chapter 22 / we must talk

4.9K 269 7
                                    

" Знаеш, че те обичам Скай..и това, което ще кажа е в твоя помощ." Джейд постави чаша с вода на бара, след което се настани срещу мен и проговори. " Заслужаваш някой по-добър от Хари. Някой, който да те обича истински. Така че, не чакай. Ставай и се залавяй да си намериш някой по-добър! " знаех, че Джейд беше права. Беше очевидно, че нещата с Хари няма да се получат. Той сам го каза, но аз съм твърде глупава, за да го проумея. Или не точно. Проумях го, но не мога да се откажа от това момче. Сякаш бе заело частта в средата на сърцето и мозъка ми.

" Скай, на теб говоря! Защо никога не ме слушаш? Твоя приятелка съм и се опитвам да ти помогна. " приятелката ми говореше видимо бясня.

" Защото не е толкова лесно, Джейд. А и Хари е единственото момче, което познавам. Как очакваш да не мисля за него, след всичко което ми причини? " повдигнах вежда, очаквайки успокояващ отговор.

" Знам, че ти е трудно. Разбирам те отлично, но отиди и завържи нови приятелства. В някое кафе, дискотека илу работата ти. " усмихна се, а аз поех глътка вода.

Отлично! Да започна работа и връзка с шефа си.

" С шефа си ли очакваш да изляза? " засмях се , а тя ахна.

" Боже, това е гениална идея! " Джейд почти изписка и стана от мястото си.

" Джейд това са глупости. Знаеш, че няма как да стане..освен ако не искаш да изгубя единствената си работа, която ми помага доста. " уведомих я, след което погледнах към часовника. " Аз ще си тръгвам, стана късно. " изражението й се промени, но след това Лиам влезе и остави целувка на челото й, която промени отново изражението й.

" Лиам, съжалявам, че съсипах вечерята ти. " прошепнах, гледайки го в очите.

" О, Скай! Не си провалила нищо. Никол винаги избухва по този начин, Хари също. Не е първата вечеря, на която виждам това. " каза с усмивка и ме потупа по рамото.

Аха. Значи Хари и Никол са изнасяли този репертоар и пред други хора.

След час по-късно вече бях в общежитието си. Лиам откара мен и Джейд, след което всяка се насочи към стаята си.
Не можех да заспя. Полагах усилия, затварях очите си и ги стисках здраво, но без успех. Всичките неща, които се изсипаха от устата на Хари, се повтаряха отново в съзнанието ми.

The devil is in love with meOù les histoires vivent. Découvrez maintenant