Ik heb de hele week niet met Scarlett gesproken. Of ik kon het niet op een of andere manier of ik wilde het gewoon niet. Ik kan er ook gewoon niet bij dat het eigenlijk mijn halfzusje is. Ik ben mijn frustratie gaan uiten op het voetbalveld. Toen ik op haar kamer was kon ik zien dat ze uitzicht heeft op het voetbalveld. Als ik een tijdje bezig ben kan ik het niet laten om toch even naar haar kamer te kijken. Ze is bezig om een boompje in elkaar te zetten. Het zal voor haar ook wel anders zijn om voor het eerst alleen kerst te vieren. Ik doe het al sinds dat ik hier op school zit. Het wendt vanzelf. Ik zie dat ze in het raam is gaan zitten. Er rollen tranen over haar wangen. Haar blik vangt die van mij. Ze lacht en zwaait. Zelfs als ze huilt is ze echt het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien. Ze is zo anders als alle andere meiden. Bij de andere kan je ze zo om je vinger binden en bij haar niet. Nee bij haar moet je moeite doen. Ik heb ook nog nooit moeite gedaan voor een meisje en bij haar maakt het me gek. Altijd die botte opmerkingen die ik van haar krijg. Ze geeft niet zo snel op. Ze heeft me beledigd voor de hele school. Zelfs tegen Celeste gaf ze een grote mond. Iets wat een ander niet zou durven. Maar bij haar, ik weet het niet. Ik lach terug en zwaai ook even. Ik vind het jammer voor haar dat ze kerst alleen moet vieren. Toen ze die avond bij mij kwam om dat Dean haar wilde verkrachten wist ik niet wat ik hoorde. Dean is een goed persoon maar schijn bedriegt zeggen ze altijd. Dat heb ik ook altijd voorgehouden. Ik heb ook een masker opgezet. De hele school was bang voor me. Maar als ik in haar buurt was leek het als of haar gedachten tegen mij zeiden dat schijn bedriegt. Dat ik niet ben wie ik eigenlijk wil zijn. Het lijkt een stemmetje in mijn hoofd te zijn.
Ik word gek van mijn gedachten en schop zo hard als dat ik kan tegen de bal die voor mij ligt. Ik schop er zo hard tegen aan dat er een deuk inzit als ik hem uit het doel pak. Ik heb nergens meer zin in. Ik loop van het veld af.
Als ik in mijn kamer ben ga ik gelijk onder de douche. Ik weet niet wat er met me aan de hand is maar het is ontzettend irritant. Ik kan niet stoppen met het denken aan Scarlett.
Je bent gewoon verliefd
Nee dat ben ik niet
Ja wel
Niet waar!
Wil je het liefst bij haar zijn?
Ja....
Wil je alles voor haar doen?
Ja...
Je bent gewoon verliefd. Je wil het liefst bij haar zijn en je zou alles voor haar doen.
UHG! Ik word gek van mijn gedachte. Als ik uit de douche ben maak ik de spiegel schoon. Ik kan toch niet verliefd zijn op mijn halfzusje!? Ik pak een pak uit mijn la en trek hem aan. Weer een kerst alleen. Als ik een kerstfilm aan het uitzoeken ben krijg ik een appje.
Scarlett: Hey! Ik zag je net op het veld. Ehmm ik wilde vragen of je misschien over een half uurtje naar mij komt? X
Niet te geloven. Zij vraagt nu aan mij of ik naar haar kom. Dit is echt een wonder.
Ik: ja ben over een half uurtje bij jou.
Ik neem een kerst film mee. Misschien wil ze die wel kijken.
Ik loop op het gemakje naar Scarlett haar kamer. Ik klop aan. Stiekem ben ik wel een beetje nerveus. Wordt dit dan misschien toch een andere kerst dan alle andere jaren dat ik op deze school zit? De deur gaat open. Scarlett staat voor me in een schattig rood jurkje. Hij past precies. Hij is ook niet te lang. Ik hoor Scarlett lachen. wat van mijn kant een vragende blik opleverd. "Je staarde" fluistert ze. ik loop een beetje rood aan. "Kom". Ze loopt uit haar kamer en doet haar deur op slot. "Waar gaan we heen?"
JE LEEST
Goodgirls loves/hates badboys
RomanceMijn moeder heeft mij op een internaat gedaan omdat ze niet meer voor mij kon zorgen. Ik ben Scarlett 17 jaar. Ik ben van nature niet heel erg handig dus ik loop natuurlijk op de eerste dag tegen de badboy van de school aan. Ik krijg een warme kop...