chapter 25 / the knowing

5.4K 224 6
                                    

На сутринта се събудих в обятията на Хари. Не си спомням от колко време не съм се събуждала толкова щастлива. 

Погледнах към него,който спокойно спеше. Беше се сгушил в мен,но ръцете му здраво бяха обхванали крехкото ми тяло. Насочих погледа си към големия прозорец, който бе точно срещу голямото легло. Успях да видя мрачните облаци,които се бяха настанили над Колорадо. За разлика от вчерашния ден, днес капчиците дъжд спокойно се стичаха по стъклото.

Часовникът показваше десет часа и петнадесет минути. Знаех,че ако стана от леглото, ще събудя Хари... но исках да го изненадам със закуска, така че положих максимални усилия да се изправя,без да го събудя.

За мое щастие Хари спеше дълбоко. Толкова дълбоко,че дори не чу вратата на стаята. Умирах от студ, за това грабнах сивият му суитчър и слязох по стълбите, влизайки право в кухнята.

Не знаех какво да направя за закуска, но готвенето бе моя страст. Обичах да приготвям разни неща и често в домовете участвах в приготвянето на обяд и вечеря, дори да не беше напълно позволено.. Отворих шкафовете, един по един, разглеждайки продуктите,които бяха съхранени там. 

Реших да изпържа яйца с бекон, не толкова здравословно, но е любимото ми.Трябваше да купя портокалов сок, защото почти привършваше. Реших да направя и малка салата, която се състоеше от домати и моцарела. Когато привършвах със закуската,започнах да подреждам масата. 

Трябваше да събудя Хари, в противен случай трудът ми щеше да изгуби вкуса си. Но сякаш работата сама се свърши. Дрезгавият му сутрешен глас ме накара да се обърна.

" Добро утро,скъпа. " проговори с усмивка,приближавайки се.

Обичах начина, по който ми говореше. Всяка негова дума ме караше да настръхна.

" Добро утро, скъпи. " отвърнах, кикотейки се. 

Първото нещо,което направи бе да слее устните ни, спускайки ръката си.

" Обичам те. " припомни ми, след което се обърна към масата. 

" Направих закуска. След като се нахраним,можем да отидем до общежитията и задължително да минем до супермаркета. Част от продуктите ти са към края си."

" Скай, ти си страшно добра домакиня. " прошепна,карайки ме отново да настръхна. Прехапах устната си, седейки точно срещу него.

The devil is in love with meTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang