Ik liep door de gangen. Het krioelde er van de leerlingen. Is ook niet gek, de bel is net gegaan en iedereen wil graag naar zijn kamer toe. Ik zag dat Scarlett als een hyperactief konijn naar haar vriendin liep. Ik ging achter een muurtje staan. Net dat ik hun gesprek kon horen. "Scar! Morgen is het gala al!" hoorde ik Tess zeggen. "Heb je al iemand om mee te gaan?" vroeg Scarlett. "Dat wilde ik je gaan vertellen" hoorde ik Tess over enthousiast roepen. "Logan heeft me mee gevraagd!" ik kende Logan wel een beetje. Hij zit voor mij bij Nederlands. Hij is een beetje zo een typisch nerdje. Leuk voor Tess. Als ik een meisje was zou ik er nog niet dood mee gevonden willen worden. "En heb jij al een date?" Ik keek weer naar de twee meiden. "Ja..." Scarlett liep rood aan. Wacht even een seconde. Ze heeft een date. Heeft ze dan toch ja gezegd tegen Jaylano. Man ik ga die gast vermoorden. "OMG wieeeee?!" ze keek naar beneden. Net voor dat ze iets kon zeggen kwam ik achter het muurtje vandaan. "Ze gaat met mij" zei ik. Tess maakte haar ogen groot. "NEEEEEEE ga weg dat meen je niet?!" riep ze. Scarlett daar in tegen stond stil en haar ogen schoten vuur. Ik zou al wel meer als 100 keer dood zijn gemaakt door haar. En dat alleen met haar ogen. "Nee dombo! Ik ga niet met losers naar het gala of nog niet eens mee om, ik wil er nog niet dood gevonden mee worden". Ze pakte mijn arm en gooide die van haar schouders af. Boos stampend liep ze weg.
Jup ik heb het weer eens verpest. Ik zuchtte diep. "Waaaaattt?! Wat was dat nou ineens?" ze had haar handen over elkaar geslagen en keer me aan met een opgetrokken wenkbrauw. "Ik heb het weer eens verpest. Ik duw haar alleen maar verder weg in plaats dat ik haar naar me toe trek. Ze gaat nu met Jaylano naar het gala" zei ik zuchtend. "Huhh?! Wacht ff, je deed zo lief tegen haar in de vakantie? Was dat allemaal schijn? Je bent echt zo een idioot!" Met die woorden duwde ze tegen mijn schouder aan en liep weg.
Toen ik op mijn kamer kwam zat Jaylano met een zenuwtrekje op de bank. Ik gooide de deur in het slot en hij schrok op uit zijn gedachten. "Yo Bro" zei hij. "Ik weet dat je met haar naar het gala gaat" gooide ik er in 1 keer uit. Zijn ogen werden groter. "Ben je boos?" was het enige wat hij kon zeggen. Ben ik boos? Ik weet het niet. Ik heb mijn gevoel weggestopt maar sinds zij hier op school zit.... Alles slaat op hol. Ik heb een gevoel in mijn buik als ik bij haar ben. Een fijn gevoel. Ik word jaloers als ik haar met iemand anders zie. En nu heb ik het verpest. Door mijn ego er weer bij te halen verpest ik alles weer. Ik denk alleen maar aan mezelf. Het meisje van mijn dromen gaat nu met mijn beste vriend naar het gala. "Nee ik ben niet boos". Hij knikt en loopt dan de kamer uit. "Wat ga je doen?" hij kijkt op. "Ik heb belooft nog even naar Scarlett te gaan". Ik knik en hij loopt weg. Ik laat mezelf op mijn bed vallen. En val in een droomloze slaap.
-------------------------------------------------
Als ik die volgende ochtend wakker word loop ik naar de badkamer. Ik zet de douche aan en wacht tot die warm is. ik bekijk mezelf in de spiegel. Ieder meisje wil me. Maar waarom is het dan zo moeilijk bij haar. Ze is er echt een van hard-to-get maar dat maakt het voor mij alleen maar leuker. Maar bij haar is het anders. Het is alsof ik het woord liefde weer ken. Ja ik geef toe het was eerst als doel om haar in mijn bed te krijgen maar nu, nee nu niet meer. Ik wil haar niet als mijn eind doel. Ik wil haar voor de rest voor mijn leven ook als wil ik dat nu nog niet toegeven aan mezelf.
Als de stralen warm zijn ga ik er onderstaan. Ik was mijn lichaam en doe eigenlijk mijn normale dingen. (Voor de gene die gaan doordenken... jullie zijn vieze mensen). Ik doe mijn kleding aan en loop op het gemakje naar de aula. Onderweg kom ik Celeste tegen. "Hey Babe... heb je zin in vanavond?" vraagt ze met haar mierzoete stem. "Ja ik heb er zin in ja en jij ook?" ze doet haar topje onopgemerkt extra naar beneden. Niet te geloven heeft ze dan echt geen zelf respect?! "Ja hoor ik ook wel, kom je vanmiddag even langs?" en ze likt langs haar lippen. "Heb je dan serieus echt geen zelf respect?!" vraag ik haar. Ze kijkt ff geschrokken. Maar hersteld zich snel. Ze steekt haar neus in de lucht en loopt weg. Ik wacht even en loop dan zelf ook door. Ik kom de aula in en zie al snel dat Scarlett en haar vriendinnen aan onze tafel zitten samen met Jaylano. Hij heeft een arm om haar heen geslagen. Ik voel dat er een steek door me heen gaat.
Ik loop naar ze toe en schuif gewoon aan. Mijn verlangen naar haar is zo groot. "Damens en heren mogen wij even de aandacht?" iedereen kijkt naar waar het geluid vandaan komt. "We wilde even mededelen dat we aankomende maandag op reis gaan. We gaan van maandag tot vrijdag. Jullie hebben als klas zijnde al besloten waar jullie naar toe gingen want jullie hadden op een papiertje moeten schrijven waar jullie het liefst naar toe gaan. Jullie konden kiezen uit Ibiza, Londen, Parijs, Amsterdam of Madrid. Ik zal nu vertellen waar elke klas naar toe gaat. Klas M4A gaat naar Parijs". Ik hoop zo dat we naar Ibiza gaan. Ik hoor Scarlett fluisteren: "Ik hoop dat we naar Ibiza gaan". Tess knikt hevig. De directeur gaat verder met praten. "Klas M4B gaat naar Madrid, klas M4C gaat naar Amsterdam, klas M4D gaat naar Ibiza". Ik luister al niet meer. We gaan gewoon naar fucking Ibiza! Naast me hoor ik Scarlett en Tess kei hard gillen. Dit is mijn kans. Als we op Ibiza zijn ga ik haar voor mij winnen. "Bro we gaan naar fucking Ibiza!" ik lach naar hem. Ik wenk hem. "Ben je verliefd op Scar?" hij schud hevig zijn hoofd. "Nee ik wilde gewoon iemand om samen mee naar het gala te gaan". Ik knik. "En jij dan?" hoor ik hem vragen. "Ik weet het niet man. Ik denk het". Hij heeft mij een klap op mijn schouder en we lopen terug naar de rest van het groepje. Vanavond hebben we gala. Als de bel gaat lopen we met zijn alle naar het lokaal waar we les hebben.
Na een oersaaie dag op school ben ik eindelijk in mijn kamer. Ik pak mijn kleren die ik vanavond aan ga trekken en loop dan naar de douche. Ik doe mijn normale dingen en als ik klaar ben ga ik op de bank zitten. Ik pakt een blikje bier en een zak chips.
Als het tijd is sta ik op. Ik doe de kleding aan die ik heb klaar gelegd. Niet veel later hoor ik iemand aan kloppen. Als ik open doe staat Jaylano er. "Klaar om te gaan?" ik geef en een bro-hug.
"Laten we gaan".
rata{?
JE LEEST
Goodgirls loves/hates badboys
RomanceMijn moeder heeft mij op een internaat gedaan omdat ze niet meer voor mij kon zorgen. Ik ben Scarlett 17 jaar. Ik ben van nature niet heel erg handig dus ik loop natuurlijk op de eerste dag tegen de badboy van de school aan. Ik krijg een warme kop...