chapter#12

197 21 20
                                    

Assalam o alaikum!
Kese hen sb?
So yh h bara wala chapter.
Do vote comment and also do duas formy result. In sha Allah 25th july ko ayega.

So happy reading... Or..... Ya ap khud e andaza lga lijiyega.😉😔

"Shayan bhai kya apnay meri bat pr ghor kia" Shayaan ne abeera ki bat pr ghor se usko dekha. Wo kya chahta tha usko smjh nhi aa raha tha. Kya me wapis wahin chla jaon. Jahan eshaal ki dheron yaadein mehfooz hen. Kya waqai muj wahin wapis jana h. Kya eshaal ka waqai murder hua tha. Kya wo sb accident nhi tha?

"Han me jaonga Pakistan!" Usne pur soch andaaz me kaha pr abeera uski ankhon me mojood weerani or dukh ka andaza kr skti thi jo Pakistan k naam se uski ankhon me bhar aya tha.

********

"Acha tou baby ka naam kya socha h?" dekho agr lrki hui tou "shayaal" or lrka hua tou"eshaan". Shayaan ne jese sari mushkil ka hal chutki me nikaal lia tha. Ek lamha tou eshaal ne b uski aqalmandi tasleem ki k kese usne un dono k naamon se naam nikaal liye they pr aglay e pal usko yaad agya. "Nhi eshmal lrki ka name rkhungi or lrkay ka.... Mmmm chlo eshaan e sahi h. Maan leti hun"

"Dekho na shayaal or eshaan achay names hen" Shayaan ko tou baqaida dukh hua. Bhla aise kese uskay sochay hue naam reject krdiye gaye. "Chlo hm papers pr likh denge or baby girl hui tou utha k bta degi k usko mama ya baba me se kiskay name ki choice psnd ai h" eshaal ne chutki bjaa k kaha. Shayaan abhi b dukh me betha tha jese usko maloom ho k baby girl apni mama ki e side legi.

"Shayaan!" eshaal ne ahista se usko kuch der bad bulaya. "Hmm bolo" shayaan jo apni ankhon pr bazoo rkh k leta hua tha ahista se bola. "Mene ek case lia h rabail k sath..." or usne sari bat apnay husband k gosh guzaar krdi.
"Badshah gang?? Are u serious eshaal??" usko tou jese dhachka lga. "Han ku kya hua?"
"Yh boht risky h." wo ab beth chuka tha. Khabar e aisi thi. "Dekho mene hr case me tume support kia bhlay wo jitna b risky ho pr eshaal... Sochlo kya waqai tum..."

"Han shayaan mene soch lia h" wo boli or shayaan ne sir hila dia or lait gya.

*********

"Mohib! Eshaal badshah gang case le rai h." Shayaan ne btaya jb wo dono cafeteria me bethey lunch kr raye they.

"Wo badshah gang .... Jo pichle itnay arsay se news me aa raha h. Wo tou suna h boht khtrnaak log hen" Mohib pr b yh khbar bomb ki trah giri thi. Bhla eshaal aise kese. Apna e khayal kre.

"Han pr tume tou pta h wo jo soch leti h kr k dikhati h" Shayaan ne cold drink ka ghont le k kaha.

"Tum bhabhi ko roko. Khwa mkhwa ka risk h yh. Or wese b abhi itnay baray cases lene ki kya zaroorat h" mohib ne sochtay hue kaha

"Nhi yar... Wo akeli nhi h. High court ki ek waqeel b h sath Advocate Rabail Munawar. Boht sober khatoon hen. Hmaray ghr b ati rahi hen kafi bar. Wo hen tou zyada darr nhi h pr phr b badshah khtarnaak admi h. " Shayaan ne bola.

"Dekho wo ek experienced khatoon hen wo yh risk leti achi lgti hen pr bhabhi... Nhi... Tum ruko unko." Mohib ne fikr mandi se kaha.

"Han yhi soch raha hun!" Shayaan ne yh kaha or phr cold drink ka glass utha lia.

**********
"Eshaal! Mene mohib se b is baray me bat ki usko b lgta h k career ki is stage me itna bara risk. N risk b wo jisse jaan ka khtra ho yh theek nhi" shayaan ne usko smjhaya.

"Shayaan tume pta tou h me nhi manungi phr ku keh raye ho. Rabail se commitment ki h mene. Me uska sath dungi. At any cost."

"Eshaal meri bat tou suno!" shayan ne phr kehna chaha. "Nhi shayaan agr tume phr se yhi sb bolna h tou theek h me ja rai hun yahan se" yh keh kr wo ruki nhi blkay kamray se bahir chli gai. Shayaan b bed pr beth gya. Thori der bad gari start honay ki awaz ai. Usne kamray ki khirki se dekha. Eshaal gari le k ja rai thi. Itna ghussa k ghr se e chli gai. Wo bed pr gir gya or ankhen sakhti se bnd krlin. Usko us lrki pr shadeed ghussa aa raha tha. Wo uth k nahanay chla gya jb aya tou phone baj raha tha. Usne dekha eshaal ki 7 missed calls thin usne yh call b kaat di. Phr jb dobara ai tou usne uthai.

"Shayaan meri bat ghor se suno. Plz meri bat suno..." abhi usne yhi kaha tha k zor ki awaaz ai or sath e sheeshay tootnay ki or eshaal ki cheekhun ki.

"Eshaal!!! Oh my God!! Eshaal??? Tum kahan ho... Kya hua h for god sake kuch bolo. Pr dosri traf se koi na bola

Wo jldi se bahir gari ki traf gya. Gari me betha tha k usko call ai. "Hello! G kisi lrki ka accident ho gya h last call apki thi tou socha apko e bta dun. Inko le k hm PIMS ja raye hen ap b wahi aa jayen jldi." usne koi jwab nhi dia saray alfaaz mar chukay they. Bolnay ko kuch tha e nhi. Wo rash driving krta hospital pohncha. Eshaal emergency me thi. Emergency k bahir bethey usko lg raha tha k duniya weeran ho gai h jese sb khatam ho jayega.

"Mr. Shayaan" doctor ne usko bulaya. "Congratulations apki wife ko hmne bcha lia bs wo hosh me nhi aa rain. Kuch waqt tk hosh me aa jayengi. Pr we are sorry hm apki beti ko nhi bcha paye. " Shayaan ko smjh nhi ai wo khush ho ya roye. Uski beti is duniya me nhi rahi thi pr uski biwi bch gai thi. Usne asmaan ki traf dekh k alhamdulilah kaha or phr zameen pr beth gya.

Usne call kr k ammi or aliza ko bula lia or eshaal ki family ko b. Mohib albata wahin tha uski aj 24 hours duty thi emergency ward me.

Shayaan eshaal ki ward me gya. Usko dekha jo hr cheez se benyaaz leti hui thi.

Ek talkh muskurahat uskay chehray pr ai. Itni narazi eshaal. Itni narazi. Itni k tumne ehsmal ko e kho dia. Usi ko hm dono se dur krdia. Wo uska hath pkr kr wahin pas rkhe bench pr beth gya.

Jb mohib undr aya. Shayaan tum bahir wait kro. Kuch treatments ho jayen phr aa jana. Shayaan ahista kadmon se bahir gya jb mohib ne usko galay lga lia. "Jo Allah ki mrzi shayaan. Shukar kro bhabhi bch gain." wo itna khubroo mard bchon ki trah ronay lg gya uskay galay lg kr. "Eshaal ko bcha lo mohib. Plz! Ya ALLAH!!"

Wo phoot phoot k ro raha tha. "Khudko smbhalo. Abhi tume eshaal ki family ko b smbhalna h." wo hlka sa sir hila kr bahir aa gya.

Aglay din b eshaal hosh me nhi ai. Doctors bta raye they k yh srf salht stress ki waja se h. Khaof ki waja se. Shayaan khud b neurosurgeon tha pr yhan uski sari doctery khtam ho gai thi. Usne prha tha k stress se aisa ho jata h pr wo khud yh bat smjh nhi paa raha tha.

Abeera eshaal se milnay ai. Usi ne shayaan ko btaya tha k rabail ki death ho gai h. Ek din me do hadsay hona mashkook tha pr shayaan ko us waqt srf pachtawa tha. Kaash wo eshaal se na lrta. Tou wo ghr se b na niklti. 

Abeera kamray me gai or chand minute bad bahir aa gai jb achanak  kuch doctors undr ward me pohnche. Wo eshaal ko electric shocks de raye they pr wo respond nhi kr rai thi. Phr kuch der bad bahir aye.

"I am sorry! Hm apki wife ko nhi bcha skay. She is no more".

So no comments. Muj khud abhi rona aa raha h so... 😷😷

Shehr-e-Yaaram #LoveFromPakistan #Completed Where stories live. Discover now