6. BÖLÜM

19 3 0
                                    

Baran : Hallederiz hadi binin.

Hep beraber arabaya binip Baran'ın mekanına gittik. O numarayı bulduktan sonra Baran halledeceğini ve benim yeni bir hat almamı söyledi. Yeni hat aldık ama ben eski hattımı atmadım.  Abim beni yanına alıp başka bir yere getirdi. Bir oda ve odanın her yeri bizim resimlerimiz ve bir de video yapmıştı benim canım abim. Gel de affetme ! Abime sarıldım hemen.

- Abi... Bir daha yapma tamam mı ?

Cenk : Tamam bir tanem.

Abimle barıştıktan sonra eve geçtik.

                                                                 OKULUN AÇILMASINA 1 HAFTA KALA

Bütün yaz eğlenmiştik. Son 2 hafta kala İstanbul'a gelmiş, okul ve ev işlerini hallediyorduk. 1 hafta içinde okul işlemlerini halletmiştik ama ev işini daha halledememiştik. Okul işlemlerinin son kısmını hallederken 2 kızla tanıştım. Toprak ve Su, onlar da ev arıyordu. Toprak'ın babası Cem Amca ile babam ortaya bir fikir attı.

Emir : Kızlar aynı evde kalmak ister misiniz ?

Cem : Hem daha iyi olur. Bu şahane fikrimize ne dersiniz kızlar ?

Toprak : Benim için sıkıntı yok babacım.

Su : Benim için olması bir garip kaçar zaten. :)

- Bence de güzel fikir babacım. Kızlarla da anlaşabiliyoruz zaten.

O gün hep beraber ev bakmaya çıkmıştık. Herkes ev arıyordu bulan da diğerlerini arayıp haber veriyordu. Sonunda okula arabayla 10-15 dakika uzaklıkta güzel bir ev bulmuştuk. Öğrencilerin yaşadığı bir binaydı zaten. Ama biraz lüks bir binaydı.

Okulun açılmasına son 1 hafta kala da tüm eksikleri tamamlamıştık. Daha yeni tanışmıştım kızlarla ama iyi anlaşıyorduk. Onları kuzenlerimin hepsiyle tanıştırdım. Kuzenlerim de sevmişti onları. Toprak, Su ve ben kitap almak için kütüphaneye geçtik. Onlar da benim gibi kitap okumayı çok seviyordu. 5-6 tane kitap alıp eve geçtik. Odalarımızı yerleştirmeye gelmişti sıra. Ben mutfağa yakın odayı seçmiştim kızlar da hemen koridorun sonunda ki karşılıklı olan odalara yerleşmiştiler. Son 2-3 gün birbirimizi yakından tanımaya çalışıyorduk. Karakter olarak değil de aile, sevdiklerimiz-sevmediklerimiz gibi şeyleri öğrenmeye çalışıyorduk.

Okulun ilk gününe sabah güzel bir kahvaltı yaparak başladık. Sonrada babamın bizim için ayarladığı arabayla okula geldik. 9-A şubesini bulup içeri girdik. Çantalarımızı bıraktığımız sırada içeri, bizden tahminen bir yaş büyük olan, bir çocuk girdi. Toprakla bir şeyler konuşup sınıftan çıktı. Biz de kızlarla beraber okulun bahçesine çıktık. İstiklal Marşından sonra sınıfa çıktık. 5 dakika sonra hoca geldi. Herkes teker teker kalkıp ailesini, nereden geldiğini falan anlatıyordu. Sıra bana geldi.

- Adım Deniz, soyadım KARAELMAS. Trabzonluyum. Liseyi okumak için buraya abimin yanına geldim. Babam Emir KARAELMAS holding sahibi, annem Feride KARAELMAS butik sahibi. Abim Kenan Evren Lisesinde okuyor. Adı Cenk KARAELMAS. Kız kardeşim ailemle beraber Trabzon'da. Orada okuyor.

Sınıftan birisi izin alıp bana soru sordu.

X : Deniz kaç puanla buraya geldin ?

- 455,5 puanla.

X : Peki Teog 1 ve 2 den kaç aldın ?

- 1.'den 615, 2.'den 690 aldım.

ARIZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin