Kitabı okurken uyuya kalmışım. Sabah beni uyandırmak için abim odaya bodoslama daldı. Ama ben uyanmış hatta hazırlanmış bir şekilde telefonumu sarjdan almak için yatağımın yanına gidiyordum. Abime hâlâ kızgındım. Şimdi de bana kendini affettirmeye çalışıyordu.
Cenk : Abisinin birtanesi hadi gezmeye gidelim.
Cevap vermeyince bu sefer beni omuzuna alıp aşağıya doğru yönelince;
- Abiiiii... Dur indir beni ya ufff...
Cenk : Barıştık dersen indiririm.
- Banane benim için hava hoş sen pes edene kadar böyle dururuz.
Cenk : Öfff be Deniz ! Ne inatçısın ya ? Hade özür dilerim affet beni.
- Abi bana 'ufaklık' demenden nefret ediyorum. Aramızda iki yaş var sadece. Sen 17 ben 15. Ben senin birtanen değil miyim ?
Cenk : Öylesin birtanem.
- Ee ? İnsan birtanem dediğine 'ufaklık' der mi ?
Cenk : Tamam birtanem bir daha demeyeceğim söz. Affettin mi bu öküz abini ?
- Aşk olsun can parçam. Ben senle en fazla dur bakayım saate hıh tam tamına 10-11 saat küs durabiliyorum.
Cenk : Sen küsmüyorsun ki. Bildiğin maymun ediyorsun beni.
- Aaa abicim ! Bende seni kırıyorum ve hatırlatırım sen benim canımı çıkarana kadar affetmiyorsun.
Cenk : Evet. Neyse hadi kahvaltıyı dışarıda yapacağız. Hazırlan da gel.
Pembe bir etek, beyaz gömlek, pembe şal, çicekli çantamı ve üşürsem diye lacivert bir ceket aldım. Abimle beraber dışarı çıktık. Deniz kenarında güzel bir cafeye geçip kahvaltı sipariş ettik. Kahvaltımız bittiğinde abimin koluna girip Forum'a geçtik. Biraz da burda gezdik. Gezerken ben amcamın küçük kızı Ceyda'ya giysi alırken abim de Duru'ya alıyordu. Alışverişi bitirip taksiye bindik. Taksi hareket ederken ben de 1 ay sonra olan babamın doğum gününde ne yapacağımı düşünüyordum. Taaa ki abim kolumu dürtene kadar.
- Efendim abi ?
Cenk : Deniz babama ne hazırlayacağız ?
- Ben de onu düşünüyordum abicim. Buldum bir şeyler.
Abime anlattım bulduğum fikirleri. Abim hepsini beğenmese de çoğunu beğenmişti.
16.08.2014
Bir yandan babamın doğum günü hazırlıklarıyla ilgileniyordum bir yandan da sonuçları öğrenmek için sürekli siteye giriyordum. Bu gün hem babamın doğum günü hem de benim hangi liseyi kazandığım belli olacaktı. Ben bir türlü siteye giremediğim için sinirlenirken abimin sesini duydum.
Cenk : Heyy ! Millet Deniz Mustafa Saffet Anadolu Lisesi'ni kazanmış.
- Abi ciddi misin ?
Cenk : Evet birtanem bak işte siteye girdim sonunda.
İstediğim liseyi kazanmanın verdiği mutlulukla herhalde Trabzon'u alt üst ederdim. Kuzenlerimin nereyi kazandığını öğrenmek için hemen wp'e girdim.
Baran - Beren su * Kenan Evren Anadolu Lisesi'ni ,
Beren * Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi'ni ,
Ferit abi de abimle aynı okulu kazanmıştı. Keşke ben de bir kuzenimle aynı lisede olabilseydim. Neyse ki yakındı liseler. En çok sevindiğim şey artık abimle sadece yazları değil istediğim zamanlarda da vakit geçirebilecektim. Bu akşam kutlanacak iki güzel şey oldu. Acaba o okulda da başarılı olabilecek miyim ? Abim aklımı okuyor galiba ?
Cenk: Her şey güzel olacak bir tanem. Merak etme.
RİCA : VOTE VE YORUM BIRAKIR MISINIZ ? :) SEVİLİYORSUNUZ :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARIZA
ChickLitKüçükken kötü bir olay yaşayıp erkeklere güvenmemeyi ögrenen ve 17 yaşına kadar kimseye aşık olmayan bir kız Arıza'nın birine aşık oluyor. Hem komik hem de romantik bir kitap.