Chapter 13

303 19 20
                                    

Assalam o alaikum Everyone!

Long time no see haan :D Sorry for this longgg delay.. :(

So this is the second last chapter of Shehr e yaaram may be ....

Happy reading :)

Eshaal ki death ne shayaan ko torr k rakh dia tha. Wo is shock se bahir nhi aa paa raha tha. Zraa c aahat pr use lgta k Eshaal aa gai hai pr wahan koi na hota. Kuch din baad mohib use milnay aya.

Me wahin tha jb bhabi ki death hui. Yakeen ni ata yh sb kese hogya. bhabi recover kr rai thin. Phr kese yh sb achanak. Report k mutabiq drip se shayed hawa undr chli gai. Pr aisa kese ho skta. Sb tou hmne khud apnay samnay check kiya tha, sb nurses se b baat hui pr kisi ko is baray kuch ni pta. Wo bol raha tha pr shayan nhi sun raha tha. Uskay samnay tou Eshaal ka wohi hnsta muskurata, shayaan se larrta or khud e mnaata hua chehraa aa raha tha.

Eshaal k ghar tou sanaata tha. Sarim or Ayesha ko smjh ni aa raha tha k wo kya kren. Unki both zyada bolnay wali behn achanak khaamosh hogai thi. Yh tou kbhi nhi chaaha tha k Eshaal aisay khamosh ho jaye. K phr kbhi bolay e na. Baba Eshaal ki death se toot gaye they. Unko faalij hogya or bistar pr parr gaye or ammi wo tou 6 mahinay baad e duniya chor gai thin.

Shayaan Pakistan se chla gya tha. Ab is mulk me, Islamabad me or Margalla ki pahariyun me uska koi nhi tha. Ammi b Aliza k haan rehnay lgi thin.

Wo London aa gya lekin dil tou Islamabad k us qabaristan me e chor aya tha.

***************

Abeera k sath Pakistan aanay pr wo sb se pehle Eshaal k ghar e gya tha. Wahan sb se mil kr Eshaal ki yaad ek baar phr uskay dil me jaag gai thi. Pr sb k saath honay ki wjaa se wo apnay ansu nhi rok paa raha tha.

Aglay din Wo ammi se milnay gya tou Abeera tb b uskay sath e thi. Ammi k uskay achanak aa Janay pr herat or Khushi k milay hue jazbaat they. Aliza se milnay k baad wo dono Mohib ka intezaar krtay rahay jo apnay duty hours muqamal krnay gaya hua tha.

Alizay unko khanay pr rokna chaa rai thi. Pr Abeera nhi rukna chaa rai thi. Shayaan ne dekha wo kuch bechain thi.

Abeera tume kya hua hai? Shayaan ne fikarmandi se poocha. Kuch nhi bs mera dil nhi kuch khanay ka. Case reopen krwana b masla hoga. 4 saal purana hai tou jldi karen bs chltay henUsne ahistagi se bola takay sirf shayaan yh baat sun skay.

Wo dono shayaan k puranay ghr aye they. Ammi b saath e aa gai thin. Abeera or shayaan lounge me bethay they jb Abeera boli Me jaanti hun k us din kya hua tha. Me us waqyay ki chashm deed gawah hun. Mene apni ankhon se sb dekha tha. Rabail Api or eshaal api ki akhtay mout koi haadsa nhi tha blkay sb planned tha.

Shayaan heraani se use dekhay gya.

Kya matlab? Wo ab poori trah uski traf mur chuka tha.

Me uper kamray me thi jb neechay se shor ki awaazen ayin. Sirhiyun se neechay wala lounge nazar ata hai. Me aisay khari thi k neechay mojood loug muj na dekh sken. Api kisi Badshah naami bnday se larr rai thin. Wo unko dhamkaa raha tha k agr case wapis lene ki zidd na chorri tou wo maar dega api ko. Api jaanti thi or me bhi k wo api ko maarnay e aya tha ku k wo khud aaya tha. Or api use pehchaan gai thi . wo api ko kbhi na chorta. Yh sb boltay Abeera ki ankhon se ansoo nikl raye they. Or shayaan ko ab both kuch smjh aa raha tha.

Api ne bola wo hargiz case wapis nhi legi bhlay wo use maar de. Badshah ne kaha k wo uskay rastay me anay walay logon ko zinda nhi chorta. Or yh keh k usne api ko goliyaan maar di thin. Tb e gamla girnay ki awaaz ayi or Badshah or mene dono ne khirki ki traf dekha tha jo bahir garden ki traf khulti thi. Wo Eshaal api e thin. Unho ne b Badshah ko pehchaan liya tha. Lekin wo bhaag gain. Pr Badshah ne accident krwa diya. Wo tb b bach gai thin. Pr Badshah jaan ni chorta. Usne unko b mar k e dum liyaAbeera yh sb samnay dekhte bol rai thi. Akhri jumla boltay usne shayaan ko dekha. Jo muthiyaan bhenchay betha tha jaanay kitnay jazbaat chupaa k.

Tumne yh sb pehle ku nhi btaya? Chand lamhon ki khamoshi k baad Shayaan ne khamoshi torri.

Me jaanti thi ap jazbat me khud e kuch krnay ka sochengay, pr me chahti thi k qanoon e sb kray. Mene apko pichlay 4 saalon me both dhoonda or me akeli kuch ni kr skti thi isliye apka saath chahti thi.

Shayaan khamosh raha bola tou bs itna Tou tum Badshah ko pehchaanti ho?

Ap b use pehchaantay hen. Abeera ne talkh muskurahat se Shayaan ko dekha. Or Shayaan uski nigaahon ki chubhan ko undr tk mehsoos kr raha tha.

k..kon hai wo?Usko shayed apni soch pr abhi b yakeen nhi aya tha. Abeera k inkashaaf pr use lga k kisi ne uskay badan se rooh khench nikaali ho. Itni takleef tou shayed Eshaal ki mout par b ni hui thi.

SO... BOOOOMMMM....

SUSPENSE daalna tou mera fav hai.

Ab IN SHA ALLAH zyada wait ni krna prega. I'll publish the chapter jld hi.

Allah Hafiz

take care :)

Do vote and share your views through comments

and yes sorry ek baar phr :) FSc ki tensions bs :(

Shehr-e-Yaaram #LoveFromPakistan #Completed Where stories live. Discover now