Szijjjasztok! Ma nem egy résszel készültem, mint ahogyan az a címből is látszik (a kövi rész hamarosan kész lesz, ma nekiállok befejezni de nem igérem hogy ma kész lesz)
Egy kis ideig elgondolkodtam hogy kirakjam-e mert én nem érzem hogy megérdemelném de 1:nem én adtam magamnak és ha ő úgy érzi megérdemlem akkor biztos tetszik valakinek
2:10 számomra fontos könyvet ismerhetek el ezzel a díjjal ami szerintem fontos inspirációnak, szóval ja...akkor jöjjön
Ami a legfontosabb!
Köszönöm Logan116hc-nek!
Nem csak a díjat hanem a sok támogatást, inspirációt, hitet, egyszóval minden pozitív dolgot!Tények:
1)imádom az ilyen tényes izéket mert eléggé beszédes ember vagyok
2)elég őszinte ember vagyok...sőt!
3) imádok táncolni
3)8.os leszek és most állok suli választás előtt (aki esetleg Budapesti és suli választás elött van rám írhatna ;) )
4)általában én vagyok egy-egy csapatba a belépőjegy. Ez annyit tesz hogy ha a csapathoz akarsz tartozni akkor először velem kell jóba lenned és én beviszlek a tutiba. Pl: az osztályunkba jött egy új csaj és velem jóba lett és a többiek is befogadták.
5)nagyon társasági ember vagyok. Minnél több emberrel vagyok annál jobban érzem magam.
6)ha velem vagy számítanod kell arra hogy égni fogsz mivel hangos vagyok így mindenki felfigyel rám és ezt bevallom imádom.
7)elég magasnak tartom magam és ezt imádom.
8)elég furcsa vagyok
9)nem annyira szeretem az Oreot csak tejbe mártva.
10)nem szeretem a Nutellát
Díjjazotaim:
1: EsztyTomlinson-Húgom a directioner-
2: Lottiietomlinson-Walking in the wind-
3:dxddyxhxrry-Sex chat
4:theramika-Stockholm syndrome
5:VivienNagy741
6,7:TeenAger70s-Kiss me hard before you go 1,2
8:miaisapenguin269-BGWBT
9:LiiamPayynee
(Hirtelen csak ennyit tudtam bocsi:( )Kérdések:
1) nadrág2) szeretem az ilyen vélemény kifejtős dolgokat szóval vágjunk bele! Előre is bocsánatot szeretnék kérni ha valakit a véleményemmel megbántanék de én csak a kérdésre válaszolok!
Mostanába én két nagy hypeot véltem felfedezni ezzel a témával kapcsolatba:
(1)a rasszisták:ez az a csoport akik bántjàk a melegeket vagy szidják és nagyon keményen elítélik. Ez szerintem elítélendő! HA VALAKIT A SZÁRMAZÁSA, BŐRE SZINE, NEMI IDENTITÁSA VAGY AKÁR A TESTI V SZELLEMI FOGYATÉKOSSÁGA MIATT ÍTÉLSZ EL AKKOR NEM VAGY JOBB MINT ŐK SŐT EGY UTOLSÓ FÉREG VAGY! Szerencsére ez kezd kikopni.
(2)csak a melegek: én ezen teljesen ki vagyok akadva! Én csak saját tapasztalatról tudok beszélni de az én köreimbe egyre többen vannak ilyenek. Pl: mondom az egyik barátnőmnek -te hallod kis Pisti! Ebbe a zenébe annyira bele vagyok buzulva hogy te azt nem hiszed el!!!-
*lö okoskodó melegeket dicsőitő barátnőm* -nem a meleg kifejezésre gondoltál? Ez annyira hadadasfafnaah....(2perc kioktatás után)...ezért ne használd.
-oké nyugi van!
*fél óra múlva megszólal*
-nézd azt a negró gyereket!
-----------------------------------------------
Én ezt nem értem! BUZIZNI TILOS DE NEGRÓZNI MAG HASONLÓ JELZÖKKEL ILLETNI SZABAD!!!
NA ÉN EZT HÍVOM ANTI KRISZTUSSÁGNAK!
ÉS EZ SZOMORÚ...
Visszatérve az én véleményemre.
Én úgy kezelem őket mint az ázsiaiakat, a feketéket a testi sérülteket. Nállam ilyen nincs hogy: -uram isten olyan cukik a melegek! Én heteró vagyok de a melegek sokkal aribbak mwrt ők melegek. És még a melegek közül is a meleg fiúk a legédibbek. Én annyira szerwtnék egy meleg barátot!- EMBER! ATTÓL MÉG HOGY A SAJÁT NEMÉHEZ VONZÓDIK UGYAN OLYAN EMBER MINT TE VAGY ÉN! SE NEM ISTEN SE NEM SÁTÁN!!!!3) ez nállam egy fájó pont!
ZENE AZ A DOLOG AMIBE OTTHON VAGYOK! EZ AMIBE KÉPBE VAGYOK ÉS FOLYAMATOSAN TÁJÉKOZÓDOK.
SZABÁLYOSAN SZARUL VAGYOK HA NEM LÁTHATOK EGY UJJONAN KIJÖTT VIDEÓKLIPPET. AKIK AZT MOMDJÁK HOGY A ZENE AZ ÉLETÜK AZOK MÉG NEM LÁTTAK ENGEM! JELENLEG IS LELKI TÁRSAT KERSEK DE HÁT EZ NEM OLYAN EGYSZERŰ ZENE TERÉN4) Titanic(?) Nem nagyon nézek filmeket.
5) TeenAger70s éstheramika története miatt lettem directioner és tőlük jött az ihlet és ezért hatalmas köszönet!
6) DANIELLE FUCKING CAMPBELL
7) lilac
8) FOUKIN REAL AND CUTIE
9) gimi és vagy színészkedni vagy videoklipp producerkedni szeretnék külföldön.:)))
10) attól függ. Egyet tuti és ha annyira nem fáj akkor mégy egyet vagy kettőt. És egyértelműen lányokat. Ha lány akkor Szilvia(Sziszi)
Ha fiú Gergő, Ádám, Ákos, Márk, Máté. Valamelyik a sok közül.Kérdések:
FIGYELEM! VÉLEMÉNY KIFEJTŐS KÉRDÉSEK!
1)mi a véleményed a terrorhelyzetről?
2)-||- a menekültválságról?
3)-||- az elhízásról és az önértékelési problémával élő emberekről?
4)-||- rólam XD
5)szerinted mi van a halál után?
6)ha egy teljes napig átváltozhatnál egy ellenkező nemű emberré ki lennél? Miért? És mit csinálnál?
7)ha lenne 17millió dollárod milyen karitatív egyesületeknek adományoznád? Miért?
8)ha forgathatnál egy filmet akkor miről szólna?
9)ha életed filmét forgatnák akkor melyik 3 dal lenne a film aláfestő zenéi?
10)ha egy már nem élő embertől feltehetnél egy kérdést kitől és mit kérdeznél?Mégegyszer köszönöm a díjat és akkor hamarosan rész!
Puszi PXx.
YOU ARE READING
Ketten A Világ Ellen (L.T.)
FanfictionAz Egy Lány És A FIÚ folytatása. Louis és Virág kapcsolata vajon kibírja a gyűlölködők rosszindulatát és a folyamatos pletykákat? Virág szembe tud nézni a múltjával? Ki lesz az aki mindenáron hátba akarja szúrni őket? -mit rontottunk el...