8.BÖLÜM

11 2 0
                                    

Hâla sinirliydim. Beni nasıl kendi sürtükleriyle bir tutar ? Hem de daha ne olduğunu bilmeden. Eski hattıma mesaj geldi. 

Bay Egoist : Ufaklık. Pardon ! Yaşının benimle aynı olduğunu unuttum bir an. 

- Keşke onu unuturken ben de aradan unutulanlara girseydim. Ahh keşke ! Nerede o günler ? 

Bay Egoist : O imkansız. Ben seni tanıyıp, yaşamak istiyorum. 

- Rüyanda mı ? 

Bay Egoist : Hayır bir gün karşılaşırsak bu dediğim olacak. 

- Sen beni daha önce hiç görmedin ki, benimle karşılaştığını nasıl anlayacaksın ? 😉

Bay Egoist : Vayy. Zeki kızları severim. 😘

- Aman sakın  beni sevme ! 😠

Daha mesaj gelmemesinin ardından rahat bir uyku çektim. Sabah erken kalkıp ilk iş olarak hastaneye gidip pansuman yaptırdım. Pansumanımı yaptırdıktan sonra eve geçerken fırından sıcak simit ve poğaca aldım. Eve girer girmez mutfağa geçtim. Kahvaltılıkların yanına bir de çay yapıp, hazırlanmak için yukarıya, odama, çıktım. Hazırlanıp aşağıya indiğimde kızlarda masaya oturmuştu. Beraber kahvaltımızı yapıp okula geçtik. Eymen'in bana her hafta aldığı hediyeleri bir kutunun içine koyup yanıma aldım. Onun sınıfının içine girip her zaman oturduğu yere ilerledim. 

- Vereceğim rahatsızlıktan dolayı hepinizden şimdiden özür dilerim.

Elimdeki kutuyu onun masasına dökerken konuşmaya başladım. 

- Biliyor musun ? Senin iyi biri olduğunu düşünmeye başlamıştım. Ama yine yanıldım. Senin bırak iyi biri olabildiğini insan olabildiğini düşünmem bile hataymış. Sen de * şeref * nedir ? Bilmeyenlerdensin. Acıyorum sana. Hem de çok ? Neden biliyor musun ? Sevmek nedir hiçbir zaman ögrenemeyeceksin. Sen uçkuruna düşkün biri olduğun için kızları kullanıp atacaksın. Bu yüzden de hiçbir kız seni asla sevmeyecek ! Ahh çok üzüldüm senin adına Eymen !! 

Sınıfta ki herkes susuyordu. Ama Eymen'in arkadaşlarından biri olanları bilmiyor olmalı ki ne dediğimi anlamadı. 

* Deniz ne dediğini kimse anlamıyor. Ne oluyor ? 

-   O zaman iyi dinleyin. Eymen seni burda rezil edipte okuldan atılmanı hiç istmemem 😏 Ama burada ki tüm kızlar senin nasıl bir pislik olduğunu bilmeli. Sonuçta senin bana dün gece zorla sahip olmaya çalıştığını bilip kendilerini senin gibi bir pislikten uzak tutmaları lazım dimi ama ? Çok merak ediyorum o çocuk beni kurtarmasaydı benim izin vereceğimi mi düşünüyordun ? Kaç kıza zorla sahip oldun kim bilir ? 

Herkes ona tiksinircesine bakarken bana ise acıyarak bakıyorlardı.

- Bana acıyarak bakmayı kesin ! Kimsenin bana acımasına gerek yok ! 

Eymen : Deniz.. Çok sarhoştum. Birden oldu herşey. Çok özür dilerim bir şans daha ver bana lütfen. 😖 

- Sakın bir daha benim adımı ağzına alma sakın ! Haklı olan insanın inkar etmesi gereken şeylere tepki göstermeyi bırak sen duymamış gibisin. Seni bu okulda görmek istemiyorum Eymen. Ya sen kendin gidersin ya da ben seni rezil ede ede göndermesini bilirim. 

Sınıftan çıkıp bir ohh çektikten sonra kendi sınıfıma geçtim. Kızlar soruyordu ama şu an daha fazla canımı sıkmamak için daha sonra anlatacağımı söyledim. Tenefüste kantine inerken şapkalı bir çocuk bana çarpınca sırtımı duvara vurdum. Acıyla ufak bir inilti çıktı ağzımdan. Bütün gün sırtım çok acımıştı. Neredeyse çıkış saati yaklaşmıştı biraz daha dayanabilirdim. Dil Anlatım hocası benim açımdan birseylerin ters gittiğini anlamış gibi bana;

+ Denizcim, bir sıkıntı mı var ? 

- Hocam biraz ağrım var.

+ İstersen bir revire git canım.

- Teşekkür ederim hocam. 

Sınıftan çıkıp ağır adımlarla revire girdim. Daha olayın üzerinden fazla zaman gecmediği için sırtım henüz iyileşmedi. Hemşire gerekli pansumanı yapmıştı ama okul formamın sırtı hep kan olmuştu. Soyunma odasına gidip yedek okul formasından bir tane aldım. Giyinip sınıfa çıktım. Kapı çalıp 'gir' komutunu aldıktan sonra içeri girdim. İçeride müdür de vardı ve normalde olduğu agresif halinin yanında bir de öfkeliydi. 

Müdür : Deniz  bize Eymen BİLEN hakkında bir şey söylemek ister misin ? 

- Odanızda konuşsak hocam ? 

Müdür : Dinliyorum Deniz. 

Sadece bir kaç kelime söyleyebilmiştim. 

-Beni seviyordu konuşuyorduk sadece hocam. 

Su : Hocam Deniz söylemekten utanıyor ama o Eymen BİLEN denilen şahıs Deniz'e zorla...

- Su.. Lütfen.. 

Müdür : Su devam et kızım.

Su : Deniz'e zorla sahip olmak istedi. 

Dil Anlatım hocası yanıma geldi. 

+ İyi misin Denizcim ? 

Cevap vermek istemiyordum kimseye. Şu an tek istediğim Deniz kenarında oturmak ya da abime sarılıp ağlamak. Yoruldum artık hem de çok. Hem ruhum yoruldu hem de düşünmekten beynim. Gözlerim karardı bir an.  



ARIZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin