Photograph

60 4 0
                                    

-nem, nem semmi csak elkalandoztam. Bocsi-rázom meg a fejem ahogy kizökkenek  a gondolataimból.-viszont adjatok valami erőset.-mondom és kiveszem Niall kezéből valami sárgásat. Gyorsan lehúzom és felnézek. Mindenki értetlenül néz rám.
-mi baj van Vi...- kérdezné Lottie de csöndre intem.
-semmi csak jól akarom magam érezni.-mondom egy válrándítással megfűszerezve. Ez a cucc egész finom volt. Erős de jó. Kicsit édes kicsit keserű. Én alapjáraton nem szeretek inni de most Eleanor feltünése felkavart. Azért három évig csak együtt voltak biztosan ismeri Louist. Talán jobban mint én. Á, kit áltatok biztos jobban ismeri.
De utálok ilyenkor agyalni. Ha szórakozni mész akkor azért mész hogy kikapcsolódj nem azért hogy gondolkodj. Általába nekem sikerül kikapcsolódnom ital nélkül is de most a szervezetem vágyakozik utána.
-maradjatok itt én még elmegyek valamiért.-mondom és felkászálódok a helyemről.
-megyek veled-áll fel Louis
-oké-rántom meg a vállam és elindulok a bárpult felé.
-mi baj van bébi?-kérdezi Boo miközbe lohol utánnam.
-swmmi csak jól akarom érezni magam.-rántok újra vállat.-egy vodkát kérek-mondom a pultosonak
-egy perc-int majd két másodperc múlva kiszolgál.
Gyorsan lenyelem az italom majd felnézek és élvezem a zene semmilyen ritmusát.
-táncoljunk!-jelentem ki és megragadom Lou kezét.

Reggel hasogató fejfájás kíséretében keltem fel. Próbáltam halkan kikászálódni az ágyból hogy Lout ne keltsem fel ami sikerült is. Elsétáltam a szekrényhez és választottam magamnak egy pólót és egy bugyit amit fel is húztam.
Visszafelé belerúgtam a küszöbbe ezért egy kisebb káromkodással felébresztettem Louist.
-ahh a fejem-mondja fájdalmasan és az ujjajival a halántékát hezdi el maszírozni.
-bocsi.-mondom és sarkon fordulok-hozok gyógyszert.
Lementem a konyhába, bevettem a fájdalom csillapítót és Lounak is vittem fel.
-tessék.-adom oda neki és leülök mellé.-te mire emlékszel?-kérdezem meg tőle.
-az utolsó emlékem hogy táncolni mentünk.-mondja miközben én a szemüvegemért nyúlok.
-ja kb én is. -mondom és visszafordulok.-Úr' isten Lou milyen a mellkasod?-kérdezem szájtátva.
-milyen?-kérdezi miközben próbálja megnézni természetesen sikertelenül.
-mond már!-néz rám idegesen.
-drágám tele vagy karcolásokkal és össze vagy firkálva.

-mi a franc történt este?

-fogalmam sincs viszont Lotts tuti tudja. Szerintem hívjuk fel.

-ok-mondja mire elveszem a komódról a telefonom, Lottiet tárcsázom és természetesen kihangosítom hogy mind ketten halljuk.

-gondolom azért hívtok hogy elmondjam mi volt a éjjel.

-ja

-na kezdem onnan hogy elmentetek táncolni. Eddig cukik voltatok meg minden. Aztán Virágnak hormon kitörése volt és elkezdett bőgni majd berohant a mosdóba.  Te-gondolt Louisra- természetesen utánna mentél. Kábé 10 perc múlva én is utánatok mentem  hogy megnézzem éltek e még. Persze hogy éltetek de még hogy ha 5 perccel később megyek már pornó film készült volna de szerencsésen kivittelek titeket majd eldöntöttük hogy inkább menjünk haza mielött balhé lenne. kifelé menet Lou lehúzta pár idegen piáját , a kijáratnál már Ni és Tommy vitték ki. Nagynehezen elindultunk hazafelé viszont az út felénél Boora rájött a hányás ezért Tommy félreállt egy kis parknál és Niall elvitte egy bokorig okádni de az a szerencsétlen elengedte és Lou beleborult a bokorba. Hárman kellettünk hogy kiszedjük aztán mentünk tovább. Nállatok egy kis ideig voltunk. Kb csak addig míg Tommy ki nem pingálta azt a félkegyelmüt majd mentünk haza. Ja és még mielött elfelejtem: SOHA TÖBBET NEM MEGYEK BULIZNI VELETEK.-ripakodik ránk és lecsapja a telefont.

-te komolyan beestél a bokorba?-mondom a röhögéstől fuldokolva
-nem vicces-durcizik be.
-de az. Hidd el.-mondom mosolyogva és elindulok le kajcsit csinálni.

Ketten A Világ Ellen (L.T.)Место, где живут истории. Откройте их для себя