Ez a pali is ott volt az interjún. Az a John. Ahogy realizálom hogy ki ő elmosolyodok.
-àhh egy ismerős arc. Üdvözlöm milady.-mosolyodik el és amikor odaér hozzám meghajol. Jó fejnek tűnik ez a fickó és vicces is.
-inkább Virág-fogok vele kezet.- Mi járatban? Nem a Rolling Stone-nál dolgozik?-kérdezem szemöldök ráncolva.
-dolgoztam. Az az interjú volt az utolsó munkám. Úgy néz ki itt fogok dolgozni.
-az tök jó. Akkor sűrűn össze fogunk futni-jelentem ki.
-nem is tudod mennyire.-néz a szemembe sokatmondóan.
-ezt hogy érted?
-kaptam egy ajánlatot a cégtől hogy a te sajtósod leszek ami annyit tesz hogy ha interjút akarnak veled írásos formába akkor én nézem át a kérdéseket.
-jaaa már értem akkor munkatársak vagyunk. Te is a főnökhöz jössz?-mutattam az említett személy irodájának ajtajára.
-eltaláltad-bólint egyet és kinyitja az ajtót.
-visszajöttem és hoztam az új munkatársat.-mondom miközben betipegek.
-remek-felel a címzett-gyertek, átmegyünk a mindenes terembe és útközbe megbeszélünk mindent. Válaszolni se tudok mert mind ketten elindultak kifelé.
Olyan baromi nagy léptekkel haladtak hogy azt egy Victoria Secret modell is megirigyelné. Alig bírtam tartani az iramot.
-az a terv ami eddig is volt. Az eddigi dolgokat tekintsd úgy mintha egy demó lett volna ez meg már a prémium fajta amihez kulcsot kaptál. Egy kulcsot egy hatalmas teremhez amiben ezer meg ezer új ajtó van csak élned kell vele.-kezd bele a mondandójába hevesen gesztikulálva.-az első és legfontosabb dolog hogy megkedveljenek az emberek. Most rengetegen vannak ellenetek és ezt nem titkolják. Az lenne a legfontosabb hogy minél többször mutatkoztok nyilvánosan együtt. Ami még nagyon fontos hogy kibontakozz. Ugyebár eléggé szeretsz táncolni és tehetséges is vagy. Most pedig kapsz egy lehetőséget ami meghatározhatja az egész táncos és celeb karriered. Annyi a lényeg hogy mi manegmenteljük a Little Mixet és kaptak egy meghívást a British awardsra. Annyi a lényeg hogy ha belemész és pályázol és esetleg nyersz akkor a Fifth Harmony egyik videó klipjét is te koreografálnád.
-és mivel kéne pályáznom?-vágok közbe.
-annyi a feladatod hogy csinálsz egy szóló táncot és egy több embereset ezt felveszed és elküldjük a bíráknak. Viszont egy feltétele van.
-mi az?-ráncolom össze a szemöldököm és megállunk a liftnél.
-hogy a pályázat ideje alatt és ha megnyered akkor a show-ig folyamatosan aktívnak kell lenned a szakmába ami annyit tesz hogy folyamatosan kellenek új koreók és dokumentálva legyenek. Mint csapatba és szólóba.
-benne vagyok-mosolyodok el és belépünk a liftbe. Ahogy állunk és várjuk hogy felérjünk a legfelső emeletre John tekintete lyukat fúr az oldalamba. -és mikorra kell leadni?
-december valahányadika. Majd megnézem de most elfelejtettem.
-jó.-mondom és pár másodperc után újra felszólalok-decemberbe L.A.-be fogok utazni mert egy videoklip forgatásra vagyok hivatalos
-kiére?-húzza föl a szemöldökét. Pittyen a lift jelezve hogy megérkeztünk. Kibattyogunk és megint roham léptekbe haladunk tovább.
-Zayn. Zayn Malikéra. Én leszek benne az egyik főszereplő. És nem fogok róla lemondani. Szerződést is kötöttünk már szóval nem mondhatom le.-mondtam határozottan. Igazából csak blöfföltem de ezt nem kell megtudnia. Nagyon szerepelni akarok abba klipbe.
-jó de ez volt az utolsó magáncselekedeted. Ezután mindent be kell jelentened.-adja meg magát.- Következő dolog: beszéd tanárhoz kell járnod heti kétszer. Ezzel fejleszted a szókincsed és a kiejtésed, valamint kommunikáció fejlesztő tanfolyamra is járnod kell. Ez csak azért szükséges hogy az interjúkon magabiztosabb legyél.
-oké ez még hasznosnak is tűnik. És elfelejtettem még valamit-nyögtem ki és nyeltem egy nagyot.-kiderült hogy pánik beteg vagyok és ezért orvoshoz kell járnom és gyógyszereket kapok aminek a mellékhatása a gyors kedélyállapot változás és akár a depresszió.
-ezt megértem. Gondolom meg tudod egyedül oldani. Az a fontos hogy a rajongók ne tudják meg.l
-megpróbálom-mondom szemforgatva. A mimikámon Jhon jót derül. Ahogy tüzetesebben vizslatom az arcát leír róla hogy spanyol ajkú. Nagyon sötét barna haj, barna szemek, hatalmas pillák, rosszfiús borosta kidolgozott test. Mit ne mondjak elég jó pasi. Ray Ban napszemüveg a feje tetején, Lacoste fölső es egy drapp szinű vászon nadrág. A stílusa is egész jó de kicsit nyárias...Novemberbe.
A nagy elemzésbe nem vettem észre hogy megálltunk ezért sikeresen nekiütköztem a góré hátának.
-elnézést...-nyöszörgöm
-semmi. Itt vagyunk az átalakító termünkbe. Téged nem fogunk alakítani de elbeszélgetünk és időpontozunk.
-oké-ITT VAGYOK-ordítom el magam amire nem kapok választ. A vak sötét előtérbe az utca világítása próbál beférkőzni de túl sötét van kint hogy valamit lássak.
Lekapom a cipőm és a kabátom majd elindulok a nappali felé. Sehol senki. Ledobom a tatyóm és abba a hitbe hogy Lou tuti alszik és megindulok a konyha felé. A mikróhoz lépek és megnyomom az indító gombot ami elindul a Lou által bekészített program. Két perc múlva kiveszem a tökéletesen langyos húst majd szedek a salátából. Visszamegyek a nappaliba és beindítom a TV-t. Valami hülye valóság show ment de ebben az időpontba csak világítás szempontjábol kellett.
Egy falat huson csámcsogtam mikor két kéz nyomta meg a vállam. Ijedtembe kiköptem a szőnyegre a hús falatot. Felpillantok haragos tekintettel mire egy huncut kék szempárral találkozok.
-basszus de megijedtem. Te direkt csinálod? El akarsz tenni lábalól? Megfullasztasz és szívrohamot csinálsz nekem?!-mondom mérgesen és hátrafordulok a kanapén.
-végre hogy rájöttél-nevet fel mire felkaron verem-áúú
-meg érdemelted-nyújtom ki rá a nyelvem
-én vigyáznék. Nehogy valaki leharapja.-kacsint rám huncutul.
Nem mondok semmit csak visszafordulok a TV-hez és folytatom a kajálást. Lou elkezdi a nyakam lassan de annál erősebben masszírozni. Annyira jól esik hogy egy folytott nyögést eresztek el.
-ennyire tetszik?
-nagyon jó-mondom miközbe bekapom az utolsó feladatot is.
-add ide-mondja miközbe kiveszi a kezemből az üres tányért és evőezközöket.
-várj!-szólok rá jelezvén hogy ne induljon még el, felkapom a kiköpött húst és rárakom a tányérra.
-úgy néz ki itt kell aludnunk-mondja Lou miközbe lehuppan mellém.
-miért-kérdezem homlok ráncolva
-a kutyák befoglalták az ágyunkat és lehetetlen hogy kivigyük őket onnan.
-oké én benne vagyok-rántom meg a vállam.-csak megyek átöltözni.
-olyan szexi ez a szoknya hogy legszivesebben megtiltanám hogy viseld mert minden pasinak te fogsz kelleni.-suttogja a fülembe.-de most maradhatna rajtad-simít végig a combomon
-van egy olyan megérzésem hogy nem sokáig maradna rajtam-mondom miközbe megütögetem a combját majd felállok és a fürdőbe megyek.
Lemosom a sminkem, átváltom a ruhám egy ott talált hatalmas polóra és visszamegyek. Mire visszaérek Lou már megágyazott. Befekszek, Boo megszabadul minden ruhadarabjától és befekszik mellém.
-jó éjt kicsim-mormolja oda nekem és még közelebb húz magához
-neked is szivem-mondom és adok egy puszit az orrára. Általába face to face-ben szoktunk aludni ami annyit tesz hogy egymással szembe fordulunk, Lou a fenekem fogja, én a hajába vezetem a kezeim, a lábunk meg egymásba gabalyodva húz a lehető legközelebb egymáshoz.
Két mély levegő után ki is dőltem.Sziasztok! Ez elég gagyi rész lett de hamarosan beindulnak a dolgok...remélhetőleg a kövi rész beindítja a lavinát.
Ha tetszett vote-olj és komizz!
Külön köszönet Logan116hc-nak!!!!
XxP
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ketten A Világ Ellen (L.T.)
ФанфикAz Egy Lány És A FIÚ folytatása. Louis és Virág kapcsolata vajon kibírja a gyűlölködők rosszindulatát és a folyamatos pletykákat? Virág szembe tud nézni a múltjával? Ki lesz az aki mindenáron hátba akarja szúrni őket? -mit rontottunk el...