19.

742 52 1
                                    

Г.Т.Дж
-Ще направя всичко, което поискаш! Моля те, Джордан! Искам да се запознаеш с него. Ти си най-добрата ми приятелка и е важно да го одобряваш.-Лиса ме погледна умоляващо.

Тя и "мистериозното момче" излизат вече 3 месеца. Урааа. Любов. Надявам се схванахте сарказма. Последното, което искам след тежък ден е да прекарам цяла вечер с влюбените птички.

-Къде ще ходим?
-В пицария.
-Хубаво. Да живее пицата!
-Супер. Тъкмо ще се запознаеш с неговия приятел.-намигна ми, а аз извъртях очи.
-Случайно да си забравила за Карлос? Гадното копеле, което ме използва?
-Не бъди черногледа!
-Трудно е, когато си...
-Расист!
-Хихи.
-Като стана въпрос за момчета...
-Да не си посмяла да кажеш нещо за Камерън!
-Не, но явно ти има какво да ми кажеш за него.-повдигна вежда. Защо е толкова ума мамка му? Може би аз съм твърде тъпа... Хихи. Забавна съм.
-Приятели сме.
-Но ти искаш повече?
-Най-добри приятели?-не ми харесва накъде бие.
-Ти си влюбена. Ако искаш нещата да се получат бъди честна с него.
-От кога започна да разбираш толкова от любовта?
-Когато имаш връзка, ставаш специалист. А сега да се оправяме.

----------

След 1 час преобличане и грим Лиса най-накрая се хареса. Беше облякла жълта рокля и кецове. А мен ме сложи в къси черни гащи и топ, на който пишеше #queen. Не ме интересува как ще изглеждам, важното е да се наплюскам.
-Вълнуваш ли се?
-Да. Почти цял ден не съм яла.-вече си представях как пицата се топи в устата.
-Хаха. Забавна, както винаги.

Влязохме вътре. Беше почти празно. Едно синеоко момче ни помаха и се запътихме към неговата маса.

-Леле, изглеждаш уникално, Лиса!
-Благодаря ти!-усмихна се и погледна надолу. Някой май е доста срамежлив.
-Здрасти, аз съм Джордан и се надявам да си поръчал, че умирам от глад.-подадох му ръка и той се усмихна изнервено. Няма да го ям него.
-Седнете, ей сега идвам.-той,стана и излезе от пицарията. Само да има късмета да ни остави ще го намеря и ще го убия.
-Джордан! Наш наистина се старае. Дай му шанс.-погледна ме ядосано. -Хубаво, но ти ме накара да дойда. А можех да си пиша с Кам!

Дано не го е чула. Какво ми става? Камерън. Това ми става. Трябва да помисля на спокойствие. И няма нищо по-добро място за мислене от пицария.

-Извинете момичета, приятелят ми след малко ще дойде.
-Добре, скъпи. Седни за малко, много си се изнервил.
-Извинявай, че закъснях, бро.- аааа, не.

Texting With Cameron Dallas Where stories live. Discover now