15 (Төрсөн өдөр)

152 16 2
                                    


Жонгүүг Луханлуу ширтсээр харанхуйд уусав. Түүний мэдэж авсан зүйл бол Лухан ч бас адилхан зүүд зүүдэлсэн гэх хачирхалтай үнэн байсан юм.
Шюга гийн талаас
Бүх зүйл ногооноор хүрээлэгдсэн газар нэг мэдхэд зогсож байх бөгөөд энэ миний байнга ирдэг газар буюу Жонгүүгтэй солигдохдоо ирдэг газар байв.Түрүүний болсон явдал эсвэл зүүд гэмээр зүйл толгойноос минь гарсангүй удалгүй байгаа газар минь цагаан өнгөтэй болон миний өөдөөс Жон Жонгүүг ирж байв. Түүний намайг харах харц урьдийн адил үзэн ядаж жигшсэн биш харин илүү гайхсан байдалтай байх нь сонирхол татна . Гэхдээ би нэг зүйлийг анзаарлаа түүний нүд цагаан өнгөтэй байх бөгөөд дотор нь Лили цэцэг тодоос тод гялалзаж байсан юм. Удалгүй нүд бүрэлзэж эхлэхэд хэсэг анин буцаад нээн эргэн тойрноо ажиглахад Жонгүүгийн дүү Жихён надруу гайхсан янзтай харснаа: Ахаа таны шарх алга болчихлоо бас нүд чинь н.ногоон болчихож гээд гайхсан өнгөөр хэлэв.
Гайхан гартаа байгаа толиндоо хартал үнэхээр л ногоон байх бөгөөд дотор нь нисэж буй мэт эрвээхэй гялалзаж байв.Урагшаагаа хартал Арам бишээ Лухан байна түүний нүд яг л зүүдэнд харсан шиг хар бөгөөд буга гялалзаж байв.
Лухан надлуу харж байснаа : Юнги байхшив. Дотно танилцаагүй юм байна гээд гараа өгөв.
Гайхсанч гарнаас нь барин:Тийм байна. Мин Юнги гэж хэлсэндээ өөрөөч гайхав. Учир нь миний овог Ши шүүдээ Жонгүүг бид 2 хятад хүн гэтэл бид яагаад ч юм өөр өөр нэртэй бас өөр өөр овгоор өөрсдийгөө дууддаг үүнийгээч мэддэггүй хамгийн сайн мэдэж байгаа зүйл минь бид 2 ийн хэн нь ч Ши овогтой гэж өөрсдийгөө боддоггүй зөвхөн үнэмлэхэндээр л байдаг төдий овог.
Лухан:Сонирхолтой юмаа намайг ШИ ЛУХАН гэдэг би өөрөөч ягаад ийм овогтой болсоноо мэддэггүйлдээ зүгээр л ийм юм шиг санагддаг гээд инээв.
Юнги түүнлүү ширтэн:Тиймээ сонирхолтойл юм
Лухан:Би гадаа агаар амьсгаллаа
Жихён:Болохгүй ээ таны бие муу байгаа гэхэд Лухан долоовор хуруугаараа духанд нь тулан:Санаа зоволтгүй ээ би зүгээр гээд утсаа аван юм бичсээр яваад өгөв.
Юнги:Би өрөөндөө орлоо гэсээр явхад.
Жихён:Би хоол хийгээд байж байя гээд гал тогооруу явах замдаа Жин лүү залган юу харсанаа нэгд нэгэнгүй тоочиж хэлэв.
Жин анхааралтай сонсож байгаад :Ойлголоо санаа зоволтгүйдээ би тэдэнд судал гээд хэлчхэе.
Удахгүй хүнс аваад очноо хамт юмаа бэлдэе 00 цагаас өмнө үдэшлэгээ хийхгүй бол юу болхыг мэдэж байгаа биздээ
Жихён:Тиймээ санаа зоволтгүй гээд таслан хоолоо хийж эхлэв.
Юнги өрөөрүүгээ явах замдаа Арамын өрөөний гадаа ирэн хэсэг эргэлзэж байгаад оров.
Өрөөнд орход өмнө нь анзаараагүй юм байна. Өрөө тэр чигтээ цагаан мэт харагдахч сайтар харвал бүх зүйл нь цэнхэр туяатай юм байна.
Нүдэнд оройн зүүд харагдан Арамын үзэсгэлэнт төрх оюун санааг минь дүүргэж байв.
Арамаа чи надад яг юу хийчих вэ? Би магадгүй чамд дуралчихсан юм болов уу?
Луханы талаас
Сора луу уулзах мсж бичээд товолсон газраа хүлээж суув. Түүний ухаан санаа өчигдөрийн зүүдэн дотор явж байтал хэн нэгэн түлхсэнээс болж бөгс минь хүйтэн газар хайрагдав.
Уурлах гайхах зэрэгцэн хартал Сора юу ч болсон шинжгүй миний сууж байсан газар суун зайрмаг долоож байв.
Дээш босон хувцасаа гэвээд :яаа бос гэж хэлэн цамцныхана захнаас татан босгов.
Сора орилсоор өөдөөс хараад :Чи зодоон хийгээ юу хайран нүүр гээд шогширч гарав.
Лухан:санаа зоволтгүй ээ гээд нэг гараа халаасандаа хийн нөгөө гараараа замцныхана захнаас чирсээр явж эхлэв.
Сора:Яаа би ямар нохой юу
Лухан:Би чиний эзэн өнөөдөр 2лаа гадуур зугаалая маргааш миний төрсөн өдөр гэхдээ би хэзээч тэр өдөр гарж ирж байгаагүй.
Сора будилсан байртай:юу?
Лухан:Чи мэднэ дээ Арам бид 2ийг. Төрсөн өдрөөр үргэлж Арам гарж ирдэг би хэзээч гарч ирж байгаагүй. Гэхдээ сонин нь би тэр өдөр үргэлж нэг зүйл хардаг. Ухаангүй хэвтэх нэг залуугийн бие сонин нь огт царай нь харагддаггүй. Зза чи дэндүү их юм мэдчихлээ өнөөдөр миний төрсөн өдрийг урьдчилаж тэмдэглэцгээе гээд гадуур зугаалцгаав.
Жимин Хусог 2 ийн талаас
Худлаа худлаа хэлбэртсэн лам бөө нартай уулзаж тэднээр шоглоом хийсээр байгаад таарлаа. Нэг удган бүр Жиминийг нэг сүнс дагаад байна гээд хачин татаж байгаа юм шиг болход Жимин ухаан алдаад уначихсан. Хөөрхий Хусог чирч гаргах гэж үнэхээр зовсон доо.
Хусог:Хөөе өлсөж үхлээ
Жимин:харин тиймээ яахуу ядаж байхад мөнгө байхгүй
Хусог:ер нь Тэхёнд хэлж байгаад хоолны газрын хяналтын камерийг нь унтраагаад хоолны мөнгийг нь мурих уу?
Жимин:Тэгцгээе гээд нэг хоолны газар гахайлж гарав.
Хажууд нь хоёр өвгөн ирж суун дээр үеийн түүх яриж байхыг нь өлөнтөөд тэр 2 сонсов.
Тэхёний талаас
Баахан л мэдээлэл хайлаа олигтой юм түй ч алга. Жин залган баахан юм хэлхээр нь нүдэн дээрх дүрс бүрийнхэнэ талаарх мэдээлэл хайв.
Юнгигийн тэр нүдэндээрх эрвээхэй Лили 2 ерөнхийдөө үхлийг бэлэгддэг юм байна.
Хайгаад хайгаад Лухан Арам 2 ийхыг олсонгүй ямар учиртай юм болоо. Чоно Од бурхан минь толгой хагарлаа.
Жин Намжүүны талаас
Жин:эртхэн тэмдэглэхгүй бол 00:00 цагаас хойш ухаан алдчихвал тэгээл үдэшлэг өнгөрөө шүүдээ
Намжүүн:Тиймээ гэхдээ яагаад Жонгүүг Юнги 2 төрсөн өдрөөрөө ухаан алдчихдаг юм бол ерөөсөө сэрдэггүй нь сонин...
ЗИАК ДАРААГИЙН ХЭСЭГ ОРЛОО. ӨӨРСДИЙНХӨӨ ТААМАГЛАЛУУДАА ДЭВҮҮЛЭЭРЭЙ ^^ ТЭР НҮД ЯМАР УЧИРТАЙН БОЛ БАС ЯАГААД ЖОНГҮҮГ ЮНГИ 2УХААН АЛДДАГ ЛУХАН ЯАГААД ӨӨР НЭГНИЙГ ХАРДАГ ГЭЭД ДАРААГИЙН ХЭСЭГ ДЭЭР БАГА БАГААР ТАЙЛАГДАХ БОЛНО.

~Double LIFE~ [-Complete-]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora