14(Тэмдэг? Зүүд?)

168 18 2
                                    

Хичээл дээр Лухан утасруугаа гөлрөн инээмсэглэн сууна.
Тэхён:Хөөе энэ Лухан зүгээр үү тэр зивүүн амьтан инээж байна гэж үү дээ?
Жимин:Хха сонин юмаа дуралчихсан юм байхдаа
Хусог:еээ Жонгүүгаа чи хайртай бүсгүйгээ эмэгтэй хүнтэй хуваалцхана дээ
Жонгүүг:яаа амаа хамхи нээрээ тараад бүгд гэртээ эрт цуглаарай Жин ах юм хэлнэ гэсэн.
Орой гэрт
Бүгд өрөө тойрон сууцгаана. Жонгүүгийн дүү Жихён Жин 2 хамтдаа суусан байх бөгөөд гэнэт гар гарнаасаа хөтлөлцөчхөв.бүгд гайхан тэр 2 ийн гарлуу харцгаав.
Жонгүүгийн царай хувиран:энд юу болоод...
Жин:Жихён бид хоёр үерхэж байгаа 2 нилээн удаж байна. Гээд хэлж дуусвуу гүюү Жонгүүг цохиод авав.
Дээр нь гараад заамдан:та яаж чадаж байнаа гээд орилон дахиад цохив.
Жонгүүг:Өмнөх олон охид шигээ Жихёнийг бодоо юу гээд дахиад далайн цохих гэтэл Жихён уйлан болиулаад:Ахаа тэр өөрчлөгдсөөн гуйж байна.Бид 2 жил болж байгаа.
Жин цус гарах уруулаа арчин:Би Жихёнийг хуурахгүй ээ амлаж байна би түүнд чин сэтгэлээсээ хайртай гэв.
Жонгүүг дахин нэг цохичихоод гэрийг орхин гарав.
Жихён Жиний нүүрийг цэвэрлэн суух ба бусад нь тэр хоёрт баяр хүргэцгээв.
Лухан буйдангийн голд эхэмсэг суун тэднийг ажиглаж байтал биенд нь маш их өвдөлт ирэн газар атиралдан хэвтэв.Яг л хүнд зодуулж байгаа мэт энд тэнд нь зохих мэдрэмж түүнийг зовооно.Ядаж л жинхнээсээ хүн зодож байвал босоод зодолдохсон даанч хэн ч түүнд хүрээгүй хирнээ ингэж өвдөх нь гайхамшиг эсвэл аймшиг.
Залуус гайхан Луханлуу гүйн очтол Лухан гэдсээ барин бөглүү авиа гаргаад цусаар ханиалгах нь гэдэсрүүгээ хүнээр цохиулж байгаа мэт харагдаж байв.
Хусог сандран:Юу болоод ыайгаан бэ одоо яах вэ?
Тэхён:гэхдээ тэр яг л Жонгүүг Юнги 2 шиг санагдахгүй байна уу тэд бас хааяа яг ингээд зүгээр байж байгаад хүнээр зодуулж байгаа юм шиг сонин болчихдогшд
Намжүүн:ямартайч Ким туслахад хэлэх хэрэгтэй гээд нүүрээ даран атиралдан хэвтэх Луханлуу санаа зовинонгуй харав.
Намжүүн:Байна уу Ким туслахаа Лухан сонин болчихлоо зүгээр сууж байгаад яг л хүнд зодуулж байгаа юм шиг атиралдаад ёолоод цус гараад байна.
Ким туслах сандаран:Яанаа нөгөөх нь эхэлчихэж ямартайч түүнийг өрөөнд нь оруулаад хэвтүүл одоо нүүр гаран дээр нь сорив гарж магад эм түрхээрэй.Удахгүй зүгээр болно.
Намжүүн:Энэ яг юу вэ
Ким туслах:Би сайн мэдэхгүй ээ багаасаал Лухан ноёнтон ингэдэг байсан эмнэлэгт үзүүлхээр хэнч тайлбарлаж чаддаггүй.
Намжүүн:За гээд таслав.
Лухан удалгүй зүгээр болон амьсгаадан хэвтэв.
Намжүүн очин дээш нь харуултал нүүр гар нь шарх болчихсон амнаас нь цус гарж байв. Лухан өөрөө ухаан нь орж гарж байгаа бололтой манарсан амьтан хэвтэж байв. залуус дамжилдан өргөсөөр өрөөнд нь оруулж хэвтүүлээд Жихён шархыг нь цэвэрлэж залуус Луханы өрөөг сонирхов.
Жин залуусд хоол хийн Луханд зориулж зутан хийв.
Луханы өрөөнөөс Жихён уйлчихсан гарж ирэв.
Жин санаа зовон:Хайраа яасан бэ юу болсон гээд очтол
Жихён:Зүгээр дээ яагаад ч юм Лухан ах нэгэл дотоно санагдаад.Түүний өрөө намайг татаад өөрийн мэдэлгүй уйлчихлаа.
Жин:За миний хайр суугаад хоолоо идчих гээд суулган хоол аягалав.
Хусог:яа хосууд ч өөр байна шүү хха
Тэхён:Нууцаар аяганд нь мах нэмж хийж өгөөл хха.
Гээд залуус хөгжилдөцгөөн шөнө унтхаар явцгааж байтал хаалга онгойн Жонгүүг цус нөж болсон хагас ухаантай амьтан хаалгаа онгойлгоод л ухаан алдчихав.
Жихён ахыгаа тэвэрч аван уйлж гарав.
Жихён:Ахаа ахаа та зүгээр үү намайг уучлаарай би муу дүү юм гэхэд Жин хүрж ирэн тэврээд:ямартайч шархыг нь цэвэрлэчих гээд Жонгүүгийг өрөөнд нь оруулаад бусаддээрээ ирэв.
Жимин:Юу л болоод байна даа
Жин:Ямартайч сэргэхээр нь асууя юу болсонг нь
Намжүүн:Гэхдээ нэг л сонин санагдаад байх юмаа?
Гэхэд Жихён хувхай цайсан амьтан Жонгүүгийн өрөөнөөс гарж ирэв.
Жин гүйж очин:яасан бэ?
Жихён:а.ахын шарх я.я.яг Л.Лухан ахыхтай ижилхэн байна. Байж боломгүй юм.
Намжүүн:Юу тоглоод байгаа юмуу?
Хусог:За үгүй байлгүйдээ битгий тоглоод бай гээд худлаа инээв.
Жимин:Нээрээ удахгүй төрсөн өдөр нь юм байна шд Жонгүүг Шюга 2 ийн
Намжүүн:хэзээ билээ
Тэхён: нөгөөдөр
Намжүүнтй утас дугаран автал
Кан туслах:Луханы бие яаж байна
Намжүүн:Шархыг нь эмчилсэн гайгүй ээ
Кан.т:За ашгүй2 нээрээ нөгөөдөр төрсөн өдөр нь шүү гээд таслав.
Намжүүн:Х.хөөе нөгөөдөр Лухан Арам 2ийн ч бас төрсөн өдөр нь гэж байна.
Жимин:Хоо нээрээ юм уу?
Жин:Энэ нэг л сонин байна даа
Хусог:Энэ хэд ямар нэг холбоотой юм биш биздээ
Намжүүн:Мэдэхгүй ээ ямартайч судалсан нь дээр байхаа
Тэхён:Би энд тэндээс мэдээлэл хайя. Цахим зүйлсийг надап даатга
Хусог:Жимин бид 2 лам бөө гэх хүмүүсээр явцгаая асууж үзэе
Намжүүн:Тэгвэл Жин бид 2 нөгөөдөрийн төрсөн өдөрт зориулж юм бэлдэе Жихён чи Тэднийг асраарай
Жихён:Ингэхэд Арам гэж хэн юм? гээд гаыхан асуув.
Жин түүнд бүх зүйлсийг тайлбарлаж өгөн унтацгаав.
Харуй бүрий болж цагийн зүү 00:00 ийг заахад зүүдний ертөнцөд 1 охин 3 залуу ирцгээлээ.Гол горхи урассан цэцэг жимс дэлгэрсэн сайхан газар тэд дөрвөн өөр зүгээс өөд өөдөөсөө ширтэн ирцгээлээ.
Арам:Сэвшээ салхи тэдэнд миний хэлсэнг шивнэ. Бид..
Залуус:Салхи минь чи надад юуг шивнэв гээд нүдээ анин гараа алдлав.
Жонгүүг нүдээ анин:Бид
Юнги:Бол
Лухан:Нэгэн
Жонгүүг Юнги Лухан:бүхэл гээд нүдээ нээхэд тэдний нүд өөр өөрөөр гэрэлтэж байв.
Луханы нүд тас хар бөгөөд нүдэнд нь буга гялтган харагдана.
Юнгигийн нүд байгаль мэт ногоон байх бөгөөд эрвээхий нүдэнд нь гялтганана.
Жонгүүгийн нүд цагаан туяатай байх бөгөөд цагаан Лили цэцэг нүдэнд нь харагдана.
Тэдний голд гоёмсог даашинз нь салхинд хийссэн Арам зогсох бөгөөд түүнийг нүдээ нээхэд эрвээхийс нисэн хуйларч салхи салхилан цэцэгс дээш хөөрөв. Хязгааргүй далай мэт гүн хөх нүдэн дунд өндөрт харайж буй чонын дүрс харагдана. Эргэн тойрноо цоо ширтэх охинг хараад залуус бүгд түүний өмнө бөхийн хүндэтгэл үзүүлэв.
Удалгүй тэдний ирсэн зам цагаан цэнхэр ногоон хар өнгөөр хучигдан бүхийл зүйлс хоёр хуваагдав.
Цэнхэр өнгө бусад өнгүүтэйгээ холилдон солонгорно.
Арамын талаас
Нүдээ аажмаар нээн эргэн тойрноо ажиглалаа өрөө бүхэлдээ хар саарал байх нь түүний өрөө гэдгийг илтгэнэ.
Өрөөнөөс гарах замдаа шөнө зүүдэлсэн учир битүүдэг зүүдээ бодлоо.Тэр яг ямар учиртай зүүд юм болоо?
Бодол болон алхаж байтал нэг охин хүрж ирэн зүгээр үү гээд намайг ширтэж байснаа гайхширан:Таны нүүрэндэх шарх алга болчиж гэхэд хажуу хаалга онгойн Жонгүүг шархдсан байртай байх бөгөөд толгойгоо барин бодол болсоор гарж ирэв. Гэхдээ түүний нүд..
Жонгүүгийн талаас
Учир битүүлэг зүүд зүүдэлсээр сэрлээ. Нүүр ам минь шарх болсонг хараад өчигдөр зодоон хийснээ саналаа. Хөдлөх тоолонд толгой өвдөн толгойгоо барьсаар өрөөнөөс гархад өөдөөс Жихён болон Арам харж байв.
Жихён:А.ахаа таны нүд ц.цагаан с.ссаарал
гэж хэлж байхад Арам нүдээ анин доошоо харж байгаад эргэн нээхэд түүний нүд гүн хар өнгөтэй болсон байх бөгөөд гялтганаж байв.
Гэтэл гэнэт Луханы нүүрэн дээгүүр шарх сорив үүсэв.
Жихён:Том нүдэлсээр та 2 ийн нүд 0.о
Бас шарх чинь гээд том нүдлэв.
хажуудаа байх толийг шүүрэн аваад хартал нүд минь цагаан саарал өнгөтэй болчихсон байх бөгөөд дотор нь Лили цэцэг гялтганаж байв.
Гайхан Луханлуу хартал тэр яг л надшиг шархтай байв. Бас нүд нь надшиг гятганах ч хар өнгөтэй мөн Лили биш буга гялтганана. Яг л
Би Лухан:Өнгөрсөн шөнийг зүүд шиг гэж хэлээд бие биерүүгээ ширтэв.

~Double LIFE~ [-Complete-]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora