19 години по-късно
Знаете ли кое ме дразни? Родителите ми. Ако не бяха те, сега щях да съм си вкъщи с Бевърли, гледаща някой готин филм, но не. Пътувам към най-големия си кошмар- природата. Май звуча леееко като кифла, но повярвайте ми не съм. Обичам кученца и котенца, но мразя буболечки. За мое нещастие ще прекарам лятото си заобиколена от такива твари и нищо не може да ми помогне. Дори шесте шишета мухозол.
В автобуса беше истински ад. Чуватсеам се леко смазана от пътните хора, които се бутат в мен, заради клатенето на автобуса. Извадих си книгата и потънах в света на Джин-Луиза (от "Да убиеш присмехулник").
---------
-Хайде, спяща красавице, пристигнахме.-отворих очи и изохках. Вратът ми се беше схванал, но бързо го забравих като видях момчето пред мен.
Беше хубав. Меко казано- прекрасен е. В кафявите му очи гореше палаво пламъче, а косата му беше в стил прясно изчукан.
-Нямам нищо против да ме зяпат, особено красиви момичета като теб, но шофьорът има работа и ще ми ступа задника, ако не слезеш, Талия.-изтръпнах. Откъде знае как се казвам? Забелязал притесненията ми посочи към герданът ми.
Усмихнах му се. Трябва да престана да гледам криминални филми с Бев. Герданът ми го подари тя преди три години. На него пишеше името ми и не съм го сваляла от тогава. Нейният е същото, но не с моето име. Направихме си ги в началото на гимназията като символ на нашето приятелство.
Слезнах на последното стъпало и ахнах. Лагерът не беше това, което показваше брошурата. Беше още по-разнебитен и с първата ми минута тук ме нахапаха буболечките. Благодаря ти, мамо!
-Надявам се да ти хареса. Ако имаш нужда от разходка из околността или приятел аз съм насреща.-потупа ме по рамото и тръгна нанякъде.
-А как се казваш?
-Патрик Фернандес.-намигна ми и добави.- Нито дума за името ми.
-Ооу. Значи да не казвам, че казваш като най-добрият приятел на Спонджбоб?
-Точно така, мила моя музо (а/б Талия е древногръцката муза на комедията #Дапълнишглаватанахоратасбезмисленифакти).-засмях се. Умен и красив.Какво не му е наред?
Talia Dallas- Camilla Cabello
Dylan Sparryberry- Patrick FernandesХееей! Хареса ли ви частта с Талия? А-а-аааааа? Беше ми скучно и реших да развихря въображението си.
BẠN ĐANG ĐỌC
Texting With Cameron Dallas
FanfictionКакво става, когато към красота и интелект добавим и щипка лудост? Джордан Уест. А сега добавете и самоуверено и леко арогантно момче, и имате рецепта за проблеми. Или не? Благодаря за чудесната корица на sadreamer_01!