Gratu magamnak

121 10 4
                                    

,,A szivárvány mindig a vihar után jön, de nem minden vihar után jön szivárvány.,,

-ne-szorítja össze a szemeit.
-kinyitom-kászálódok le róla.
-várj! Csináljunk úgy mintha nem lennék itthon.-csillan fel a szeme.
-és mi van ha fontos?-mondom pimaszul és kisétálok.
-ezt még befejezzük-ordít utánam. Kinyitom az ajtót és Lottival találom szembe magam.
Lotti lihegve, nagy batyuval a kezébe rám néz, Louis közbe hátulról átölel. Lotti összehúzza a szemöldökét.
-Boo vegyél fel valamit mert beárullak anyának!
-felnőtt ember vagyok! Azt csinálok amit akarok!-tárja szét a kezét.
-ja. Szerinted. És anya szerint? Mit szólna hozzá ha megmondanám hogy a pici fia mit csinál szegény lányokkal.
-jó de akkor kuss!-emeli fel a mutató ujját.
-oké. Amúgy Virághoz jöttem-fordul vissza hozzám.-Most vizsgázunk a smink akadémián és kéne valaki akinek megcsinálhatom a körmét és a sminkjét. Szabad?
-ja persze, csak felöltözök. Addig gyere be.-mosolyodok el. Felbattyogok és felveszek egy kényelmes cica gatyát és Lou pulcsiját, majd visszamegyek Lottihoz
-vegyél valami szépet mert le kell fotózzalak.-teszi karba a kezeit.
-jó-megyek vissza. Magamra kapok egy A vonalú magas derekú szoknyát és egy fehér kötött pulcsit. Lemegyek és meghajlok Lotti előtt.
-így már jó felség?
-tökéletes. Menjünk be a konyhába. Ott van szék és fény is.
-oksa-indulok el az említett hely felé. Leülök az ablakkal szembe és előveszem a telefonom.
-amúgy Zayn mit akart?-jön be Louis.
-semmit csak hogy legyek benne az egyik klipjébe.-rántom meg a vállam, de Louison látom hogy nem tetszik neki.
-és te belementél?
-persze-rántok újra vállat.
-mindjárt jövök-rohan ki idegesen.
-ennek mi baja-fordulok Lottihoz.
-biztos megjött neki-rántja meg a vállát és készülődik tovább. Megrezzen a telefonom. Gréta küldött valamit és azt írta hogy mindenképpen olvassam el. Egy linket küldött. Rákattintottam és az egyik újság weblapját nyitotta meg. Louisról írt valamit.
Miután elolvastam teljesen lefagytam. Mi a franc!?
A cikk arról szólt hogy Louis cigizik és állítólag füvezett is. Több kép is bizonyítja. Olyan ideges lettem, hogy azt hittem ott helybe megölöm.
-bocsi Lott. egy perc és jövök, csak megölöm a tesód-ugrok ki a székből.
-csak nyugodtan.
Átmegyek az előszobába, magamra kapok egy pulcsit és kilépek a félhomályba. Sehol senki, de meghallom Louis köhögését. Elindulok a hátsó kert felé. A locsolónál meglátom Louist ahogy azt az undorító füstöt fújja ki a magából. Pont a másik oldalra bambul, úgyhogy észre se vett. Ahogy oda értem ránézett. A szájából lógott a cigi, de nem sokáig, mert akkorát lesóztam neki hogy kiesett a szájából. Hirtelen ki akart jönni belőlem minden szó és nem tudtam visszatartani.
-mi van azt hiszed hogy így leszel nagyfiú? Hát csak tudd szánalmas vagy! Azt hittem ennél érettebb vagy hogy így akarsz bizonyítani. Azt hittem hogy te egy olyan ember vagy akire bárki felnézhet de tévedtem. Ha el akarod baszni az életed akkor csak nyugodtan...de ne mellettem.-köpöm flegmán a szavakat és vissza indulok a házba. Hallom hogy jön utánam. Néha-néha utánam szól hogy lassítsak, de most nem érdekelt. Nagyon felment a pumpa bennem. Hirtelen megfordulok és végignézek Louison. Olyan szánalmas volt ahogy ránézett.
-tudod két lehetőséged van. Vagy én alszok ma máshol, (csak hogy tudd a máshol Zaynt jelenti, aminek gondolom nem örülnél) vagy te mész a szarházi Liamhez, aztán ott szívhatsz kedvedre.-erre nem mondott semmit csak össze rakott néhány cuccot és el is ment. Mikor becsukódott az ajtó az idegességem helyét szomorúság vette át. Tudtam hogy elég gyerekesen viselkedtem, de tényleg felhúzta az agyam.
-minden rendbe?-simítja meg a karom Lottie.
-nem.-mondom és sírva fakadok.-nem akarom elveszíteni, de így nem tudok vele együtt lenni.
-figyelj majd be nő a feje lágya.
-remélem, de most eljött a te időd! Sminkelj!-törlöm le a könnyeim és elmosolyodok.
-oké. Két sminket fogok elkészíteni. Egy visszafogottat és egy extrát.
-akkor hajrá-miután kisminkelt és megcsinálta a körmeimet (ami csodálatosan sikerült), kiderült hogy nagyon ügyes fotós is. Olyan profi fotókat csinált hogy a lélegzetem is elállt. Persze ki kellett raknom Instára, mert ez olyan jó lett hogy vétek lenne eltitkolni. A képek alá csak annyit írtam hogy ,,Lottie a profi,,.

 A képek alá csak annyit írtam hogy ,,Lottie a profi,,

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Miután lemosta rólam a cuccokat hívott egy taxit és hazament

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Miután lemosta rólam a cuccokat hívott egy taxit és hazament. Így egyedül maradtam...
Bementem a konyhába, kinyitottam a hűtőt és körbenéztem. Kivettem egy üveg bort, kinyitottam és bele kortyoltam. Most kifejezetten jól esett. Amikor már a 3/4-nél jártam éreztem hogy valami mar. A bűntudat. Én se vagyok jobb Louisnál. Megittam a maradékot és leültem a padlóra. Túl büszke vagyok ahhoz hogy Lou után fussak. Egyre rosszabbul voltam. Egyre nehezebben kaptam levegőt. Halál félelmem volt. Nem tudtam hogy kit hívjak. Louist nem fogom hívni. Liamet se. Mivel egyre rosszabbul lettem úgy döntöttem Harryt hívom.
A második csörgésre fel is vette.
-Harry nagyon rosszul vagyok. Összevesztünk Louissal. Alig kapok levegőt. Mindjárt megfulladok. Fáj a fejem, szédülök, melegem van, de ráz a hideg.-mondom és felkászálódok hátha így jobban leszek (tudom szar ötlet volt).
-tíz perc és ott vagyok. Tarts ki! Oké?-kérdezi de nincs erőm válaszolni. Elejtem a telefonom és összerogyok. Nagyot koppan a fejem a padlón és érzem hogy vérzik is. Iszonyatosan fáj a fejem de nem tudok mit tenni.
-Virág?-szól megint a telefonba de minden egyre homályosabb, aztán hirtelen elsötétül a világ. Egy kis idő múlva Harry kétségbe esett hangját hallottam, majd szirénázást. Ez az utolsó emlékem. Jól elintéztem magam. Gratulálok magamnak!

Ketten A Világ Ellen (L.T.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang