Пътувахме в тишина. Светлините от вън преминаваха през стъклото и образуваха разни фигурги върху телата ни.
С крайчето на окото си забелязах как Хари нервно преглъща, опитвайки се да събере кураж, за да започне разговор." Е, ще говориш ли? " наруших тишината, а той си отдъхна.
" Съжалявам за абсолютно всичко, което ти сторих, Скай. Винаги съм бил задник, но прекарвайки времето с теб, успях да се подобря." Хари говореше бавнo.
" Кое наричаш подобрение, Харолд? Онези думи от снощи ли? " попитах изнервена. " Нямам и капка вина, за да се държиш с мен по този начин. "
" Знам, Скай.. Знам. Просто лесно избухвам. " призна.
О, да! Беше като вулкан!
" И какво искаш от мен? " попитах объркана, защото самата аз не разбрах за какво сега съм тук.
" Да ми дадеш последен шанс..да се поправя и да бъда по-добър във връзката ни. " Хари отби колата и ме погледна в очите. На лицето му се бе изписала малка усмивка.
Няма да скрия от вас, скъпи читатели. В този момент сърцето ми прескочи хиляди удари, кръвта зашумя бързо във вените ми, бузите ми станаха розови като диня.
" Никога не ти го казах, Скай. Но те обичам. Обичам те по начина, по който никога не съм обичал. Изкарваш най-лошото в мен, но в същото време ме караш да те обичам повече. " когато Хари изрече тези думи, от очите ми закапаха сълзи. Опитах се да ги спра, защото не исках да ме вижда да плача, но това буквално съживи всичко в мен.
" Не го казваш просто така, нали? Този път няма да се възползваш от мен.." погледнах го в очите,а след това разбрах, че той наистина бе сериозен.
" Наистина ли си мислиш това, Скай? " попита ме.
Моментално съжалих, че отново прецаках нещата.
" Съжалявам, съжалявам.. " прошепнах и го прегърнах. Хари придърпа тялото ми в скута му, поставяйки нежна целувка.
Не исках това да свършва никога. Бях толкова щастлива..След всичко, което преживях с него, сякаш думите му и моменти сега успяха да възвърнат щастието, което търсех.
Бях лудо влюбена в това момче.
YOU ARE READING
The devil is in love with me
FanfictionХари Стайлс беше същински дявол. Всички хора се бояха от него, а той правеше каквото си пожелае и нищо,и никой не можеше да го спре. А аз, аз бях просто едно момиче с тежко минало, надяващо се за по-добро бъдеще. Бях изпитала всеки един жесток удар...