İyi ki var bu benim deli dolu abim ya. Yengem aradı abimi.
Deniz : Aşkım nasılsınız ? Deniz nereyi kazandı ?
Cenk : Birtanem Mustafa Saffet Anadolu Lisesi'ni kazandı.
Deniz : Hım güzel can parçam. Müdürü bizim akrabamız.
.........
Konuşmanın sonrasını dinlemedim zaten. Deniz'i ben de çok seviyorum ama abimin ona "birtanem", onun da abime "can parçam" demesi beni biraz üzdü. Abimi çok kıskanırım hem de baya çoooook. Abimle yaptığımız kavgalar ya kıskançlıktır ya da abimin bana ufaklık, bücür, yer cücesi gibi beni sinir eden şeyler söylemesinden dolayıdır. Odama çıkıp kapıyı kilitledim. Akşam ki kutlamaya hazırlanmaya başladım. Beyaz gömlek, siyah etek cepleri deri, siyah deri ceket, mavi şal, siyah çorap, gözlük ve beyaz Nike spor ayakkabılarımı giyip babama aldığım hediyeyi de alıp aşağıya indim.
................ 1 saat sonra ..............
Babama hediyesini uzattım ve ;
- Babacım nice beraber senelere. 🎂
Emir : Teşekkür ederim prensesim.
Babamın yanında biraz daha kaldıktan sonra kuzenlerimin yanına beraber kazandığımız liseleri kutlamak için gittim. Ferit'in evinde toplandık. Ferit abimden 1 yaş küçüktü ama ona abi demek gereğinde bulunmuyordum. Kimsede zaten bir şey demiyordu. İçeri geçtim. Sonra da hep beraber havuz başına geçtik. Müzik, karaoke, abur cubur her şey vardı. Ferit abimi de çağırmış. Herkes oturmuş ne oynasak diye düşünüyordu.
- Doğruluk - cesaretlik ?
Herkes tamam demişti. İçeri girip şişe aldım. Çevirdim ben ve Arda Abim arasında durmuştu şişe. O soruyor ben cevaplıyordum.
Arda : Denizcim d ? C ?
- D Arda Abi.
Arda : Hımm. Hala yok mu prensin ?
- Cevabı veriyorsun zaten Arda Abi.
Arda Abi şişeyi çevirdi. Abim soruyor, Güzin Abla cevaplıyor.
Cenk : Ablacım d ? C ?
Güzin Abla : C. Cenkcim
Cenk : Havuza başını sok ve 30 saniye bekle.
Güzin abla hemen yaptı. Abim şişeyi çevirdi. Abim soruyor ben cevaplıyorum.
Cenk : D ? C ?
- Sana d demem ben c.
Cenk : Arda'ya okkalı bir tokat at.
- Arda Abim sen verirsin ona cezasını.
Abim yine çevirdi. Bu sefer Güzin Abla soruyor Baran cevaplıyordu.
Güzin Abla : D ? C ?
Baran : D.
Güzin Abla : En sevdiğin kuzenin kim bakıyım ?
Baran : Tabii ki de Deniz.
Güzin Abla : Neden ?
Baran : Maalesef tek soru sorabiliyoruz. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARIZA
ChickLitKüçükken kötü bir olay yaşayıp erkeklere güvenmemeyi ögrenen ve 17 yaşına kadar kimseye aşık olmayan bir kız Arıza'nın birine aşık oluyor. Hem komik hem de romantik bir kitap.