Assalam o alaikum!
How are u all? Hope so u will be fine but I am not feeling well that's why the update got delayed!
But now here is the update.
Happy Reading.
Leave me loads off comments n votes!Wo sheeshay k samnay khri bar bar dekh rai thi k wo sai lg rai h ya nhi. Apnay apko hr zawiye se dekhne k bad usne black coat pehna. Coat pehn kr wo phir sheeshay k samnay ai. Balon ko unchi poni me baandh lene k bad phir se wo apna muaina krne lgi.
"Eshaal jldi kro baba bula Raye hen." Ayesha ne kamray me aa kr kaha. "Han Api me sai lg rai na?" Usne Ayesha se approval manga.
"Han baba! Tum boht achi lg rai o. Ab jldi kro plz." Wo yh keh kr kamray se nikal gai. R eshaal ek bar phir sheeshay ki traf muri.Wo kbhi apnay coat pr hath pherti or kbhi apnay balon pr. Phir wo wahan se bahir ai r seedha neechay bhabhi k pass. Wo kitchen me nashta bna rai thin.
"Bhabhi! Me theek lg rai na" usne bhabhi se poocha. "Woww. Mashallah. Eshaal boht pyari lg rai o." Aiza bhabhi ne usko dekh k kaha. Final approval hmesha bhabhi ka huwa krta tha. Hath me bread ka slice pkray usne juice is ghoont lia. Mama uskay pass beth gain.
Jb wo khanay se farigh Hui unho ne uska matha chuma r dheron duaon k sath rukhsat kia. Baba ne gari start kr di thi. Wo bhaagi bhaagi gari me bethi. Aj pehla din Tha tou baba e chorne ja Raye they.
Sara rasta baba use mukhtalif naseehaten krte rahay. K tumne ghabrana bilkul b nhi h. R dheron duaen b din. Wo khamoshi se sunti rai. Magar dil me wo abhi b darr rahi thi. Pta nhi kya ho ga? Usne socha.
Jld e wo Islamabad kachery aa Gaye. Baba usko chor k wapis chla Gaye jb k wo under gai. Sb se mulaqat Hui. Uska first day tha. Introduction me e guzra. Uskay sath ek lawyer thi. Rabail. Uska b practice khatam kiye hue ek saal o chuka tha. Wo b saal bhar ki lawyer thi.
Wo kafi friendly thi. Sb se pehle use rabail e k pass le k jaya gya. Phir usne sbko introduce krwaya. Us k sath do or lrkiyan b thin. Hamna or Saba. Hamna r Saba jaweria or salma k pass thin. R wo Rabail k sath.
Rabail usko apnay sath apnay cabin me le gai. Cabin ms ek bara sa quaid e Azam ka portrait lga hua tha.
Ek traf shelf me boht zyada files saleekay se rkhi Hui thin. Table pr b kuch files thin , sath pen holder me pen rkha tha. R ek traf name plate rkhi thi jispr likha tha Advocate. Rabail Munawar khan.Usne ek nazar in sbko dekha. "Woww kitna acha h." Wo boht impress Hui thi. "Han... Ao betho" Rabail ne table k samnay wali chair dhakeli r use bethne ko kaha jb k khud dosri side pr rolling chair pr beth gai.
Us se law k mutaliq boht c baten poochin. Wo jhijhaktay hue sb k jwab de rai thi. Use khud pr herani Hui. Wo jo kehti thi k me agr Mr. President se b mili tou unse b unkay talimi career or personal life k baray me saray swal poochun gi, ek friendly interview se darr gai thi. Aj wo itna nhi boli thi. Bs kaam ki bat ka jwab deti lekin jwab b apnay makhsoos andaz me deti yani ek swal poocho tou sb ka jwab de deti k kbhi kbhi Rabail b chup kr jati k ab kya poochay?
Pehla din khair se guzar gya. Wo baba k sath wapis ai. Rastay me usne saray din ki kahani sunai. R ghar me sarim r ayesha ko bhi. Bhai or bhabhi ghar pr nhi they. So wo apnay kamray me chli gai r change kr lia.
YOU ARE READING
Shehr-e-Yaaram #LoveFromPakistan #Completed
Bí ẩn / Giật gânHi everyone this is my second story! Yeh story meri first story se kafi change h. Kafi different h. Pta nhi me acha likh paongi ya nhi pr muj ap logon ki cooperation ki sakht zaroorat h.. Yeh story h Shayaan r Eshaal ki. Life ne un dono k liye apna...