2. Bölüm

81 5 1
                                    

- Baba biraz sakin olur musun ? Kaza yapabiliriz. Lütfen !

Çok korkuyordum.

- Babaaaa... Lütfen sakin ol !

Babam sanki beni duymuyor gibiydi. Daha da hızlı sürmeye başladı.

- Baba yavaşla !

Çok korkuyordum ve artık göz yaşlarımı tutamıyordum. Babam arabayı bir direğe doğru hızlı bir şekilde sürerken aklıma babamın ve benim oturduğum koltukları geri çekmek geldi. Çarptığında ayaklarımız sıkışmasını engellemek için böyle bir şey yapmıştım. El frenini çekip daha yavaş çarpmamızı sağladım. Babam sinir krizinden çıkıp bana baktı. Ayağım çok agriyordu.

- Deniz kızım iyi misin ?

- Baba iyiyim ama ayağım çok ağarıyor.

Babamın yardımıyla arabadan inmiştim. Ayağım galiba kırılmıştı. Ağrısından gözlerimden yaşlar gelmeye başladı. Babam ambulansı aradı. Bir süre sonra ambulans geldi ve hastaneye doğru hızlı bir şekilde ilerlemeye başladık. Doktor beni muane etti. Ayağımın çatladığını söyledi. Koltuğu çektikten sonra ayağım galiba boşta kalmış ve çarpma sırasında ayağımı sert bir yere vurmuşum. Hastane polisleri kazanın nasıl olduğunu öğrenmek için ifade almaya geldiler. Olanları anlattıktan sonra bir polis konuşmaya başladı.

- Aklınıza nereden geldiğini sorabilir miyim ?

- Bu tür kazalar dizilerde olunca aklıma gelmişti. Kaza sırasında gerçekleştirmek istedim ve sonucu iyi oldu.

- Mantıklı ve bunu halkımıza vereceğimiz trafik derslerinde de anlatabiliriz.

Dedikten sonra babama ve bana geçmiş olsun diyip yanımızdan ayrıldı. Ağrım az da olsa hafiflemişti. Telefonum çalmaya başladı. Arayan abim ve abim öğrenirse kazayı ilk uçakla Trabzon'a gelecektir.

- Efendim abicim ?

- Sen " efendim abicim " dediğine göre iyi değilsin ya da ters giden bir şeyler var. Anlat çabuk !! Ya da dur görüntülü arıyorum.

Yandım. Şimdi abim durumu öğrenecek ve ilk uçakla Trabzon'a gelecektir.

- Deniz neredesin sen ? Hastane mi orası ? Kızım korkutma beni de anlat.

- Abi sakin ol ! İyiyim kaza geçirdik babamla. Benim ayağım çatladı sadece.

- Deniz ! Deli misin ? Sakin ol diyor bir de ya ! Kapat ben ilk uçakla Trabzon'a  geliyorum.

Telefonu kapattıktan sonra babam yanıma geldi. O da annemlerle konuşmuş ve herşeyi anlatmıştı. 10-15 dakika sonra annem ve babam yanıma doğru geliyor bir yandan da babam annemi iyi olduğuma inandırmaya çalışıyordu.

- Kızım iyi misin ? Ayağın ağrıyor mu çok ?

- İyiyim annemi sadece çatlak.

- Kızım nasıl bir rahatlik var sende ? Ya daha kötü bir şey olsaydı ?

- Baba anneme anlatır misin herşeyi ?

Babam anneme kaza ve sonrasını anlattı ve annem de gülmeye başladı.

- Ne oldu validem ? Neye gülüyorsun ?

- İzlediğin dizilerin hayatınızı kurtarmasına.

- Aşk olsun validem ! Ben bir gün bu diziler bir işe yarar demedim mi ?

- Dedin dedin tamam. Neyse sınav gününe kadar evde dinlenirsin. Sınava da hep beraber gideriz.

Abim mesaj atmıştı. Yarın erken saatlerde Trabzon'a gelecek ve sınavdan önceki gece de geri dönecekti. Doktor alacağımız ilaçları ve kontrol tarihlerini bir kağıda yazıp babama verdi. Beni de taburcu ettikten sonra annemin arabasına binip eve doğru yola çıktık. Telefonumu elime alıp yeni çıkan müzikleri indirmeye başladım ama daha 4 şarkı indirmiştim ki şarjı bitti. O sırada eve gelmiştik. Babam beni kucağına alıp odama kadar getirdi.
- Deniz Özür dilerim kızım. Benim yüzümden..

- Babacım lütfen saçmalama. Bak sana da bana da bir şey olmadı. 

- Haklısın kızım ama...

- Ama felan yok baba ! Konu kapandı.

Babam beni öpüp odadan çıktıktan sonra telefonumu şarja taktim. O şarj olurken bende interneti açıp müzik indirmeye devam edecektim. Ama whatsapp'dan çok mesaj vardı. Mesajların hepsi kuzenlerimdendi. Hepsine benim canım abim kaza geçirdiğimizi söylemiş galiba. Ben de grup kurup mesaj attım.

- İyiyiz sadece ayağım çatladı. Merak etmeyin !

Beren : İyi olmanıza sevindim canım. Geçmiş olsun !

Ferit : Ohh be korkuttunuz kızım herkesi. İyi olmanıza çok sevindim. Geçmiş olsun kuzii.

Güzin : Çok geçmiş olsun.

Arda : Ufaklık korkuttunuz herkesi. Neyse ki iyisiniz. Geçmiş olsun.

Beren Su : Denizim geçmiş olsun canım benim.

Baran : Canım benim çok geçmiş olsun. İyi olmanıza sevindim.

- Canlarım benim. Çok teşekkür ederim. Siz artık evdekilere haber verirsiniz iyi olduğumuzu. Onlar da aramış. Öptüm sizi ben dinlenicem biraz. Kendinize iyi bakın.

Saat 3-4 gibi abim geldi. Odaya bir girişi vardı ki. Sanki büyük bir kaza geçirmişim gibi korkusuyla içeri girdi. Canım abim uzakta olunca daha da endişeleniyor insan.

- Bir tanem iyisin di mi ?

- Abim iyiyim korkma. Bir tanen izlediği diziler sayesinde hayatta 😂

- Ne alaka deli ?

- Abi uzun hikaye. Boşver.

- Tamam öyle olsun bakalım. Çok korktum lan öyle böyle değil. Havaalanından buraya gelene kadar kafayı yedim.

- Yakışıklı abim benim. Bak İyiyim kapatalım konuyu artık.

- Tamam bir tanem benim. Sen iyisin ya o bana yetiyor. Özledim kızım senle kavga etmeyi. Evdeki arkadaşlarla kavga ediyorum. 😅

- Merak etme onun da çözümünü buldu bir tanen.

- Nasıl buldu bakalım benim bir tanem ?

- Söylersem süpriz olmaz. Abi bu gece sana sarılıp uyuyabilir miyim ?

- Tabii ki deli. Kay yana.

Abim yanıma yattı. Ben de ona sarılıp uyumaya çalıştım. Kısa bir süre sonra da uyuya kalmışım. Son günlerim de abimle zaman geçirerek bitti. Sınav günü abim de bizimle birlikte geldi. Sınav olacağım sınıfa abim çıkardı.

                                                        3-4 SAAT SONRASI

Sınavları bitirmiştim ve gayet güzel geçmişti. Sonra abimin gitceği saat geldiği için abimi havaalanına kadar bıraktık. Abimi öpüp yolcu ettikten sonra eve döndük. Evde kız kardeşim Bahar vardı. 

- Abla nasıl geçti sınavın ?

- Güzel geçti canım.

- Abla kaç puan alman lazım bu sınavdan ve yıl sonu ortalamandan ?

- Canım yıl sonu ortalamam 90'dan yüksek ve bu sınavımda 615'den yüksek olması lazım istediğim liseye gitmem kolaylaşır. Neyse canım ben odama gidiyorum. Size iyi günler. Yemeği oda da yiyeceğim.

ARIZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin