1р хэсэг

874 29 0
                                    

Нэгэн өдөр нэг цагт 4өөр газар охин болон хөвгүүд мэндэллээ. Америк улсад Жон овогтон удам залгах хүүтэй болж Солонгост Мин гэр бүл ч бас удам залгах хүүгээ өлгийдөн авлаа гэвч Монгол улсад У овогтныхны тэсэн ядан хүлээсэн удам залгах хүү төрсөнгүй бяцхан охин мэндэллээ үүнд эцэг нь сэтгэл дундуур байсанч нэгэн бодол толгойнд нь орж ирэн хатуу шийдэв... Хятад улсад бас нэгэн ганц бие Ши овогт жирэмсэн эмэгтэй гэртээ ганцаараа байж байтал гэнэт өвдөн ганцаараа төрөх болов.Хамаг яс нь салан байж төрүүлхэд хүүхдийн уйлах дуу цангинасангүй хий хоосон... мэт төрүүлсэн үрлүүгээ хартал нүдээ аньсан амьгүй бие байх нь тэр. Эмэгтэй байж ядан шаналан уйлсаар хүүгийнхээ цогцосыг тэврэн хэвтхэд нэг мэдэхнээ унтжээ цаг 00 болход хонх цохилон У гэр бүлд төрсөн охин яагаадч юм ихэр татан уйлах мөчид Жон болон Мин гэр бүлийн хүүхдүүд нэгэн зэрэг амьсгал хураалаа... Тэдээс учир битүүлэг аураа ялгаран явсаар төрөхдөөл амьсгал хураасан байсан хүүд шингэхэд хүүгийн зүрх зохилж эхэллээ гэвч энгийнээр биш давхар цохилт яг л 2 зүрх байгаа мэт. Охин энэ мөчид уйлхаа зогсоон анх удаагаа инээсэн нь энэ билээ.....
Нэг цагт өөр өөр газар төрсөн хоорондоо холбоотой хүүхдүүд..
15 жилийн дараа Монголд
...:Бага ноёнтоон та ингэж болохгүй ээ аав тань мэдүүл яана.
....:Зүгээрээ *инээмсэглэх* Би бол би дахин давтагдашгүй амьдралч тэр ялгаагүй ганцхан.тиймээс би нэг зүйлээс бусад зүйлсээ өөрөө мэднэ гээ хэлээд нүдээ анин салхыг мэдрэн гүйхэд хэн нэгний үгийг дамжуулж буй мэт салхи мэдрэгдэнэ.
....:Аах энэ бага ноёнтон хааяаа яг л эмэгтэй ч юм шиг үйлдэл хийнэ шүү тэгсэн хирнээ хааяаа ширүүн эрэгтэй байдалдаа орно сонин шүү *амандаа бувтнах* яг л 2 хүн шиг
Энэ үед Хятдад
....:Хөөе чи ээж чинь мэдвэл яах юм бэ болиоч
....:Нүдээ анин салхыг мэдрэн зогсонгоо ам нээн Зүгээрээ ээж үүнийг мэдэхгүй чийл хэлэхгүй бол гээд гараа зүрхэндээрээ тавин хэн нэгэнд хандан Тийм биздээ *зөөлөн инээх*гэж хэлээд түр чимээгүй байснаа бид нэг зүйлээс бусдаар өөрсдийнхөөрөө амьдрах эрхтэй чи бол чи би бол би бид гээд нүдээ нээн өмнөхөөсөө өөрөөр ёжтой инээдээр инээн сахилгагүй нүдээр харав.
...:*санаа алдах* гүэмэн сонин хүн шүү хаяаадаа номхон дөлгөөн хирнээ заримдаа учир нь олдохгүй сахилгагүй болчихно яг л 2 өөр хүн шиг *бувтнах*

Намайг Ши Лухан гэдэг гэхдээ бусад хүмүүс намайг У Лухан гэж дууддаг би одоо ахлах сургуулийн сурагч багаасаал гэрээр сурсан. Харин одоол нэг юм сургуульд орох гэж байна гэхдээ би Солонгос дахь хөвгүүдийн сургуульд. Учир нь аав зөвхөн тэнд л сур гэсэн.Надад 3 маш том нууц байдаг. 1т Миний жинх..
Кан туслах:Бага ноёнтоон онгоц хөөрөх цаг боллоо гэх дуу тэмдэглэл бичхэд минь саад болов.
Би:Ойлголоо гээд саяхан авсан тэмдэглэлийн дэвтэрээ хаан цүнхэндээ хийгээд бослоо.
Кан туслах тасалбар паспарт 2 гарт бариулхад би попорт шалгадаг хүнийг зүглэн удаанаар алхсаар очоод поспортоо өгөв. Тэр хүн паспорт нээн
Улс:Монгол
Овог:У
Нэр:Лухан
Он:20010328 15нас
Хүйс:Эрэгтэй
Хаашаа:Солонгос
гэж амандаа нөгөө хүн уншаад буцааж өгөн цааш явж ачаа болон өөрийгөө шалгуулхаар зогсход хойно үйлчлэгч нар ярилцах нь сонсогдоно.
Үйл:Хоо царайлаг юмаа
үйл2:тиймээ ёоо бас аймар баян гэсэн шд өв залгамжлагч гэсэн байхаа
үйл3:үерхээд үзчих юмсаан
үйл1:гэхдээ жаахан 15 тай гээ бздээ
үйл3:хама юу байнаа
үйл2:Тоохуу чи биднарыг
Энэ яриа надад онц санагдсахгүй зүгээрл үл тоон цааш яван суудлаа эзлэв. А зэрэглэл үйлчлэгч нар тал засан өөртөө татах гэж янз янз болно ахх гайтай юмаа гэж бодсоор хүзүүнийхээ алчуурыг тайлан тусгай уутанд цэвэрхэн гэгч нь эвхэж хийгээд чихэвчээ гаргаж ирэн зүүгээд нүдээ анин хэсэг хэвтэв.
....Цаг нь болжээ бид 4 уулзхана гэх нэгэн хөвгүүний холлой сонсогдов.
Би:Хэн 4 бэ юу вэ чи хэн юм бэ?
...Би бол би чи бол чи тэд бол тэд гэхдээ бид нэг
Би:Би ойлгохгүй байна чи хэн юм бэ
...Би бол Лухан чи бол би гэхдээ чи бол.....
Кан туслах:Бага ноёнтоон сэрээрэй онгоц газардчихлаа
Би алгуурхнаар нүдээ нээн юуч дугаралгүй толгой дохин алчуураа гаргаж ирэн хүзүүндээрээ тохоод чихэвчээ зүүгээд бослоо.
Онгоцны буудлаас гаран..
Би:Дотуур байр хаана вэ?
Кан туслах:Захирал таныг дотуур байранд байлгахгүй гэсэн
Би хөмсгаа зангидан:Би дотуур байранд орно гэж байна гэж хэл. Намайг одоо энд тайван орхи ойлгосон уу
Кан туслах:Гэхдээ
Би:Аавлуу залга
Кан:За *залгах*
Би:Байнуу ааваа та юу яриад байгаан бэ та намайг ахлах сургуульд орхдоо хүссэн бүхнээ хийж болно гээ биздээ.Одоо би өөрийнхөөрөө баймаар байна надад одоо таны тэр карт машин байр хэрэггүй. Кан туслах ч хэрэггүй
Аав:За яахав гэхдээ юмыг яаж мэдхэв бүгдийг нь өөрөө аваад хадгал. Элдэв хэрэг төвөгт орооцолдвоо бас баригдваа
Би:Би баришдахгүй амлаж байна одоо намайг тайван орхи
Аав:За яахав гэхдээ чи хичээлээ эхэлтэл шинэ байрандаа амьдар ойлгов уу бас битгий гэрийн үйлчлэгч нар хамгаалагч нарыг хөөж туугаад байгаарай
Би:Ойлголоо дахиж битгий залгаарай энэ 3 жил намайг байгагүй гэж бодоорой тасаллаа гэж хэлээд таслан утсаа Кан туслхад өгөөд түүнд хандан
Би:Сонссон биздээ одоо нүднээс далдар гэж хэлэн гарнаас нь ачаагаа аваад зөрөн явав. Машин зам дээр ирээд таксинд суун шинэ гэрийнхээ хаягийг хэлээд хөдлөх гэтэл хэн нэгэн гүйж орж ирж суун хурдан хөдлөөрэй гэж орилов.
Жолооч ахч сандран байрнаасаа хөдөллөө.
Миний амар тайванг эвдхэд би маш дургүй учир нөгөө залууруу тогтон муухай хартал Үнэхээр царайлаг залуу өөдөөс ёжтой инээмсэглэлээр харж байв. Хөөх царайлаг юмаа.
...:Сайн уу гэж надад хэлснээ жолоочод хандан Ингээд зогсчих жолоочоо энэ залууг буулгаадхы гэж хэлэх нь тэр.
Би:0.о хөөе2 яахаараа би энэ таксинд түрүүлж суусан юувэ бүдүүлэг амьтан чинь.
...:Надаа хамаагүй ээ залуу яг одоо буу...

~Double LIFE~ [-Complete-]Where stories live. Discover now