Г.Т.К
Всички се бяха събрали пред импровизираната сцена. Най-вероятно щяха да говорят за Томас. Червенокоската до мен изглеждаше така все едно ще получи нервен срив, а Шон стоеше до нея и я зяпаше най-невъзмотимо.Джордан излезе пред всички и сърцето ми се сви от болка. Изглеждаше точно като в нощта, когато я видях за първи път- съсипана. До нея бяха Натаниел и другия и баща. Приглади черната си рокля и взе микрофона.
-Ъъъм... Здравейте! Аз съм Джордан Уест. С повечето от вас се познаваме...-огледа хората около нея и едва сподави хлипа си.- Томас не беше за мен само баща. Беше много повече. Не се сещам за дума, която най-добре би описала връзката ни. Обичах го и продължавам да го обичам и усещам болката от неговата липса. Винаги ми казваше колко объркан е живота и как трябва да живеем така все едно е последният ден на земята. Така и мисля да направя. Ще превъзмогна болката и ще продължа живота си, носейки всеки спомен за него.
Усмихна се леко. Погледът и попадна на мен и усмивката и изчезна от лицето.
Г.Т.Дж
Искам просто да изчезна на милион километри от тук, но не мога. Вместо това слязох по най-бързия начин от сцената, изтривайки сълзите си. В следващия момент Рубин ми се хвърли на врата, започна да шене колко много съжалява за Томас, че не сме се виждали от толкова време, защото беше изпуснала телефона си в една локва и всякакви дребни неща от гимназията.Прегърнах я и най-накрая позволих на сълзите да паднат. Животът наистина е объркан. В един момент мислиш, че имаш всичко, а в друг губиш всичко. Не искам да губя никого.
Загърбих цялото си благоприличие и под смаяните погледи на хората отидох при Камерън. Игнорирах объркания му поглед. Хванах врата му и го целунах.
-----Край на 1 част-----
Завърших първата си история! Ураааа. Умирам от щастие. Благодаря ви много за това, че бяхте до мен. Ще продължа да пиша и ако искате може да видите 2 част от поредицата, която (изненада) ще е с Шон и се казва Treat you better.
Може да оставите мнение в коментарите за историята като цяло и финала. На снимката е Рубин.
П. П
В момента се чувствам така:
YOU ARE READING
Texting With Cameron Dallas
FanfictionКакво става, когато към красота и интелект добавим и щипка лудост? Джордан Уест. А сега добавете и самоуверено и леко арогантно момче, и имате рецепта за проблеми. Или не? Благодаря за чудесната корица на sadreamer_01!