20 цаг болж залуус бүгд энд тэндээс ирцгээв.Хаалгаар дөнгөж ормогц л сайхан хоолны үнэр ходоод гижэгдэнэ.
Лухан бэлдсэн зүйлсийг харан гайхсаар:Энэ?
Намжүүн:Төрсөн өдөр чинь биздээ бас Шюга Жонгүүг 2ийн төрсөн өдөр.
Лухан:Аан тиймүү гэхдээ маргааш биздээ?
Намжүүн:Тэд төрсөн өдөр болгоноороо үхсэн юм шиг унтдаг.
Лухан:Хоо би ч бас төрсөн өдрөөрөө хэзээч гарч ирж байгаагүй.
Намжүүн:Тэгвэл үдэшлэгээ эхэлцгээе гээд инээлдэцгээв.
Хусог Жимин 2 нилээн халаад явчихсан байв.
Хусог солийн усан үзэм зүү утсаар оён орилоно.
Хусог:Энэ миний монжого монжого
Жимин:-.- солиороод бай мончок гээч
Хусог:Үгүй ээ монжого л бол монжого за гээд хэлээ гарган өнөөхөө эргүүлээд Жиминийг цохив.
Жимин:Жин ахаа дахиад зүү байна уу? би Хусог шиг юм хиймээр байна гээд зогсиулав.
Лухан төрсөн өдөрөө анх удаа ийм сайхан бас хөгжилтөөгөөр тэмдэглэж байв.Удалгүй түүний нүд харанхуйлан харанхуйд ууслаа.
Арамын талаас
Нүдээ бага багаар нээн эргэн тойрноо хартал Төрсөн өдөрийн мэнд Арам Жонгүүг Лухан Шюга гэсэн байв.
Өнөөх хэд ч нилээн халсан харагдав.
Шюга намайг анзааран хажууд суугаад:Төрсөн өдрийн мэнд Арам гээд хацар дээр үнсчихэв.
Воохх догдолж байна үнэхээр их бурхан минь зүрх цээжнээс минь гарах нь уу гэлтэй цохилж нүүр улайгаад химийн урвал явагдан алж өгөв.
Би:ч.чамд ч бас мэнд
Шюга:Сайхан өдөр байна чи өнөөдөр үнэхээр хөөрхөн байна
Би:Баярлалаа гэхэд хоёр хацар час улаачихав.
Шюга талмийсан нүдээр надруу ширтэж байгаад
Шюга:Би
Би:Айн ?
Шюга:Би чамд
Би:Надад юу гэж?
Шюга:Би чамд сайн надтай үерхээч гээд найгсаар өөдөөс минь харж байгаад халаасаа ухан бөгж гаргаж ирээд урд минь барив.
Би шоконд орон яахаа ч мэдхээ байчихав.
Жонгүүг эсвэл Шюга
Бодлогшрон сууж байтал Шюга надруу нураад ороод ирэв.Гайхан хартал хурхирчихсан авж байв.
Эргэн тойрноо хартал биднийг анзаарч байгаа хүн алга бүгд л халамцуу наргиж байв.
Түүнийг чирсээр өрөөнд нь оруулаад хэвтүүлтэл гэнэт нойр хүрээд толгой эргээд эхлэв.
Цаг 00 ийг заан дугархад миний нүд анилдан харанхуйд уусав.
Намжуун өрөөнд орж ирэн Шюгаг ухаан алдчихсан байхыг харан буцах гэтэл цаана нь дахиад хүн байгаа харагдав.
Гайхан дөхтөл Арам хэвтэж байв. Түүнлүү очин сэрээх гэтэл бие нь сулбайн унав. Гаранд нь хүрэн зүрхий зохилт чагнатал зүрх нь цохилохгүй байв.
Хамаг бие салгалан:ЖИН гээд л орилов.
Жин өрөөнд орж ирэн сүнс харсан мэт цайсан царайтай Намжүүнлүү очтол Намжүүн Арам луу гараагаа заан хөшчихсөн байв Залуус ч энэ дуугаар орж ирэн гайхацгаана.
Намжүүн:Арам амьсгалахгүй байна.
Жимин:Шюга ч бас амьсгалахгүй байна.
Тэхён:Яг юу болоод байган бэ чөтгөр гэж
Хусог:Хурдан эмнэлэг явцгаая
Жин:Би сайн мэдэхгүй байнаа гэхдээ хэрэгнүй байх үүр цайтал ажиглая тэд чинь энгийн хүмүүс биш шүүдээ гэв.
Үүр цайн бүгд л тэднийг ажиглаж байв.
Энэ үед Америкт
Эмнэлэгийн цагаанаар хучигдсан өрөөнд Жон овогт гэр бүлийнхэн 15 жил буюу төрхөөсөө ухаангүй байсан хүүдээрээ ирэн уйлан сууна учир нь хүү нь анх төрөөд л амьсгал хураасан бөгөөд эцэг эх нь оршуулж чадалгүй хүүгээ эмнэлэт байлгаж байтал бие нь яг л амьд мэт өсөж том болж байв. Үүнийг эмнэлэгийнхэн тайлбарлаж үл чадна. Бүр болоогүй хүүгийн шүд хүртэл ургасан нь гайхамшиг. Өнөөдөр хүүгийн төрсөн өдөр. Тиймээс л тэд уйлан сууцгаана.Орны хажуугийн вааранд Лили цэцэг хийсэн байх бөгөөд өрөө тэр читгээ гунигтайгаар уйлах дуунаас өөр юу ч үл сонсогдоно.Саяхан л анхилуун үнэрээ бусдад түгээж байсан цэцэг өнгөө алдан хэдхэн хормын дотор хатаж хорчийн харлав.Гэтэл гэнэт үүнтэй зэрэгцэн зураас байсан зүрхний бичлэг...
Энэ үед Солонгост
Оршуулгын газар тэр чигтээ ногоон зүлгээр хучигдсан байх бөгөөд нэгэн булшны өмнө хар хувцастай Мин овогтныхон уйлан сууна. Энэ өдөр тэдний ууган хүү нь мэндэлсэн бөгөөд мөн амьсгал хураасан өдөр юм.
Ногоон тал бүхэлдээ уй гашууд автсан байх бөгөөд булшны дээгүүр эрвээхэй ирэн эргэдэн нисэв. Удалгүй өндөрт хөөрөн нисэж байсан эрвээхэй булшны хажууд үхэтхийн унав. Үүнтэй зэрэгцэн булшны өвс шороо...
Энэ үед Солонгост
Шюгагийн өрөөнд анир чимээгүйд автсан байх бөгөөд бүгд л тэр 2ийн амьсгаа даран ажиглана.
Гэтэл зурагт нь өөрөө гэнэт асаж эхлэн дэлгэцээр Чоно Буга 2 өөд өөдөөсөө харах дүрс гарах бөгөөд сайтал харвал тэдний хажууханд Лили цэцгэндээр эрвээхэй суув байгаа харагдав. Чоно буганд ойртон хоншоорт нь хүрхэд буга үхэт хийн унав.
Цааш явсаар чоно Лили цэцгэндээр хүрж ирэн мөн адил хоншоороороо хүрхэд цэцэг хагдарч унан эрвээхэй нь ч адил хөдөлгөөнгүй болон унах нь үхсэнг илтгэнэ.
Гэтэл гэнэт буун дуу тас хийж чоно газар үхэт хийн уналаа гэвч түүнээс гарах цус ьунгалаг цэнхэр...гэж байтал кадр тасран зурагт жирэлзэж эхлэв. Бүгд энэ учир битүшлэг үйл явцыг үл ойлглн сууж бсйхад. Жимин Хусог 2л нэгэн зүйлийн тунгаан бодож учирыг нь мэдэж байх шиг байв.
Гэтэл гэнэт ухаангүй байсан 2...
YOU ARE READING
~Double LIFE~ [-Complete-]
FantasyДавхар амьдрал.. Хүмүүс миний тухай сонсоод энгийн өвчтэй гэж боддог гэвч үүнийг ямар учиртайг мэдэх хүн ховор. Энэ бол нэгэн цагт өөр өөр газар мэндэлсэн 4 хүүхдүүдийн холбоотой хувь тавилангаас эхэлсэн... Тэд өөр өөр улсых У Арам Монгол 15 тай эр...