13 (Гэрээ)

164 14 0
                                    


Жин Мисүг дагуулж ирэн ангийн голд аваачхад Жимин Жинийг дагуулан холдов.Ангийн хөшгийг хаачмхсан байх бөгөөд хав харанхуй ч Мисү гийн дээрээс гэрэл ассан байв.
Жонгүүг Мисүгийн урд ирж зогсон
Жонгүүг:Би Лухантай үерхэж байгаа
Гэхэд Жин ангайн үг хэлэх гэж байтал Жимин амыг нь дарчихав.
Юни үе үе Намжүүнийг даван Жиминийг ширтэж байгаа нь Намжүүний санааг нь их зовоож байв. Жимин түүнээр тоглохвий гэдгээс мөн Жиминийг сайн охинтой гэдгийг мэдээд яах бол гэхдээ хамгийн бол айж байгаа зүйл нь Намжүүн Юнид татагдсан болхоор алдхаас айж байсан юм.
Мисү:Б.битгий тоглоод бай Лухан чинь эрэгтэй
Жонгүүг:Мэднээ би ижил хүйстэн
Мисү:Ю.юу битгий тоглоод байлдаа худлаа биздээ тоглоом гэж хэлэлдээ гээд орилов.
Лухан Мисүгийн урд ирхэд Жонгүүг хойшлов.
Лухан гарыг нь барин:Бид хоёр бие биедээ сайн биднийг ямарч ваар дээрээс унасанч салахгүй
Мисү:чи чи муу яаж тэрнийг минь надаас булааж чаддаг байнаа ваар гэнээ тиймээ тэр ваарыг чинь би унагаасан юм болов уу би дахиад ч унагаана. Би чамайг яаж ийж байгаад Жонгүүгээс салгана харжил байгаарай ямарч аргаар хамаагүй гээд ангиас гүйн гарав.
Мисүг гарангуут Хусог Тэхён хоёр хөшгийг нээн Жимин гэрэл унтраав.
Аирин:Яаанаа тэ харинч Арамыг заначиж байгаан бишүү
Га Юл:Харин тиймээ ямар нэгэн асуудал гарвал яанаа.
Тэхён:Ямартайч тэр гээд Хусогийн барьж буй камерийг толгойгоороо дохин тэр байхад гайгүй байхаа.
Би:Лухан бол өөрийгөө хамгаалаад аваад явчихнаа.
Жонгүүг:Тийм шүү харин энэ хадагтайг л би харж хандах хэрэгтэй гээд бэлхүүсээр нь тэврэв.
Намжүүн:Гэхдээ Шюга тэр үед байвал яанаа?
Жонгүүг:Эргүүнүүд минь Хусог
Жимин хоёр мууч сайн ч бие хамгаалагч нэртэй биздээ
Хусог:Тийм билүү хха мартчиж гээд тэнэг инээв. Энэ мөчид хаалга чимээгүй хаагдахыг хэн ч анзаарсангүй.
Бүгд тагцгаан ангируугаа зүглэцгээв.
Жин Жонгүүгийн замыг таглаад:Орой тараад ярилцацгаая чамд хэлэх чухал зүйл байна дүүгийн чинь талаар гээд яваад өгөв.
Хичээл орсоор сүүлийн паар болход Намжүүн огт харагдсангүй.Гэтэл хүүхдүүд надаа орилолдоод байв.
Гадаа гартал Намжүүн муу тэнэг гурван давхарын цонхноос хоёр гараараа бариад биеэ гаргачихсан байв.
Намжүүн:Юни би чамд хайртай надтай үерхээч хэрвээ үерхэхгүй бол би үсэрлээ шүү гээд орилов.
Жимин хажуунаас орилон:Яаа үсэрээч дээ тэгээд хары алив үсэр
Намжүүн:Алнаа чамайг гээд нэг гараараа барин нөгөө гараа нударгаа зангидаж харуулав.
Тэхён:Еэээ чи чаддаг юм бол хоёр гараараа алнаа гээд нударгаа зангидалдаа алив харая
Намжүүн:муу новшнууд алнаа гэсэн хэрнээ хойноосоо гараа тавихгүй байв.
Хусог:Еээ Юни нь хариулдаггүй ээ миний муу ах зориг гарган өндөрт гаржаахад хха
гэхэд яг хажууд нь зогсож байсан Юни:За буугаад ирээ мангараа ингэж байгаан жинхнээсээ унах нь байна би тахир дутуу найз залуутай болмооргүйл байна шүү гээд орилов.
Миний толгой гэнэт эргэн нүд харанхуйлаад явчихав удалгүй цагаан талдаа хүрээд ирлээ...
Луханы талаас
Харанхуйд уусан сууж байтал хажууд ваар унах чимээ гарав. Дээш бүүдгэр тэнгэрлүү хартал санаа зовиносон царайтай нэгэн охин харагдаад уусан алга болов.Хөөрхөн юмаа гэвч сая яг юу болсон юм бол гэх бодол орж ирэв. Яагаад ч юм тэр охинг харахыг хүсэн Арамтай солигдохыг яарана.Удалгүй харанхуй тал д гэрэл гаран Арам надтай зөрөн ирлээ тиймээ миний гарах цаг боллоо гэж амандаа шивнээд нүдээ нээлээ.
Эргэн тойрноо хартал сургуулийн гадаа байх бөгөөд тойроод олон хүүхдүүд байв.Ажиглан явж байтал миний харсан охин надруу цоо ширтээд зогсож байв. Түүнрүү чиглэн явтал тэр зугтчихлаа.Ардаас нь гүйсээр хүнгүй газар ирэн түүнийг хананд шахав.
Лухан түүний нүдлүү ширтэн:Чи хэн юм бэ
...:Арамаа ингэж эрэгтэй хүн шиг жүжиглэх хэрэггүй ээ чамайг Жонгүүг шиг хувирдаг гэдгийг чинь мэдсэн Лухан болж жүжиглэх хэрэггүй гээд шийдэмгий харав.
Лухан:энэ охинч болгоомжгүй байжээ хүмүүст мэдэгдээл гэхдээ би Арам биш Лухан Ши Лухан гээд охинлуу ширтэв.
Лухан үргэлэлүүлэн:Чи миний дээрээс ваар унагаасан тиймүү
...:нөгөө юу
Лухан:тохиролцоё
Охин:Юу?
Лухан:Би энэ бүхэнг мартана оронд нь чи 1 сар миний боол бол.
..:Боол гэнээ?
Лухан:Тиймээ би чамайг хүссэн үедээ дуудаж хүссэнээ хийлгэх болоно гээд утасны дугаарыг нь тэмдэглэж авав.
Лухан:Чамайг хэн гэдэг юм?
...:За яахав болж байна ганцхан сар.Намайг Ий Сора гэдэг...

~Double LIFE~ [-Complete-]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon