Hi everyone!
How r u all? This is my next story and much much better than previous one
Hope so u will enjoy it.The journey of Shehr e Yaraan can only b completed with ur love n support.
Constructive criticism is welcomed.Do read the chapter n share ur views.
Subah ki taza hawa hr shay ko mehka rahi thi. Hr traf khamoshi thi bs kuch chiriyun ki chehchahat waqfay waqfay se sunai deti thi jo mahol pr chai khamoshi ko lamhay bhar k liye khatam kr deti thi.
Shayaan hmesha ki trah morning walk k liye nikla hua tha. Chaar saal se wo hr Roz Trail 2 pr walk krne ata tha. Wo track evening me recommended tha magar wo hr subah ata tha. Track pr khamoshi hmesha ki trah use sakoon pohncha rahi thi. Wo pur sakoon demagh k sath walk enjoy kr raha tha. Aas pass kisi r insaan ka naam o nishaan nhi tha. Bs darakhtun pr bhagti gulairiyan r chechahati chiriyan e uskay sath thin hmesha ki trah.
Wese b trail 2 pr morning walk krnay wala wo akela e tha. Idhr walk morning walk krnay kon ata? Wo abhi inhi sochun me magan tha jb apni pusht me kisi ki awaz suni. Koi ghalaban bhaag raha tha. Aj pehli bar yahan koi insaan aya tha subah m waqt is k ilawa. Pichle 4 saloon se yh bat usne boht mehsoos ki thi.
Usne peechay murnay ki koshish nhi ki. Use kya lge jo b ho. "Ab muj kya roz yahan Ana o ga? Ufff" koi nuswaani awaz ai thi. Usne sir jhatka r chlta raha. "Na koi bnda na bnday ki zaat. Jis se bat krun." Awaz phir ai wo khamoshi se chlta raha. Ghalban yh sb use sunanay k liye e kaha ja raha tha. Magar wo usi trah chlta raha. Nai museebat! Usne dil me socha.
"Baba b na! tou chuttiyan huin hen 2-3 din tou rest krne dete" wo apni dhun me bolay ja rai thi. R shayaan ne apni raftaar tez kr li. "Ohh hello!" Usne apnay pusht me awaz suni. Uski raftaar kam o chuki thi magar wo ruka nhi.
"Excuse me! Me apsay bat kr rhi hun" is pr wo ruka r peechay mur k dekha. Ek lrki taqreebn 24 saal ki, unchi poni, r scarf ki Surat me galay me dupatta liye bhagi bhagi uski traf aa rahi thi. Bhagne se uskay seedhay balon ki poni dayen bayen urh rai thi.
Shayaan ne sarsari nazar uspr daali or idhr udhar dekhne lga. Wo khamoshi se khra tha jb wo us k pass ai. "Kahan bhaage ja raye hen? Boht e be murawat insaan hen wese ap. Me pehli bar yahan ai hun n ap hen k.... Boht buri bat h wese." Wo herani se eyebrow uthaye use dekh raha tha. Tu kon me khawmkhwa!
Usne sir jhatka r wapis mur gya. "Ab yh b koi bat Hui baba kehte hen k ab Roz yahan aa kr walk krni h. ALLAH ALLAH kr k tou chuttiyan hui hen. Uffff....!!" Wo uskay sath chlti keh rai thi. R use bhala kya dilchaspi thi so wo khamoshi se samnay dekhta chlta raha.
"Wese tum roz yahan atay ho?" Wo direct ap se tum pr aa gai thi jese wo iska university fellow ho. Usne jwab nhi dia r samnay dekhta chlta raha.
"Mr. Attitude me apsay pooch rai hun" phr usnay poocha. "Han" mukhtasir jwab aya. "Bore nhi o jatay akelay?" Phir poocha gya. Wo bhoray balon wali lrki iska demagh kha rahi thi. "Nahi. Me khamoshi pasand krta hun" ab ki bar jwab lmba aya takay wo chup kr Jaye nagar yh srf uski soch thi.
"Lekin me tou khamosh nhi reh skti. Me tou mar jaon akelay. Muj un logon ko dekh k boht ajeeb lgta h jo chup rehte hen. Pta nhi kese chup reh jatay hen" Usne hnstay hue use apni pareshani btai r wo chlta raha.
YOU ARE READING
Shehr-e-Yaaram #LoveFromPakistan #Completed
Mystery / ThrillerHi everyone this is my second story! Yeh story meri first story se kafi change h. Kafi different h. Pta nhi me acha likh paongi ya nhi pr muj ap logon ki cooperation ki sakht zaroorat h.. Yeh story h Shayaan r Eshaal ki. Life ne un dono k liye apna...