Sabah boğazımdaki şiddetli acıyla uyandım. Güneş ışıkları yüzüme vuruyordu. Yeni uyanmış olduğum için gözlerimi kısmak zorunda kaldım. Banyoya gidip güzel bir duş almak için kıyafetlerimi çıkardım. Evimiz şehirden biraz uzak boş bir arazide tam kafa dinlenilecek bir yer. Okuluma servisle gidip gelmek zorunda kalıyorum. Okuldaki herkes beni çok sever. Neden bilmiyorum ama benim dediklerimin hepsini yapmak zorundalarmış gibi her dediğime boyun eyiyorlar. Buna rağmen çok yorucu bir okul dönemi geçiriyorum. Bu yaz tatilinin 1 ayını şiddetli boğaz ağrısıyla geçirdim geriye kalan 2 ayda değişecek bir şey yok gibi. Boğaz ağrılarım gittikçe artıyor ve sanki yırtılacakmış gibi bir his veriyor.
Duşumu aldıktan sonra suyu kapattım. Aynaya baktığımda tenim bembeyaz, göz altlarım mosmor ve damarları daha belliydi. Kendimi hiç bu kadar kötü görmemiştim. Resmen tükenmiş bir Victoria görüyordum karşımda. Eskisine göre keyifsiz, somurtkan ve halsizdim. Bornozumu giyip odama geçtim. Üstüme diz kapakları yırtık bir kot ve beyaz askılı bir badi giydim. Altına beyaz konverslerimi giyip saçlarımı düzleştirdim.
Merdivenlerden inip mutfağa geçtim. Annem yüzümün halini görünce dona kalmıştı. Kahvaltı hazırdı ve herkesin gözü bana çevrilmişti. Telaşlı görünüyordular. Annem babama baktı, babamda ablama bakıp ona işaret etti. Daniela anlamış olacakki yanıma geldi ve beni odama çıkardı.
"Biraz erken oldu ama artık zamanı gelmiş." Diye fısıltı şeklinde konuştu. Başka zaman olsa asla duyamazdım ama şimdi babam ve annemin dediklerini bile duyabiliyordum.
"O daha 16 yaşında bu çok erken değil mi?" Dedi annem. "Bunu Amanda ile konuşmam gerek. Normalde 18 yaşında gerçekleşmesi lazımdı. Tuhaf olan birşeyler var ve bunu öğrenmeliyim." 2. Kata çıkmıştık ve fısıltı şeklinde konuşmalarını duyabiliyorum. Ablamın bana seslenmesiyle irkildim. Benden ne saklıyorlar? Ve neden bu haldeyim? Ablamın bana kapıyı işaret etmesiyle babamın çalışma odasına girdik. Çalışma masasının sandalyesine oturup masadaki kalemi elimde çevirmeye başladım. Çok rahat hareketler sergiliyordum fakat ablamda bi o kadar tedirgindi. "Daniela neler oluyor?" Diyerek oturduğum yerden biraz ileri kaydım ve direklerim bacağıma değecek şekilde eğilip ona baktım. Yerdeki pufta başını ellerinin arasına almış düşünüyordu. "Heyy" dediğımde biraz irkildi ve bana baktı. "Zamanı geldi diyip gözlerini kırmızıya çevirdi.
"Aman tanrım Daniela o da ne? Neler oluyor sen iyi misin?" Diyip yanına koştum. Dişlerini ortaya çıkartıp bana baktığında şaşkınlıktan ağzımı ve gözlerimi kocaman açıp dizlerimin üstüne düştüm. Şaşkınlığım biraz gidince boğazımdan bir hırıltı çıktı. Ablam biraz toparlanıp beni karşısında oturttu.
"Hey o da ne senin bir vampir olman gerekiyordu." Dediğinde kaşlarımı çatıp ona ne saçmalıyorsun bakışı attım. "Bak sana herşeyi aniden anlatmam gerek yoksa ben bile konuyu toparlayamıycam. Victoria biz vampiriz. Şaka yapmıyorum biraz ciddi tavır takınabilirmisin? Evet böyle daha iyi. Dedemiz bir vampirdi ve büyük annemiz ise bir kurt. Babam bir vampir olarak doğdu fakat tabikide biraz da kurt tarafı baskın. Düşmanları tarafından babamı lanetlediler ve babam her iki tarafıda baskın olmak üzere bir melez oldu. Dünyada sadece 3 tane melezin olduğu bildirilmiş. Halamız Amanda ise bir kurt. Kürt dediğime bakma dünyadaki güçlü olanlar sırasında melezlerden sonra gelen tek kişi onun türünden sadece bir tane var. Ben bir vampirim ve öyle özel bir grubada dahil değilim ama senin hakkında emin olamıyorum biraz önceki olaydan sonra. Senin bunu 18. Yaş gününde öğrenmen gerekiyordu çünkü hep o zaman hissediliyor. Biraz öncede olduğu gibi sen farklısın hemde çok..." Biraz daha konuşmasına izin vermeden "Daniela gerçekten bu komikmiş nasıl uydurabildin bu kadar çabuk?" Diyip yapmacık bir kahkaha attım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Vampir
VampireAilesinin Victoria dan sakladığı önemli bi konuyu öğrenen Victoria nın yaşayacağı zorluklar. Bilinmeyen bir kuzene duyulan karşılıklı aşk.