Г.Т.К
Мина една седмица от рожденият ми ден и една седмица откакто Джордан изчезна вдън земя. Накрая реших да престана да се държа като жертва и да изляза с момчетата.
-Ти се сети за нас?-Картър се усмихна и ме прегърна с една ръка.
-Слава на боговете. Камерън се сети, че има приятели. Да не би Джордан да те е разкарала? Издържахте повече отколкото си мислех.-Гилински удари Джонсън с лакът и го погледна лошо.
-Не ви влиза в работата, мамка му.
-И старият Камерън се завърна.-Наш извъртя очи и излязохме от къщата.-Кой иска да се напием?----------
Не помня колко съм изпил, но по едно време всички се смеехме и виждах всичко размазано.
-Човек, виж я, виж, виж. Бих я изчукал.-Картър посочи към момиче с червена коса и къса рокля и протри ръце.
-Неее. Виж онази. Брюнетките са по-секси.- Джонсън добави и реших да отида до бара преди да стана свидетел на спора кои момичета са по-добри за чукане.Седнах на бара и си поръчах алкохол. На два метра от мен бяха седнали две момичета. Мургавото момиче беше с тъмносиня рокля стигаща посредата на бедрата и високи токчета. Другото беше с черни дънки, потник и кецове. Изглеждаха ми познати. Едното се обърна. Джордан.
Г.Т.Дж
-Не мога да повярвам, че ме доведе в този развъдник на сифилис, Лиса!
-Стииигаа. Искам да се напия до безпаметност.
-Какво ще каже Наш?
-Не му влиза в работата, просто искам да се забавлявам.
-Даа. Понеже нищо не е по-забавно от това да те чука някой загорял дядко с шкембак! Предпочитам да си бях останала вкъщи и да гледам Игра на тронове.
-Пийни едно и после кажи.
-Не, благодаря! Предпочитам да си избода очите.
-Както искаш, но спри да мрънкаш.Огледах дискотеката. С нищо не се различава от развъдник на болести. Потни и мазни чичковци, курварите, мислещи се за богове, всякакви отрепки и наркомани оглеждаха танцуващите почти голи млади момичета, които искаха да чукат.
Погледа ми попадна на сепаре пълно с момчета. За съжаление познавах момчетата. И щом те са тук значи и той е тук. Погледнах в другата посока и го видях. Наливащ се с алкохол и флиртуващ с една блондинка с толкова изрязана рокля, че чак и се виждаше бельото. Блондинката седна в скута му и усетих как след малко ще и скоча и ще я оставя без коса. Има два начина, по които да мине нощта. Пияна, съжаляваща живота си или да обед Лиса да се приберем и да се оправя за утре. Избирам първото. Споренето с Лиса не е сред моите топ 10. Поръчах си алкохол и го изпих на екс. Дано не направя някоя глупост.
Г.Т.К
Блондинката, която май се казваше Катрин, седна в скута ми. Имаше красиви сини очи, но не бяха като на Джордан. Нейните бяха като морето. В един миг спокойни, следващия студени и пронизващи като айсберг. Никога не знаеш какво да очакваш от нея. Избутах блондинката от мен и се опитах да си спомня къде се намираше Джордан. След малко я видях на дансинга танцуваща с няколко момчета. Дотътрих се до "групичката" им. Притиснах я към себе си.
-Липсвах ли ти, любов?-не отговори, но се притисна още повече към мен.Пръстите ми се впиха в бедрата и целунах врата и.
Хей, хора! На кой му липсвах? Вдигнете ръцее? *гора от ръце* *сарказъм* Дано чакането да си заслужава. Бъдете честни и напишете в коментарите какво мислите. Харесва ли ви или не. Важно е за мен. Благодаря.
П. П: Честито училище! (на патерици)
П. П 2: Кое ви харесва повече Джамерън или Кордан.
П. П 3: Краят наближаваааа. Според вас за кой ще е втората книга?
Лека нооощ!
YOU ARE READING
Texting With Cameron Dallas
FanfictionКакво става, когато към красота и интелект добавим и щипка лудост? Джордан Уест. А сега добавете и самоуверено и леко арогантно момче, и имате рецепта за проблеми. Или не? Благодаря за чудесната корица на sadreamer_01!