chapter 8 / the movie

6.7K 328 25
                                    

Сънят ми продължи само час. Сънувайки сладък сън, в стаята се влезе с гръм и трясък. Подскочих изплашена, срещайки Хари.

Бе преобразен. Ръцете му кървяха, лицето също. Кръвта почти засъхваше, но все пак. Очите му бяха придобили най-тъмния нюанс на зелено, а челюста му бе здраво стисната.

" Хари! " възкликнах " Какво ти се е случило, за Бога? "

" Господи, Скай. Съвсем забравих, че може да си си легнала. Съжалявам! " Хари игнорира въпроса ми.

Да, ясно ми е, че е съвсем забравил, но нямаше да се откажа докато не получа това, което искам. Отговор защо изглежда така.

" Какво ти се е случило? " попитах с твърд тон.

Той ме погледна, след което седна на леглото си.

" Нищо. Спречках се с двама, трима. " отвърна бързо и премахна тениската си.

" Вземи си душ, а след това ще промия раните ти. " уведомих го, а той кимна без да се съпротивлява.

Гледах как мускулите му се свиват и отпускат зависи от това какво правеше.

След цели пет минути прекарани в чакане, Хари най-накрая се появи.

Мократа му коса спускаше хиляди капки надолу.
Изчаках го да се облече, след което се настаних до него с малката аптечка.

Бе облечен само с анцуг.

Намокрих с течност марлята и започнах да промивам всяка една рана, внимателно.

" Ауч! " Хари изкимтя, дърпайки ръката си.

Раната,която сега промивах бе малко по-дълбока и се нуждаеше от превързване.

" Позволи ми да ти помогна, Хари! " настоях, хващайки неждо ръката му.

Увих доста бинт около нея и напоих с достатъчно течност, уверявайки се, че вече всичко е наред.

" Никога повече не се спречквай с 'двама, трима' . " повиших тон, правейки знака на кавички с пръстите си.

" Скай не си ми родител, че да заявавш с кой да се спречквам изобщо. " тонът на гласа му бе леко изнервен.

Беше прав, но следващият път, когато се спречка с двама, трима ще свърши много по-зле.

Кимнах, разчиствайки след бъркотията, която бях направила.

Хари следеше всяко едно мое движение и преглъщаше тежко.

The devil is in love with meDonde viven las historias. Descúbrelo ahora