12(Хэрэгтэн олдлоо)

163 15 1
                                    

Тэхёний талаас
Дээвэр лүү хартал Пак Мисү Ий Сора 2 сандарсан байртай эргээд цаашаагаа гүйчихэв. Ий Сора бол Мисүгийн найз.
Яаран Лухан луу гүйхэд Хусог Жимин 2 араас дагаад гүйв.Яг очих гэтэл..
Арамын талаас
Шокноосоо гараагүй байж байтал хэн нэгний дулаан цээж бүрхэн авлаа..
Намуухан хоолойгоор Жонгүүг:Галзуу охин минь хэлсэн байхаа надгүйгээр хэзээч битгий явж бай гэж чи бол минийх миний эмэгтэй би чамд сайн надтай одооноос үерэх гээд хоолойгоо засав.
Би:Ю.ву чи одоо намайг гуйгаад байгаа юмуу гуядаад байгаа юмуу
Жонгүүг:Гуядана гэж миний 2 гар чиний гуяндээр биш нуруун дээр байна гээд тэврэлтээ чангаруулав.
би инээдээ тэвчиж ядан:яаа мангараа би зүйрлэж байна.
Жонгүүг:Эхм тэгээд хариугаа
Би:Би чамд сайн одооноос надтай үерэх *жонгүүгийг дуурайх* гэнэ шүү ямарч романтик юм байхгүй гээд амандаа үглээд түүнд хандан Чи надад хариу хэлэх сонголт үлдээсэн юмуу тулгачихаад за яахуу хариу хүлээж байгаа бол би бодноо гэхэд Жимин Тэхён Хусог 3 цаанаас дээрийн 3 охинтой хамт гүйж ирэв.
Тэхён:Ёоо Жонгүүг би чамайг ийм гаж сонирхолтой гэж мэдээд байсан юмаа
Жимин чээжээ гараараа хаан:Яаж азаар миний сайхан биенд татагдаагүй юм
Хусог:Лухан ч хөөрхөн л дөө яагаав нөгөө царайлаг залуусын тэмцээний дараа болсон үдэшлэг
Жонгүүг:хха би гомо байсанч та хэдийг лав тоохгүй тэглээч тэр Лухан биш Арам арасо
Хусог алмайран:Хооо Жонгүүг инээж байна би халуураагүй биз
Жимин:Миний гипс иракц өгөөд ганцаараа хий харсан гэсэн үгүй байжээ хха
Га Юл:За тэр яах вэ гэхдээ гол нь хэн энэ ваарыг унагаав.
Аирин:Харин тиймээ жаахан л зөрсөн бол GG ff
Жимин:Чи л нэг Дота2 тоголдог Тэхёнтой үерхэдэг гэсэн шиг хэрэглэж байгаа үгийг нь яаая гээд гуяаа барив.
Аирин түүнийг чимхээд худлаа инээн:Нэг тийм юм бий гээд инээв.
Тэхён харин бодолгоширсон нэгэн зогоссоор.
Би:Тэхён зүгээр үү гэхэд тэр тоосонгүй.
Жонгүүг:Тэр хүнийг олоод зүгээр өнгрөөхгүйдээ
Хусог:Сайн бодоцгооё
Жимин:Жонгүүгаа 2 лаа нойл орцгооё гээд тэр 2 явав.
Хусог:Би орлоо ямар нэгэн хүн харсан байна уу асууя
би:Тэгвэл би хамт явий гээд явцгаав.
Тэхён хэсэг тэндээ зогсож байгаад Аирин Сужон Га Юл 2 ийг орж бай гэж хэлээд утсаа аван 3р зэргийн ОРК гэсэн дугаарлуу залгав.
Харилцуурыг Намжүүн аван
Намжүүн:яав?
Тэхён:Менежерийн өрөө ороод нөгөө хэдийгээ BTS дромд цуглар гэж зарал гэхдээ нэмээд Арам Аирин Сужон Га Юл 4ийг ч бас дуудаарай гээд таслав.
Намжүүний талаас
Юни тэй уулзаад юм ярилцан явж байтал Тэхён залгачихаад хариу ч сонсолгүй салгачихлаа. Юниг дагуулан менежерийн өрөөрүү очтол ашгүй өрөөндөө алга Микрофон дээр нь очин асаагаад СD гээ хийн дуу явуулаад Микрофоныг нь барин үглэж эхлэв.
Тэднарт цугларахыг мэдэгдээд Юниг дагуулан гялс BTS дром гэгдэх нууц ангируугаа явав.
Жонгүүг Жимин 2 нойлоос дууг сонсон явцгаав.
Тэхён амрах өрөөнд зарлахыг хүлээн нүдээ аниж хэвтээд яах талаар бодож байв.Удалгүй дуу гармагц босон өнөөх ангийг зүглэв.
Дромд иртэл Тэхён чухал царайлан угтав.
Жин:яасан бэ
Тэхён:Би Арамын дээрээс ваар унагаасан хүмүүсийг харсан.
Жимин:Хүмүүс гэнээ?
Тэхён:тиймээ гэхдээ үүнийг хэрхэн шийдвэрлэх вэ? Яаж хэргийг нь хүлээлгэх вэ?
Хусог:Надаа нэг санаа байна
Жимин:Надаа бүүр гоё санаа байна
Жимин Хусог 2:Бүгдээрээ ямар нэгэн арга бодож олоод өөрсдөөр нь буруугаа хүлээлэгцгээе
Тэхён:Харин наадхыг чинь л хэлээд байна шдээ нэг юмыг хэлэх гэж юун сүртэйн
Жимин:Тэгвэл надаа өөр нэг санаа байна
Хусог:Надаа бүүр гоё санаа байна
Хусог Жимин:Тэд нарыг дагуулж ирээд энд байцаагаад өөрсдөөр нь хэргийг нь хүлээлгэе
Тэхён чихээ нэг ухаад:би одоо давхарлаж сонсоод байгаан байхдаа.
Жонгүүг:За яахав тэгэе гэхдээ хэн юм бэ гээд Тэхёнлуу хөмсгөө зангидан харав.
Тэхён:Мисү Сора 2
Жин:Тэгвэл тэднийг нэг нэгээр нь энд авчрацгаая
Хусог:Санааг нь гаргаснаараа Жин ахаа та авчир
Жимин:Тиймшүү гээд бүгд санал нэгдэв.
Жинийг гарах гэж байхад нөгөө хэд бөөгнөрөлдөн юм ярилцсаар үлдэв.
Жин ангиас гаран Мисүгийн шүүгээний хажууд түүнийг хүлээн чихэвчээ зүүгээд зогсов.
Мисү хүрж ирэн шүүгээгээ онгойлгоод үсээ нэг гараараа хаман хойшлуулав.
Жин түүнийг хараад чихэвчээ далд хийн очоод шууд л шүүгээг нь хаан гарнаас нь хүчтэй татаад шүүгээг нь налуулав.
Жин:Яах гэж Луханы дээрээс ваар унагаасан юм хэл хэлээч гээд чанга орилон хөмсөгөө зангидав.
Мисү түгдэрэн:Ю.ву яриад
Жин:Худлаа ярих гэсний хэрэггүй гээд гарнаас нь татан нөгөө ангид хүрж ирэв.
Ангид орход тэр хэд ширээ сандалыг хойш болгон янзалсан байв.

~Double LIFE~ [-Complete-]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang