се харесваха особено. Миналата Коледа, когато ги запознах с Натаниел и двамата го погледнаха злобно и му казаха, че прилича на пуяк.
-Нямам търпение да се видим след седмица. Надявам се и Натаниел да дойде.-усетих зловещата му усмивка.
-Не, няма да дойде. Само аз ще съм.-Нат извъртя очи. Напоследък често се караме по тази тема.
-Супер. И без това не го харесвах.
-Не думай.
-Трябва да вървя. Марк ме вика. Праща ти целувки. Чаооо, мила.
-Чао.Нат се приближи до мен и взе телефона и го остави на масичката до мен.
-Сегааа..-целуна врата ми и заслиза надолу.-Да продължим докъдето бяхме стигнали.Телефонът отново завибрира и той изпуфтя. Погледнах го извинително и взех телефона си. Лиса. Излязох от стаята и вдигнах.
-Аааааааааа. Снимала си се за Vogue и не си ми казала! Ще те убия, кучко.-Лиса изпищя в ухото ми и извъртях очи.
-Хубавичка съм, а?
-Хубавичка? В топ 100 за най-секси жени на годината, ако това не означава хубавичка не знам.
-Как сте с Наш?-засмях се и се опитах да я питам за него.
-Имаш предвид как е Камерън?
-Същото.
-Справя се.-гласът и се изтъни и се засмя нервно.
-А всъщност?
-Как е Нат?
-Лиса Маргарет Гонсалес, не се измъквай!
-Основно работи по неговите си проекти и се налива с алкохол.
-Какви проекти?
-Май съм забравила да ти кажа. Наш кажа, че е записал режисура и основно учи.
-Наистина? Това звучи обнадеждаващо.-опитах се да преглътна буцата в гърлото си.
-Не бързай толкова. Изглежда все едно е бит с камъни.
-Наистина?
-Мхм.-опитах да спра стичащите се сълзи, но се провалих и започнах да хълцам.
YOU ARE READING
Texting With Cameron Dallas
FanfictionКакво става, когато към красота и интелект добавим и щипка лудост? Джордан Уест. А сега добавете и самоуверено и леко арогантно момче, и имате рецепта за проблеми. Или не? Благодаря за чудесната корица на sadreamer_01!