Het is bijna 9 uur dus ik besluit om naar Scarlett te gaan. Ze had eigenlijk al bij mij moeten zijn aangezien ze altijd een kwartier te vroeg is. Als ik door de gangen loop kom ik Lotte tegen. Ze gaat extra geforceerd lopen. Ik draai met mijn ogen. Hebben meisjes dan echt geen zelf respect? Ze gaat verleidelijk voor me staan. Ik duw haar aan de kant en loop door naar de kamer van Scarlett. De deur staat open en ik loop op het gemakje naar binnen. Ik zie ze staan. Ze staat met haar rug naar me toe. In haar handen houdt ze een brief ofzo. Voor ik het weet trekt ze wit weg en valt ze op de grond.
"SCARLETT!!" roep ik.
Ik ren naar haar toe. Ik pak haar polsen. Haar hart klopt gelukkig nog. Snel bel ik 1-1-2.
"Goedeavond waar kan ik u mee helpen?"
"Een vriendin van mij is flauwgevallen en ik heb geen idee wat ik moet doen!" roep ik in paniek.
"Geen paniek. Kloppen haar polsen nog?"
"Ja die kloppen nog".
"Er is een ambulance onderweg naar jullie hij kan je telefoon traceren. Leg een koude doek op haar hoofd en op haar polsen" informeert ze mij.
"Dank u wel!"
Ik hing op en haalde koude doeken voor op dr polsen.
Niet heel veel later komen er 2 ambulance broeders binnen. Ze halen de doeken van haar polsen. Ik pak de brief die op de grond is gevallen en begin met lezen.
Shit ey! Hij heeft dus eerst met die Bianca in bed gelegen toen haar verlaten daarna met mijn moeder in bed gelegen en daarna weer met die Bianca. Vervolgens dump je je kinderen en verkracht je je eigen dochter.
"Ze is wakker" hoor ik 1 van de broeders zeggen. Ik draai me met een ruk om. Het is inmiddels kwart over 11 over drie kwartier is het nieuwjaar. "W...waar is B...Bryce?" ik loop naar haar toe en kniel voor haar neer. "Hier ben ik". Ze slaat haar armen om me heen. Ik verstijf maar herstel me snel en sla mijn armen om haar heen. Achter mij hoor ik iemand kuchen. Oja de ambulance was er ook nog. "Bedankt". Ik steek mijn hand uit om de ambulance een hand te geven. Hij steekt zijn hand naar voor en schud die van mij. "Pas goed op haar. En alvast een gelukkig nieuwjaar". Ik geef de mannen een knikje en loop terug naar Scarlett. "Waar is de brief?" ik haal de brief uit mijn zak en geef hem aan Scarlett. "Ja ik heb hem gelezen". Ze zucht en schud haar hoofd. "Ga je hem bellen?" vraag ik.
"Kunnen we het er nu niet over hebben? Het is bijna nieuwjaar". Ze geeft me een warme glimlach. Ik geef dr een knipoog. Ze staat op en loop naar de badkamer. Na 5 minuten komt ze terug. Ze heeft een leuk jurkje aan. Aan de bovenkant is het zwart dat overloop naar wit. En aan de onderkant heeft de jurk zwart met kant. Het jurkje komt tot het midden van haar bovenbenen. "Zo van je vliegen" fluistert iemand in mijn oor. Ik heb een gevoel in mijn buik dat ik nog nooit heb gehad. Het lijkt wel of dat er een hele dierentuin op hol is geslagen. Ik sta ook op. ja ik zat nog op de grond. Ik loop naar haar toe en pak haar bij haar heupen. Ze krijgt een rilling. De haartjes op haar arm gaan overeind staan. Ik leg haar haar aan de andere kant zodat haar nek vrij komt. Ik kus haar nek en ik voel dat ze haar hoofd naar achter doet. Op een bepaalde plek krijgt ze rillingen. Haar sweetspot. Ik zuig er een beetje aan en ze kan een kreun niet onderdrukken. Ik grijns tegen haar net. Zachtjes hoor ik haar aftellen. "10...9...8". Ik tel mee
"7...6...5...4...3...2...1".
Ik draai haar om en hoor allemaal vuurwerk. "Happy new Year babe" fluister ik tegen haar. Ze krijgt een glimlach op haar gezicht. "Happy new year". Ze geeft me een kusje op mijn wang. Ze loopt weg. Mijn hele wang tintelt. Ik kan haar lippen nog voelen tegen mijn wang. Zo zacht. Ze lief. De dierentuin in mijn buik slaat weer op hol. Ze komt terug lopen met een fles champagne en 3 glazen. "Scarlett, ik weet dat je op je hoofd bent gevangen maar je kan toch nog wel tellen?" ze grinnikt. "Ik heb nog iemand uitgenodigd die je wel gemist heeft". Wie heeft ze nu weer uitgenodigd. Ik zou toch echt niemand zo snel weten die mij zou missen. Ze schenkt de glazen half vol en gaat in het vensterbankje zitten. Ik pak mijn glas en kom bij haar zitten. "Waar denk je aan?" vraag ik haar.
"Het is voor mij een heel vreemd jaar geweest" vertelt ze.
"Ja niet alleen voor jou. Dat verzeker ik je". Er vormt een glimlach op haar lippen.
"Ik kan nu een nieuw jaar in met allemaal nieuwe kansen. Die ik grijp en ik wil het verleden achter mij kunnen laten". Ik steun met mijn hoofd tegen het raam en kijk naar het vuurwerk. Het is heel mooi om te zien. Ik heb altijd van vuurwerk gehouden. Het is zo mooi. Al die verschillende kleuren.
"Ik wil ook opnieuw beginnen".
Ze kijkt me vragend aan. Ik wil inderdaad opnieuw beginnen. Ik wil net als Scarlett het verleden achter mij kunnen laten.
Sorry kort stukje! Ik had niet heel veel inspiratie.
^&/~
JE LEEST
Goodgirls loves/hates badboys
RomantikMijn moeder heeft mij op een internaat gedaan omdat ze niet meer voor mij kon zorgen. Ik ben Scarlett 17 jaar. Ik ben van nature niet heel erg handig dus ik loop natuurlijk op de eerste dag tegen de badboy van de school aan. Ik krijg een warme kop...