4.BÖLÜM - Sen Başkasın-

25 3 0
                                    

Medya 'da ve hava var..

"Sana bir söz yazdım bugün, yolladım rüzgarla içinde gözyaşı vardı.. Küçücük bir kadınla.. "

Kül kedisi koşarak uzaklaşırken, arsızın çaresiz bakışlarını gormemek elde değildi.. Evet çok seviyordu. Ama affetmek öyle kolay mıydı? O senelerdir hayaliyle yaşadığı o kadının gözleri önünde gitmesini izlerken.. Arkasından koşup gitmek istedı.. Ama bu sefer ben izin vermedim..

"Hayır! Arsız hiç biyere gitmiyorsun. "

" A. Ama kızıl.. "

" hayır dedım. Bu kadar çabuk ele verme aşkını, hatasını anladıysa kendisi gelir senin yanına.. "

" Haklısın. Ama işte insan dayanamıyor.. "

" Aklıma bır fikir geldi. Madem kül kedisinin senı sevip sevmediğini merak ediyoruz. O zaman bizde ona küçük bir oyun oynarız. "

" Nasıl yanı? "

" yani şöylekı.. Seninle birlikte sevgılı rolü oynıycaz.. "

Bu halimi ben bıle sevmiyordum ama, şeytan şeytan gülüşler atmak hoşuma da gitmiyor degildi yani.

" Aslında bu fikir aklıma yatmadı degil.. Tamam ben varım. "

" Tamam bende varım. O zaman oyun başlasın... Kilit cümle 'Seven insan kıskanır'
Bakalım özge hanım aşkına ne kadar süre dayanabilecek "

İkimizde birbirimize kahkaha attıktan sonra, müdürün sesine kulak verdik..

" sevgili siyah ve gri gurubu her sene olduğu gibi bu senede yarışmalarımız başlıyor.. Tüm öğrenciler, Kendi gruplarında iki lider belirleyip, daha sonra hangı liderde olmak isterlerse oraya gidecek. Yarışmalarımız Körfez adasında olacaktır.. Her liderin grubuna verdiği bir isim olucak.. Dilerlerse Siyahlar, gri grubunuda dahil olabilir.. Kazanan gruba 1 ay tatil.. cumartesi günü herkes burda toplansın.. Hepinize bol şans..iyi dersler.. "

Müdürün dediklerine ağzımız açık dinlerken... Gözüm selime takıldı. Çünkü.. Selimle, psikopat arkadas olmuşlardı.. gördüklerimin gercek olmaması için dua ettim... ama nafile.. Hepsi gerçekti..

" Ooo.. Yıne başladı rekabet desene.. "

Arsızın konuşmasıyla irkildim..

" Ya bu yarışma dediği şeyi tam olarak anlamadım aslında, ama güzel bişeye benziyor.. "

" Şöyle söyleyeyim kalpsiz, Her sene ama her sene gri ler kazandı.. Şuradaki çocukları goruyomusn.. Hani kızlarla fingirdeşen çocuk varya..adı Belalı.. İşte o her sene üst üste kazandı.. Psikopat ve hava ikisi genelde ayrı gruplar olurlar.. Ben hep hava dan oldum.. Ama maalesef hep kaybettik "

" şey şu hava kim oluyor?"

"Bir zamanlar psikopata deli gibi aşık.. Okulun en güzel kızı.. Hayatı boyunca hep havalı olduğu için hava demişler.. Hatta bir zamanlar psikopat ona o kadar yakındaki millet sevgili felan sandı .. Ama öyle bısey yok dedı bızım çok bilmiş psikopat bey.. "

" Peki nerde şimdi o kız? "

" 1 hafta izine ayrılmıştı.. Yarın bitiyor izni gorursun.. "

Evet evet itiraf edeyim.. Kıskanmıştım.. Hemde delı gıbı..

" Aman banane ya zaten.. Benı ilgılendırmez..neyse ben artık ağaç evime gıdıyım eşyalarımı toplıycam daha "

" Peki.. Sonra görüşürüz.. Çakma sevgılım "

Sadece KÖTÜLER girebilirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin