20 (Түнэр харанхуй,Тэргэл сар.)

102 10 4
                                    

  Энэ бүх ярианы дараа гадаа хэдийнээ бүрэнхий орж тэнгэрт бүүдгэр сар манджээ.  Өрөөг ч мөн ялгаагүй харанхуй бүрхэж байх үед тэдэнд бүгдийг хэлж өгхөд өөдөөс минь үл итгэсэн байртай гайхан харна.
Жонгүүг: том нүдлэн "нээрээ гэж үү?" гэсээр асуухад нь Арам нүдээ эргэлдүүлсээр "Тиймээ үнэн гэхдээ энэ бүхэн нэг домгоос үүдэлтэй гэж ярьдаг. Үүнд юу гардгийг би мэдэхгүй. Эртний нэг судар байдаг гэсэн байхаа түүнд бүхийл зүйлс бичээстэй байдаг гэсэн." гээд хөнгхөн санаа алдахтай зэрэгцэн
Хусог амандаа зөөлхөн "Шулмын тэмдэглэл" гэж шивнэх төдий хэлсэнг Тэхёноос өөр хэнч сонссонгүй. Гэвч угийн хайнга Тэхён  нээх анхаарал хандуулсангүй бусдаа ширтэж эхлэв.
Арам бага зэрэг эргэлзэнгүй царайлсаар "Энэ домгийн талаар тэд мэдэх байх" гээд Жимин Хусог 2 луу толгойгоороо дохин өөдөөс нь ширтэж эхлэв.
Жимин бага зэрэг цочис хийсэнч хэлэх эсэхдээ эргэлзсээр "Үүнээс би нэг л зүйлийг хэлж чадна. Арам Лухан мөн Юнги Жонгүүг 2 ихэрүүд."
Жин түүнлүү үл итгэсэн харцаар харсаар хөнгхөн инээд алдаад "Юу чи юу солиороод байгаан бэ? тэд өөр өөр улсых -.-" гээд дооглох янзтай толгойгоо сэгсрэв.
Хусог яаж тайлбарлахаа мэдэхгүй байгаа бололтой бага зэрэг дагзаа маажснаа "Бишээ юу гэмээрч юмб дээ Лухан Арам 2 ихэрүүдийн хүүхдүүд нэг үгээр үеэлүүд. Харин Жонгүүг Юнги 2 ч бас өөр нэг ихэрүүдийн хүүхдүүд." 
Намжүүн одоол ойлгосон бололтой толгой дохин бага зэрэг инээмсэглэсээр"Тэгээл хэлнэ биздээ солиороод зүгээр.Тэгхээр чинь ихэр гэсэн үг бигш байгаа биздээ"
Жин энэ эвгүй бас хачирхалтай нөхцөр байдлыг эвдхээр шийдэн "Зза бүгдээрээ ингээд уулзацгаасан юм чинь сайхан ууцгаая." гээд инээмсэглэн хэлтэл
Жиминий нүд томрон"БОЛОХГҮЙ ЭЭЭ" гэсээр гараа савчуулав.
Намжүүн цочсон бололтой гараа чээжиндээ авчран "Чи солиорчихсон юм уу?" гэхэд 
Жимин"Уувал тэд биеэ хянаж чадахгүй болно Луханд аюултай"гэсээр утгагүй зүйл нэг амьсгаагаар шулганав.
Тэхён тэнэг инээсээр "юугаа яриад байгаан бэ? Бас Хусог үхсэнээ цонхоор өлөв дөлөв гээд байгаан." гэхэд
Хусог бодлогоширсоор"Тэнгэрт од яагаад гарахгүй байнаа" гээд нилээн сандарсан байртай хэлсэнээ тэр од мөн үү эсвэл биш үү? Яанаа яанаа гээл сандраад эхлэв.
Намжүүн нүдээ онийлгон "Тэр харж байна уу од зөндөө байна ок одоо сондгойрсон 2 нь архинд яв." гэсээр тэднийг үл тоон тоглоом тоглох санаа гаргаж тоглохоор болцгоов. Энэ бүх явдал хэдий хүнд бас гайхширмаар байсанч тэд найзуудаа эргэн ирсэнд нь баярлаж байв. Тиймээс тэдэнд одоо хамт байгаа нь л чухал байлаа.  Алга тэнгэрээ үзэн тоглоход  Жонгүүг Арам 2 сондгойрон уух зүйлд явхаар болов.
Тэд хувцасаа өмсөн хамтдаа дэлгүүр явах замд Жонгүүг Арамаас огт нүд салгасангүй ширтээд инээсээр явав. Арам ч мөн адил түүний өөдөөс харан инээмсэглэсээр "яагаад ширтээд байгаа юм бэ ? замаа хараа" гээд толгойг нь урагш харуулан түлхээд хамтдаа инээмсэглэж байв.
Харин тэднийг булангийн цаанаас хэн нэгэн ширтэж байгаа гэдгийг хэн нь ч мэдсэнгүй. ????:гараа чанга атган "За яах вэ? У Арам чи хэзээч надаас Жонгүүгийг авж чадахгүй " гээд хорсолтой нь аргагүй ширтэв.

~Double LIFE~ [-Complete-]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora