,,Szerelem. A szerelem lehet hosszú vagy rövid, lehet viszonzatlan vagy viszonzott. Tarthat rövid ideig, de életünk végéig is. Barátságból lehet szerelem, szerelemből pedig barátság. A szerelem adhat szárnyakat, de meg is betegíthet. A szerelem a világ legjobb és egyben legrosszabb érzése.,,
...-én is szeretlek-csókol meg és kézen fogva kilépünk.
Már vártak minket a paparazzók és a rajongók. A paparazzók mindenféle kérdéseket kiabáltak a rajongók meg nem túl kedves dolgokat mondanak ránk. Louis átölet és úgy folytattuk utunkat.
-elég ciki hogy a barátnőm magassarkúba magasabb nálam.-súgja mosolyogva a fülembe hogy oldja a feszültségem.
-az-súgom vigyorral a képemen, mire Tommo ad a nyakamra egy puszit amibe beleborzongok. Egy másodpercre sikerült elfeledtetnie minden rosszat velem. Beszálltunk a kocsiba, megmondtuk a sofőrnek hogy haza vigyen és indulhattunk is.
Megcsörrent a telefonom. Gréta hívott.
-szia-veszem fel
-szia.
-mizu?
-figyu-kezdi a mondandóját. -Gemma kivitt a reptérre. 10 perc múlva indul a gép Budapestre. Nagyon köszönöm hogy befogadtatok de én most nem vagyok képes ott maradni. Túl sok emlék. Egy ideig Budapesten leszek, de megigézem hogy, visszamegyek. Mindent elintéztem. Felmondtam Brightonba, Budapesten pedig foglaltam egy hotelszobát. Ez egy nehéz döntés volt, mivel nem akarlak otthagyni, de most ezt látom a legjobbnak.-mondja. Olyan komolyan beszélt mint még soha
-ha te így látod jónak akkor én támogatlak mindenbe.
-köszönöm...Virág le kell rakjalak mert indul a gépem.
-oké. Vigyázz magadra, sok szerencsét és ne felejts el hívni ha megérkeztél.
-persze. Szia.
-szia-mondom és lerakja.
-imádom amikor magyarul beszélsz és senki se érti.-mosolyodik el.
-észre se vettem hogy magyarul beszélek.
-kivel beszéltél?-kíváncsiskodik Lou.
-Grétával. A reptérről hívott hogy köszöni hogy befogadtuk, de nem tud Angliába maradni mert túl sok emléke van Liamről és ezért inkább elutazik Budapestre és egy ideig ott lesz.
-kinyírom Liamet. Ez szemétség volt tőle.
-csak azt nem értem miért csinálta.
-én se.
-tuti kapuzárási pánik
-ja 22 évesen-röhögöm el magam.
Újra megszólal a telefonom. Zayn az.
-szia mizu?
-szia. Szeretnék beszélni veled valamiről. Mikor érsz rá?
-kb. 10 perc és hazaérünk.
-akkor 10 perc és ott vagyok.-nyom ki.
-Virág?-néz rám Lou
-igen?
-unom a régi instagram képemet.
-igen?-mosolyodok el. Lou előveszi a telóját és benyomja a fényképezőt. Louis mosolyog, én pedig egy puszit adok az arcára.
Miután katintott néhányat, megnéztük milyen lett.
-olyan bénán mosolygok.-húzza el a száját Lou.
-imádom a mosoly ráncaid-adok neki egy puszit.-szerintem mindegyik jó.
-aranyos vagy. Akkor legyen ez.-mutat a 2.-ra és felrakja instagramra egy Riahanna dal idézettel (,,we found love in a hopeless place,,).
Ahogy odaértünk, Zayn már várt engem. Kocsijának dőlve mosolygott.
-de swag itt valaki-megyek oda hozzá mosolyogva.
-mint mindig-válaszol pimaszul.
-szóval, miről akarsz beszélni?
-lenne egy kérésem...vagyis kérdésem.
-akkor gyere be. Bent megbeszéljük.
-nem jó ötlet. Tudod zenével kapcsolatos. Nem szeretném még jobban magamra haragítani.
-jó. Akkor egy mekibe?
-oké
-csak szólok Louisnak.
-persze-mondja. Visszasétálok a kocsihoz ahol Lou nyomkodja a telóját.
-elmegyünk egy mekibe megbeszélni azt a cuccot. Kérsz valamit?
-egy big mack-et.
-oké-adok neki egy csókot.-szia
-szia kicsim.
Beszálltunk Zaynnel és mikor elindultunk úgy integettem Lounak mint egy 5 éves kis ovis, ő pedig hasonló stílusba vissza integetett.Rendeltünk és leültünk kajálni.
-szóval. Miről is van szó?-térek rá a lényegre és falni kezdek.
-arról van szó, hogy az dalomhoz csinálunk egy videóklippet és ahhoz keresünk egy lányt és arra gondoltam, hogy lehetnél te mert testalkatilag pont megfelelsz a keresettnek, kivéve 2 dolgot.-mondja, mire elgondolkozok egy kicsit. Miért ne mennék bele?
-mi az a két dolog?
-zöld szem és szőke haj, de ez megoldható egy színes kontaktlencsével és hajfestéssel.
-hol és mikor?
-decemberbe lesz, két napig L.A.-be.
-tudod mit? Elvállalom! Érdekesnek hangzik. És mi lenne a dolgom?
-a videó maga fekete fehér lesz és lassított. A producer még nekem se mondta el pontosan de valami olyasmi lesz hogy nézlek mit csinálsz és sóvárgok utánad.
-ez jó.
-ha valami kiderül, akkor még hívlak.-mondja és az utolsó falat hamburgerét is bekapja.
-oké. Amúgy mizu veled? Rég nem meséltél már!
-hát tudod van egy lány...-mondja szégyenlősen.
-mesélj Malik-mondom mosolyogva.
-a neve Gigi. Egy modell.
-Gigi Hadid?-kérdezem és megtörlöm a számat.
-ő
-az tök jó! Mióta tart?
-még nem is tart. Csak randizgatunk.
-az is jó. Ne légy ennyire bátortalan. Te vagy Zayn Malik, a rossz fiú!-biztatom mire ő felnéz és elröhögi magát-tudom. Ez nagyon szar volt. Gondolatba jobban hangzott.
-gondolom. És mi van veled, vagyis veletek?-kérdezi Zayn. Tudom hogy direkt kérdezte így.
-velünk minden rendbe van, velem már nincs.
-tudom hogy nehéz.
-kétpercenként kapom instára a gyűlölködő üzeneteket. Tudom hogy csak a jót kell nézni de akkor is ennyi rosszindulatot nem tudok kiszűrni.
-nem az hogy nem tudsz, hanem hirtelen jött. Ezt sajnos meg kell szokni.-mondja.
-igazad van. Mennyi az idő?-kérdezem
-fél hat
-uhh akkor megyek. Elég késő van.
-várj! Hazaviszlek.
-köszi-mosolyodok el, megfogom Lou kajáját és elindulunk kifelé.
Mivel egy eldugottabb boxba ültünk, így azt hittük (tévesen) hogy senki nem vesz észre minket. Sajnos túl feltűnőek vagyunk (170 centis lány plusz egy festett hajú fiú sose feltűnő.).
Ahogy kiléptünk hisztérikus rajongók állták utunkat. Mindenki be-be ordibált nekem de nem érdekeltek, kivéve egyet amire felszalad bennem a pumpa.
-gratulálok! Megcsaltad Harryt Louissal, most meg Louist csalod Zaynnel? Gratulálok ki lesz a következő? Niall vagy Liam? Ekkora rib@ncot se láttam mint te!-mondja mire megállok és a hang irányába nézek.
-hé! Álljon meg a menet! 1 nem én csaltam meg Harryt. 2 Zayn csak egy barátom. Vagy már barátaim se lehetnek? Légyszíves csak olyanokat pletykáljatok ami igaz. Szeretjük egymást Louissal. Nincs okom megcsalni őt. Rendbe? Köszi!-mondom elég kioktatóan, de most ez kellett.
-nem kell neked testőr-súgja oda Zayn, mire nem tudok mit mondani csak röhögök.
Beszálltunk a kocsiba és Zayn hazavitt. Útközbe Gréta felhívott hogy már a hotelbe van.Beléptem a lakásba ahol csend fogadott.
-MEGJÖTTEM!-ordítom de nem felel senki. Bemegyek a konyhába ahol egy cetli vár.
,,Kis fekete ruhásom!
Elmentem kutyát sétáltatni. Majd jövök. Xx Louis,,
Amíg nem jönnek gyorsan lefürdök.
Beálltam a zuhany rózsa alá és magamra folyattam a langyos vizet. Betusfürdőztem magam és lemostam. Nem sokáig áztattam magam. Kiszálltam, megtörölköztem és felvettem a köntösöm. Épp indultam a szekrényhez mikor Lou és a kutyák beléptek az ajtón. Odamentem és nyomtam egy puszit Louisnak, mire ő teljesen felháborodik.
-csak ennyi? Már csak ennyit érdemlek?
-ne légy telhetetlen!-mosolyodok el és a nyaka köré kulcsolom a kezeim.
-miattad nem megy-húzza végig az ujját a köntösömön és elkezdi csókolgatni a nyakam.
-Louis...-nyögök föl.
-imádlak-súgja a fülembe és kézenfogva átmegyünk a nappaliba. Gyengéden rálököm Louist a kanapére és fölétérdelek. Épp Lou polója került a földre mikor csengetnek...Sziasztok! Ez a második évad első része. Köszönöm a támogatást luckeysnak és virdzsi501 nélkülük nem lennék most itt és köszönöm a szavazóknak. Nagyon szeretlek titeket! Remélem egyre többen leszünk. Nyugodtan ★-zatok, nem fogok megharagudni. Írjátok meg mi a véleményetek az első részről.
Szerintetek ki a váratlan vendég? Mit fog Louis szólni Zayn ajánlatához?
KAMU SEDANG MEMBACA
Ketten A Világ Ellen (L.T.)
Fiksi PenggemarAz Egy Lány És A FIÚ folytatása. Louis és Virág kapcsolata vajon kibírja a gyűlölködők rosszindulatát és a folyamatos pletykákat? Virág szembe tud nézni a múltjával? Ki lesz az aki mindenáron hátba akarja szúrni őket? -mit rontottunk el...