Bryce Adams

2.6K 100 3
                                    

Nadat ik het had gezegd voelde ik me schuldig. Ik heb namelijk nog met iemand in bed gelegen. Jullie snappen wat ik bedoel. Ze legt haar hoofd op mijn schouder en haar ogen vallen langzaam dicht. Haar muziek staat zo hard dat ik het hier kan horen. Ze is zo mooi. Zelfs als ze slaapt. "Yo Bro!" hoor ik Jaylano achter mij zeggen. Ik geef hem een knikje. "Hoe ist met je chick?" eigenlijk hadden we afgesproken dat we Scarlett geen chick meer zouden noemen omdat ze geen hump 'n dump is. Maar goed. "Ze slaapt" geef ik als antwoord. Ik leg voorzichtig haar hoofd tegen het raam aan zodat ze niet wakker word en loop met Jaylano mee ergens achter in de bus. Ze praten wat over eigenlijk de normale jongens dingen.

We worden onderbroken door een docent die onze kant op komt lopen. "Heren, willen jullie alstublieft op u eigen plekken gaan zitten we zijn er bijna". We staan op en ik loop weer naar Scarlett. nog steeds ligt ze lief te slapen. Ik pak mijn telefoon en maak een foto van haar. "Damens en heren, mogen wij even de aandacht?" ik maak Scarlett wakker door haar een kusje te geven. Niet op haar lippen maar in haar nek en op haar hoofd. Ze opent haar ogen en kijkt me aan met de mooiste ogen die ik ooit heb gezien. De ogen waar ik verliefd op ben geworden. "Hey" zegt ze nog half slaapdronken. "Hey". "We zijn er bijna en ze willen nog iets heel belangrijks zeggen" zeg ik overdreven. Ze moet lachen. "Mevrouw Newman zou je misschien ook zo vriendelijk zijn om je mond te houden?" zegt de docent inmiddels geïrriteerd. "Het is omdat het moet hoor mevrouw" zegt ze brutaal terug. "Hey Prinses, laat nou maar ze kan er ook niet aan doen dat ze docent is geworden". Ze kijkt me aan en schiet daarna in de lach. Ik hoor de docent zuchten. "Jammer he dat u ons nu niet weg kan sturen". Die meid is echt geweldig. De docent negeert het. "Waar je mee omgaat word je mee besmet" zegt ze en geeft me een knipoog.

"Damens en heren, we zijn inmiddels aangekomen zoals jullie wel kunnen zien. Ik heb zelf een kamer in deling gemaakt zodat we ook geen ruzie krijgen". "Ja maar mevrouw als u de indeling heeft gemaakt krijgen we juist ruzie met u en dat is wel het laatste wat u wilt toch?" hoor ik Jaylano zeggen. Naast me hoor ik iemand kei hard lachen. ja en voor ik het weet lig ik ook in een deuk. Nadat we zijn uitgelachen. Gaat mevrouw de vries verder met praten.

"Zo als ik al zei, ik heb de kamerindeling gemaakt voor jullie". Ze pakt een paar papiertjes en hoor iedereen zuchten. Scarlett is aan het kletsen met Tess en Ravi. Ja die zijn er ook nog. "De indeling is als volgt. Ravi en Tess, Jaylano en Valentijn, Brenda en Fee, Maarten en Britt, Vincent en Tycho..." zo gaat het een paar namen door. "En tot slot Bryce en Scarlett. en omdat zij mijn praatje verstoord hebben mogen zij als eerst corveeen". Ik hoor Scarlett zuchten. "Kom op babe word vast leuk met zn twee". Ik geef haar een knipoog. ze rolt met haar ogen. "Liever niet". verbaast door haar opmerking. Dit had ik niet verwacht. Ze ziet mijn gezicht en begint dan heel hard te lachen. "Ik zei toch dat t niet makkelijk zou worden". Met die woorden stapt ze de bus uit en laat mij achter met een verbaasde uitdrukking. Dit gaat waarschijnlijk nog moeilijker worden dan dat ik dacht.

Als we op onze kamer zijn zie ik dat ze haar koffer al aan het uitpakken is. ik kijk een rond. Een kleine woonkamer met daarachter een tafeltje waaraan gegeten kan worden. Daar is een deur ik denk dat dat de badkamer is. naast het tafeltje is een keukentje waar je je spullen in kan zetten. Ik loop naar Scarlett toe. Die in de slaapkamer bezig is met haar koffer. Ik sla mijn armen om haar heupen en draai haar met gemak om. Ik kijk in haar ogen en zie dat ze een glimlach niet kan onderdrukken. "Zo wat dacht je?" ze lacht. "Ik dacht eigenlijk niks, het was meer een remainding". "Maar Prinses, ik geef niet zo makkelijk op". ik druk haar tegen de muur. Het is haar lichaam tegen het mijne. Ik voel hoe ze sneller gaat ademen. Ze verlangt naar me maar ze geeft niet toe. Ik kom dichterbij met mijn hoofd. Onze ogen haken niet van elkaar los. Ik laat een spoor van kusjes achter in haar nek. Ze legt haar hoofd in haar nek. Op een bepaalde plek krijgt ze kippenvel. Haar sweetspot. Ik begin er een beetje aan te zuigen. Ze doet niks. ik weet dat ze het inhoud. Ik bijt er in. Bijna. Ik zuig nog net iets harder. "Brycee..." zucht ze. ik grijns. Dat is wat ik wilde horen. "Dat wilde ik horen Baby...". Stiekem zie ik er wel een beetje lust in. Mijn verlangen neemt macht over mij. ik plaats voorzichtig mijn lippen op die van haar. Het is een rustige en liefdevolle kus. Ze was de eerste die terug trok. Ze keek me aan me die mooie blauwe ogen. "Het gaat niet zo makkelijk". Ze liep de kamer uit en ik bleef alweer achter met een verbaasde uitdrukking op mijn gezicht.

Ik liep na een tijdje ook de kamer uit en ik liep richting de eetzaal ding. Toen ik daar aankwam zag ik Scarlett en haar vrienden al zitten. Ook Jaylano zat er bij. Ik loop richting het groepje. Eigenlijk ben ik best boos op haar. Ondanks dat ik weet dat het mijn eigen schuld is. maar om het nou zo te doen. ik ga er bij zitten. "Yo". Ik krijg een paar hoi's terug. "We hebben tot aan de avond vrij, zullen we met z'n alle naar het strand gaan?" vraagt Scarlett. iedereen maakt een instemmend geluid. Iedereen behalve ik. "Bryce ga je ook mee?" ik kijk haar boos aan. Ze steekt haar handen van onschuld de lucht in. "Ik heb nog iets voor te bereiden" is mijn antwoord. En eerlijk gezegd lieg ik niet. ik wil dat ze de mijne word dus er is nog genoeg werk aan de winkel. "Damens en heren... mogen wij even de aandacht. Vanavond is er een nachtspel en jullie gaan per twee. Maar dan per twee als in je kamergenootje. De rest van de dag zijn jullie vrij om te gaan en staan waar jullie zelf willen". De docent loopt weer weg. Ik hoor Scarlett zuchtten. Een avond spel... misschien weet ik wel iets. Maar dan voor die dag daarna.

Scarlett loopt naar haar kamer en ik loop achter haar aan. Als we in de kamer zijn valt ze gelijk met de deur in huis. "Waarom deed je zo?" deed ik wat. "Mijn verlangen namen het van mij over. En ga niet zeggen dat jij het niet fijn vond". Ze zucht en gaat op de bank zitten. "Niet meer naar het strand?" eigenlijk is dat ook wel een domme vraag als ik weet dat het avond spel over een uurtje begint. "Nee ze wilde niet meer. Ravi en Tess zijn een setje dus ik gun hun samen de tijd. Dus ik ga hier wachten tot het avond spel begint". Samen tijd? "Misschien kunnen we een filmpje kijken?" ze knikt. Ze staat op en loopt naar het keukentje en schenkt twee glazen. Ik pakt een film (Horror) en ga op de bank zitten samen met Scarlett. laat de film maar beginnen. 

Goodgirls loves/hates badboysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu