Medya 'da kızıl ve psikopat var..
"Ne süresiymiş. Oda herkes gibi, sürtücek burda "
Her yeri kapkara olan bu okula dogru ilerliyorum.Yanıma baktığımda babamı goremıyınce.
" Ben buraya kadar gelebilirim kızım, Bundan sonrası artık senin hayatın. "Buda neydı şimdi, kendımı serı katilin hapishaneye girmesi gibi hissettim.
" B. Baba senı cok özlıycem."
"Bende seni kızım. Kendine cok dikkat et."
Babamdan ayrılırken, ağlamamak için kendimi zor tuttum.
O an koşarak bana yaklaşan kızı farkettim.1 65 boylarında,Simsiyah saçları,Dap daracık siyah bilek boy pantolon , Üstündede siyah bir tişörtle oldukça güzel görünüyordu. Bense onun aksine, kızıl bır saç,
Dizimin üstünde mini bır kırmızı etek, Üstümdede siyah bir ceket le fena sayılmazdım. Aslında kendımı beğenmezdim, sadece sevimli ve şirin bır yüzüm oldugu icin erkeklerin dikkatini çekmeyi başarmıstım. Boyumsa hep kısa olmuştu. 160 boyla dalga geçenler hıc bitmezdi.."Selam yeni kız.. Ben kül kedisi."
"bı dakka.. Adın kül kedisi mı? "
" Hayır tabikide. Ama bana kül kedisi diyebilirsin. "
" Tamam kül kedisi, Bende kızıl."
Evet evet.. yenı bır okul.. Yeni arkadaşlar.. Saçma sapan kişiler.. Ve tabikide...
"Kızıl..! Kavga var. "
" Ne kavgası Allah'ım nasıl bir okula düştüm ben."
"Arsız ile psikopat kavga ediyor.!"
"Psikopat da kım?"
"Şişşşt! sus sakın onun adını ağzına alma..o tüm okulların.. En tehlikeli çocuğu..! Hatta bır keresinde fizik hocasını öldurdugüne dair söylentiler çıktı..!"
"Pekı Arsız kım?"
"Aaa..işte ona gelelim.. Yatmadıgı kız yoktur.. İbnenın.. Bu okulda hiç kimse kendi adını kullanamaz.. Sende kullanmıycaksın."
Ben adını bile bilmediğim.. Kül kedisini dinlerken.. O arsız ın bana öldürecek gıbı bakması da ayrıca. Bir korkuttu..
"İşte geldık.. Hos geldin. Kızıl.. Burasıda bızım okul."
"Ne yazıyor duvarda?"
"Sadece KÖTÜLER girebilir.!"
Belkide hayatımın en büyük şokunu yasıyordum suan.. Yanı bu cümle demek oluyorkı.. İçerdekılerın hepsi kötü..! Hatta suan yanımda duran bu kız bıle.. Belkide bende kötü olucam.. Belki benı testere ile kesecekler!! Ben kendi kendime konuşurken.. Bır el benı dürttü..
"Kızıl.. Sana dıyorum.. İçerı girsene."
"Aa evet dalmışım.."
İçerıye adım atar atmaz.. Herkesin gözü bır anda bana dikildi.. Bu nasıl bir okuldu gercekten... Gri giyenler farklı tarafta.. Siyah giyenler ıse farklı tarafa oturmuştu.. Benımse üstümde babaannemin aldığı kırmızı üst vardı. Valizimin rengi bile toz pembeydı..Herkes gayet normal bir şekilde yemeklerini yemeğe devam ettiler. kül kedisi ıse beni tanıtıyordu herkese..
"Evet arkadaslar.! Bu okulumuza yenı gelen Kız.. Adı kızıl.. Henüz okul kurallarına hakim degıl.. Bu yuzden de.. Ona 1 hafta okulu tanıması için süre verelim.. Ne dersiniz..?"
Ben basım egık bır sekilde dinlerken. Sap sarı saçlı,Mas mavi gözlü,1.80 boylarında, Üzerinde siyah v yaka tişört,Ve dar paça pantolonla ayağa kalkan çocuğa dogru baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece KÖTÜLER girebilir
Teen FictionEvet bir adım kalmıştı.! Oraya girdiğim an hersey bitecekti. Arkamı dönüp son kez baktım yüzüne. Ağlıyordu.Onu seviyordum. Gozümden akan yaşlarla tekrar kapıya yöneldim. Ne olduğunu bile anlamadan kendimi içerde buldum.. Ama bu sefer tek değildim...