Gdy weszłam do kuchni stanęłam jak wryta. Filip ustawił kamerę w kuchni, co no knuje? Zapytała moja podświadomość.
- Filip. - Krzyknęłam na cały głos. - Co ta mam byś? - Zapytałam gdy wszedł do kuchni.
- Pomyślałem abyś upiekli babeczki dla chłopaków z terefere. - Powiedział nie pewnie, a tylko przewróciłam oczami i pokiwałam głowom że się zgadam. - Ale wiesz takie z nadzieniem takie jk ty robisz i dla każdego z innym.
- Dobra czyli babeczki niespodzianki? - Zapytałam podchodząc do blatu
- Tak. - Uśmiechną się podedrze włączył kamerę. - Cześć wszystkim, z tej strony smav a dziś ze mną jest Ewa, z kanału EwciaPiekiełkoPotworka ( kanał zmyślony).
- Hej wszystkim. - Powiedziałam w stronę kamery.
- I dzisiaj razem z Ewą zrobimy...
- Babeczki niespodzianki dla ekipy terefere. - Dokończyłam za niego - Wiec od czego zaczynamy Snav?
- Od ciasta? - Pokiwałam głowom rozbawiona. - Ciasto na te babeczki jest takie jak na zwykłe babeczki.
- Tak wiec ja zrobię ciasto a ty zrób nadzienie. - Wzięłam się za przygotowanie tego ciasta, Smav mówił do kamery.
- Wiec tak nas w ekipie jest pionka, plus jedna dla mojej kuzynki. - Tu wskazał na mnie a ja się roześmiałam. - Wiec tak, przygotuję cztery różne nadzienia. - Oznajmił i wziął się do pracy. Podczas naszego robienia nie obeszło się bez tego że Filip posypał mnie komą. Gdy ciasto i nadzienie było gotowe, przygotowaliśmy foremki i nałożyłam do jednej foremki łyżkę ciasta, nadzienie orzechowe i przykryłam go ciastem. Powtórzyłam czynność na pozostałych piecu foremkach. Potem wsadziliśmy je piekarnika. Zatrzymaliśmy nagrywanie i posprzątaliśmy w kuchnie. Gdy babeczki wyciągnęłam powrotem, odstawiłam je aby wystygły. Po tym Smav lukrem który przygotowałam wcześniej, podpisał je nikami yotuberów z terefere. - Tak oto prezentują się nasze babeczki. Ja z Ewą wiemy jakie są nadzienia ale nie wiemy, które nadzienie jest w jakiej babeczce. Teraz Ewa spróbuje, bo jej nie będzie razem z chłopkami. - Podał mi jedną babeczkę z napisem EPP. Wzięłam gryza i oto trafiła mi się babeczka z bananami.
- Banany, została jeszcze jedna. - Zaśmiałam się jedząc swoją babeczkę.
- Wiec my się widzimy u chłopaków. - Powiedział Smav i wyłączył kamerę.
Zapakowałam mu resztę babeczek do pudełka i poszłam do swojego pokoju.
***
Filip wyszedł jakąś godzinę temu, a ja montuje kolejny cover na mój kanał. Tym razem nagrałam cover polskiej wokalistki Oli - Obok Mnie. Bardzo mi się spodobała ta piosenka wiec nagrałam ją. Od zawsze kochałam śpiewać, tworzyć grafity, montować filmy. Dlatego wybrałam studnia graficzne w Warszawie. Dobra ruszam się od kompa, idę do kuchni po picie. Patrze na wyspę kuchennej, a tam pudełko z babeczkami. Ja zabije tego Smava. Wzięłam do ręki i wybrałam jego numer.
_________________________________________________
Hej Jagódki, jak wam się podoba rozdział. Dzisiaj już drugi. Może trochę przynudzałam, ale musiałam. Czekam na waszą opinie. Pozdrawiam Magda