Assalam o alaikum!
Long time no see. Acha ab muj mariyega mat.
Chapter prh k btaein acha lga ya so so.
P.S: Do dua for my result . matric ka h. Need prayers! 😊😊😊
Happy reading😊😊Shaadi k do haftay baad usne baqaida rabail ki fiirm me e job le li thi. Haqeeqat me rabail ne khud e usko job offer ki. wo janti thi k is lrki me kuch aisa zaroor tha jo usko jld e career ki bulandi pr pohncha skta tha.
Eshaal k samnay ek adhair umar shaks sir ko pkray betha hua tha. Uska beta qatal ho chuka tha or uska case koi b waqeel nhi le raha tha ku k jispr use shaq tha wo ek judge ka beta tha. Eshaal k career ka yh pehla case tha. Usko pta tha k yh boht bara risk h pr phr b wo yh case lena chahti thi. Career ko dao pr lga k. "Sb se bara risk koi risk na lena e hota h" Or wo is bat ko kuch zyada e serious le jati thi.
Usne us admi ki sari bat suni or case ki file ka mutalya shuru krdia. Wo abhi isi kaam me busy thi jb lunch break ho gai. Usne kuch socha or mobile phone utha lia. Dosri traf se b call dosri bell pr e utha li gai thi. "Hello? G fermayen?" Usne dosri traf se uski awaz suni or chehray pr muskurahat aa gai jo hmesha shayaan ki waja se e ati thi. "Kuch khaas nhi bs dil kr raha tha kisi handsome bnday k sath lunch krun." Dosri traf kuch der khamoshi rahi phr shayaan ki awaaz ai. "Han tou krlo roka kisne h" Eshaal ne sir jhatka. "Ok theek h. me bs 15 minutes k undr undr restaurant me kisi handsome bnday k sath lunch krne lgi hun" Usne restaurant ka naam btaya or call kaat di. Or wahan se us restaurant me aa gai. Or theek 15 minutes baad wo "Handsome bnda" b wahin pohnch gya.
****************
TV pr hr roz Badshah gang k baray me koi na koi khabar ati thi. Islamabad police or Punjab police sb badshah gang ko dhoondne ki poori koshish kr rai thin pr unhe kamyabi nhi mili. Unho jese e badshah k mutaliq thori c khabar milti wo fori tor pr us jgah Janay ki koshish krtay pr unhe nakaami k ilawa kuch hasil nhi hota tha. Janay use asmaan kha jata tha ya zameen nigal jati thi.
*************
Din hafton me or haftay mahinon me tabdeel hotay rahay. Aliza or Mohib ka beta paida hua tou Goya ghr ,me nayi khushi aa gai. Mohib k ghr me uskay ilawa koi nhi tha. uskay ammi abbu uskay baray Bhai k sath America rehte they. Tou mohib ne Aliza ko mekay bhej dia kuch roz k liye. Eshaal ne Aliza k discharge ho k ghr anay walay din pooray ghr ko ghubaron se saja dia. Eshaal or shayaan k hath tou jese koi khilona lg gya. wo log sara din roshaan ko apnay pass rkhte. usko pyaar krtay. bs job time me e Aliza ko apnay betay k sath kuch waqt naseeb hota warna wo dono tou usko uthanay k liye bariyan lgatay they. Ammi unko dekh kr boht khush hotin or apnay ghr ki khushiyun k liye boht c duain krti thin. ku k kuch arsay me unkay ghr b khushi anay wali thi.
************
"Badshah tum kehna kya chahtay ho?Hmne itnay logon se jo maal lia uska kya?" Noora uskay samnay khra use swaal kr raha tha. "Wohi jo suna tumne. or tum mujhse swaal krne ka haq nhi rkhte. zubaan ko lgaam do yhi behtar h tumaray liye warna mun bnd krna achay se ata h muj"
"Lekin badshah." Nooray ne kuch bolnay e lga tha jb badshah ne uski bat kaati. "Khamosh!" Ek lfz or nhi! wo sb maal wapis krdo. Ab yh sb nhi hoga. Me khatm krna chahta hun yh sb!" Noora or baqi sb sir jhukaye khray they. or apnay samnay underworld ka betaaj badshah ko dekh raye they jo bakhushi apna takht o taaj chor k ja raha tha.
"Aj e yh samaan wapis krdo!" wo hukam de k wahan ruka nhi tha.
Badshah ki gari samaan se bhari hui Islamabad expressway pr rawaan dwaan thi jb achanak unhe peechay se police siren ki awaaz ai. Dono taraf se firing ka tubadla hua lekin police ka nishana badshah ki gari k tyre pr lga or gari ruk gai. Balakhir police in tk pohnch e gai thi. Unho ne gari me mojood teeno logon ko police mobile me bihaya or seedhay police station pohnchay. Unki badqismati thi jo badshah gari me mojood nhi tha.
**********
Rabail ne Eshaal ko forun firm me bulaya. Wo uska job time nhi tha pr yun achanak bulanay pr use pta tha k zaroor koi garbar h. Wo rabail k pass pohnchi. Us waqt firm me rabail or uskay ilawa koi mojood nhi tha.
"Badshah gang k kuch admi pkre gaye hen, yh news filhaal media me nhi di gai. Isse badshah out of station ya out of country ja skta h. Kuch arsa pehle police ne isi silsilay me ek or shaks ko b pkra tha. Rehmat Ali naami bnday ko. or kl unhe teen or log milay hen. Rehmat ali ka kehna h k uska badshah gang k sath koi rishta nhi. usko istemaal kia gya h. Rehmat ne muj apna case lrne ko kaha h. Muj pta h isme ek tum e ho jo meri madad kr skti ho. hmen begher kisi ko btaye or police se b bch k rehmat ali k haq me saboot dhoondne hen. Isme khatra h tb e tumse madad li h ku k tumne tou apnay pehle case me b risk lia tha. muj pta h k tum e mera sath de skti ho. do gi kya?"
Eshaal kuch der khamosh paper weight uthaye sochti rahi. or uskay chehray se kahin b khauf zahir nhi ho raha tha. "Han me tyaar hun. Hum kl e is pr kaam shuru krenge."
"Tum waqai tyaar ho. I mean tumari condition..." Rabail ne fikar mandi se kaha. "Ohoo kuch nhi hota. working lady hun itna sacrifice tou bnta h." wo yh keh k muskurai.
Ok so.
Plz give votes do share your views through comments. Acha lga tou b btayen nhi tou b btayen.
So,
Take care
Allah Hafiz
Love you all!! ❤❤
YOU ARE READING
Shehr-e-Yaaram #LoveFromPakistan #Completed
Misterio / SuspensoHi everyone this is my second story! Yeh story meri first story se kafi change h. Kafi different h. Pta nhi me acha likh paongi ya nhi pr muj ap logon ki cooperation ki sakht zaroorat h.. Yeh story h Shayaan r Eshaal ki. Life ne un dono k liye apna...