Assalam o alaikum!
Here is the new update. Hehehe check my speed...
Firstly I thought k thora suspense me rkhun phir kaha k nhi kuch violent readers mar dalenge. N jinki me bat kr rhi wo jantay hen. Ji lovedestination21 ki bat kr rai hun.Here is the update do read n share us views.
Happy reading!😊😊Wo ek tng o tareek gali me se guzar raha tha. Uskay peechay teen ghair mulki afraad they jo hathon me pistols liye uskay peechay chal Raye they. Teeno k pistols loaded they. Wo black pant coat or black glasses lgaye sb se agay tha. Tng gali k akhir me do galliyan right or left jati thin. Right gali me street light ki hlki orange roshni pheli Hui thi jbkay left side tareek thi.
Wo Charon left traf chlay gaye. Agay e uska adaa tha. Aday me pohnch kr pistol walay afraad dayen bayen khray o gaye r wo lmbay lmbay dag bhrta hua samnay moujud dabbon k dhair ki traf chla gya. Jisme taza smuggle shudda maal tha. Unko dekhte hue lamhay bhar ko uski ankhon me ek chamak ubhri. r dosray e lamhay wo dabbay me moojood theliyun k dhair, jin me sfaid powder bhra hua tha, me se ek thaili nikali or apnay naak k kareeb le k gya.
"Hmmm nice... Very very nice" usne apnay makaar andaaz me kaha r theli wapis dabbay me uchal di.
*******
"Mere se ab or nhi chlnay hota" eshaal ne apnay ghutnon pr hath rkhte hue us se kaha jo abhi tk yai soch raha tha k kis jurm ki saza me yh lrki is k peechay lgai gai h. Wo khamoshi se chlta raha. R eshaal thori der wahin khri rai takay thora rest o Jaye.
"Excuse me Mr. Shayaan! Me apsay bat kr rhi hun. Do minute ruk Jaen na ap" usne wahin khray khray awaaz lgai. Shayaan ne sir jhatka r chlta raha. Charo na char usko b chlna pra blkay bhaagna pra ku k Shayaan boht agay ja chuka tha. Aise e tou nhi na wo 45 mins ka track 25 mins me khatam kr leta tha!!
"Itna zyada tou me walk krtay tou nhi thakti jitna tum muj apnay peechay bhga k thka dete o" usne nuskuratay hue us shaandaar se mard se kaha. R wo sarro agay dekhta raha.
Aj wo ek white color k track suit me tha. R eshaal light blue color k track suit me chewing gum chbatay hue hmesha ki trah uska demagh chat rai thi.
Shayaan ko is boht e zyada bolnay wali blkay pkanay wali lrki pr intaha ka ghussa aa raha tha. Wo hmesha e se boht kam go tha. Kisi se free na honay wala.
"Acha wese tum krtay kya o? Mmm.. Student tou nhi o sktay ku k tume nhi lgta k tum student khehlanay k liye kafi baray ho?... I mean 28 tk ki age me kon pagal prhta h. Han kuch hotay hen jinko demagh khapanay ka shoq hota h tou wo PhD krte he. Wese tum 28 e k o na..... Lgtay tou ho.... Han itnay k ho ge... R koi kam e krtay o ge" Wo uskay sath sath chlti apni e baton ka jwab deti rehti thi or wo khamoshi se sunta. Agr kisi k katal ki ijazat hoti tou fil waqt wo is lrki ka e krta. Abhi uska dil kr raha tha k thora boht gunnah kma e le r yahin iska gala duba kr dfnaa Jaye. Takay is roz roz ki pareshani se Jan chutay.
YOU ARE READING
Shehr-e-Yaaram #LoveFromPakistan #Completed
Mystery / ThrillerHi everyone this is my second story! Yeh story meri first story se kafi change h. Kafi different h. Pta nhi me acha likh paongi ya nhi pr muj ap logon ki cooperation ki sakht zaroorat h.. Yeh story h Shayaan r Eshaal ki. Life ne un dono k liye apna...